Joysieee: mooie foto's, let wel op de achtergronden, dat die niet te rommelig worden of geen contrasten hebben. Nu zo'n €45,00-€50,00.
xBVN
Geplaatst: 13-08-15 17:27
Ik kijk al een tijdje mee in het topic, en ga nu ook zelf maar eens een keer meedoen
Fading: Heerlijke sfeer, ik hou ook echt van wazige voorgronden , zou hier wel 70+ euro voor betalen.
Leonie_M: De collage met de kat is erg leuk gedaan, de 5e foto vind ik ook mooi. De rest is een beetje te donker naar mijn smaak, ik zou nog even dooroefenen. Voor de collage en de 5e foto zou ik nu 25,00 betalen.
IsaCalixa: Foto's zijn wel op de juiste momenten genomen, maar ze lijken erg verscherpt (?). Vind de 5e foto heel leuk gemaakt ! Ik zou er 25 euro voor geven.
Aniek1985: Scherpe, nette foto's, kleuren zien er ook allemaal goed uit, alleen de 3e foto zou iets meer kleur mogen hebben. 35,00
D_Desteny: Vind dat de eerste twee foto's teveel contrast hebben. De derde foto zou iets meer ruimte aan de bovenkant mogen hebben. De laatste foto van de hond vind ik wel heel netjes, kijkt fijn en goed scherp op de juiste plekken. Voor foto's zoals de laatste zou ik 30,00 euro willen geven.
Believe: Leuk geexperimenteerd met voorgronden, maar ik mis het wauw effect. Nog even dooroefenen dus ! Ik zou er nu wel 25,00 voor geven
Joysieee: Op de 1e foto stoor ik me een beetje aan het gras voor de neus, en de 2e foto zou ik een beetje draaien zodat hij recht op de grond staat. Je ideeën zijn wel leuk ! 20,00
Hoop dat jullie er wat aan hebben ! Zal straks zelf ook even wat foto's plaatsen
Dankjewel! Het gras ervoor was de bedoeling, als doorkijk. Maar dat moet natuurlijk je stijl zijn. Op de tweede foto staat hij gewoon recht, maar omdat de schutting erachter scheef staat lijkt hij scheef te zijn, de horizon (het gras) is wel gewoon recht namelijk.
Nee ik vind gras ook leuk op de voorgrond hoor, maar vond het bij deze foto alleen storend dat het voor de neus van het paard staat. Vind de stijl van de foto verder wel leuk
xBVN
Geplaatst: 13-08-15 19:24
Hierbij dan mijn foto's, ik ben benieuwd wat jullie denken !
xBVN verscherpen klopt, komt door Flickr Maar ik vond dat makkelijker om snel meerdere foto's erop te zetten.
Gerdjee
Geplaatst: 14-08-15 15:05
even een kleine taxatie van mijn kant
Pagina 73
Fading: goede kwaliteit en de scherptediepte is ook erg fijn! 65 euro
HeavensLove: wauwie hele gave foto’s! 70 euro
evelien1000: mooie rustige foto’s. goed gespeeld met het licht maar ik mis nog iets.. 30 euro
Leonie_M: ik vind vooral de 3e en 5e foto erg goed dan schat ik op 30 euro maar de rest op 15. Pagina 74
IsaCalixa: je hebt ze heel mooi nabewerkt. Kleuren springen er goed uit! 45 euro
aniek1985: wauw prachtige scherpe foto’s! 70 euro
D_Desteny: je foto’s zitten vol kleur en dat is goed maar bij de 1e 2 foto’s vind ik het contrast erg hoog en de laatste foto is net iets te zacht 40 euro
Believe: de honden lijken een beetje te verdwijnen in de achtergrond. Ik mis ook nog iets bij de composities. 20 euro Pagina 75
Joysieee: je speelt heel mooi met het licht en de kleuren! 35 euro
Joysie, leuke foto's! je ziet je ook wel kijken naar het licht enz. 35 euro
xBVN, heel mooie na bewerking, ik vind je laatste foto iets minder, maar de rest echt goed! Een 60-70 euro.
matedor
Geplaatst: 14-08-15 16:05
wat een handig topic!
Pagina 73 Fading: erg mooie spreekende fotos, 40,- Heavenslove: gave platen met mooi licht! 50,- Evelien1000: leuke fotos mooie kwaliteit ik mis alleen een eigen stijl denk ik.. 25,-/30,- Leonie_M: mooie fotos ik denk rond de 20,-
Pagina 74
Isacalixa: mooie sfeer en mooie scherpte ! 30,- Aniek 1985: heel netjes vooral die in de bak! 40,- D_desteny: mooie fotos maar die hond mag nog wel scherper vind ik 25,-/30,- Believe: mooie scherpe fotos maar mag nog wel een iets duidelijker sfeertje. 25/30,-
Pagina 75 Joysieee: hele mooie sfeer en mooie fotos vooral op de eerste foto 50,- xBVN: hele mooie indrukwekkende fotos 50/60,-
matedor: Ik waarschuw je - ik ben perfectionistisch.. maar ik vind eigenlijk op elke foto wat storen.. Een grasspriet, een waterdruppel, een haar.. dit is moeilijk natuurlijk. lekker dooroefenen! Zo'n €15,00 tot €20,00.
nenahdm
Geplaatst: 15-08-15 00:08
Pagina 70 Joysieee Haarscherpe foto's 25/30 euro
Pagina 71 horserider22 Inderdaad nog even doorgaan met oefenen. Jammer dat de foto's allemaal zo flets zijn, de kleuren mogen gerust een stuk feller.. xJikke Ben helemaal weg van de eerste foto! 40 euro miroxmill Ik zou nog geen geld vragen voor de foto's, het zien er voor mij normale kiekjes uit die iedereen kan schieten boomer123 Ik mis scherpte in de foto's.. vind ze niet zo bijzonder, tweede is wel wat meer gedurfd en dat is goed Gianti Knappe platen, de hond is heel leuk 70 euro Naomi_King Helaas is de omgeving telkens maar niets.. er mag ook zeker wat meer contrast en kleur in.
Pagina 72 MZorro Vind het verschillen. De eerste foto vind ik te donker en de laatste mag meer kleur in. Is precies wel een grauwe dag.. Vind er een raar sfeertje in zitten in de foto's weet niet waarom. 20 euro Anouska15 Vind de foto's niet echt iets interessants weergeven.. compositie kan beter en krijg een naar gevoel bij de eerste, beetje te veel gecropt zou er persoonlijk nog niets voor geven Hes_Han Hele vrolijke foto's!! 50 euro love__mandy Foto's zijn vaak onscherp. Er mag wat meer contrast in zitten en kleuren mis ik ook ik zou nog niets vragen Lynn85 Mooie platen!! 50 euro btjeetje (heerlijke profielfoto) Tweede foto is erg leuk! laatste is helaas onderbelicht. 25 euro xMaxxiee Voor nu nog maar normale kiekjes, succes met je nieuwe camera GerdjeHoran Verschilt nogal! 25 euro
Nu mijn foto's, even geen zin meer
Weerfotografie (stormchasen)
Wildlife.. zeearend. Mist copyright, oops
En de perdjes
Ess98
Geplaatst: 15-08-15 15:34
Ik maak nog niet zo lang foto's, dus als iemand wilt dat ik foto's kom maken doe ik het gewoon gratis, maar ik ben benieuwd of mijn foto's iets waard zijn en of jullie tips hebben.
Ik heb zo'n gevoel dat de kwaliteit erg achteruit gaat door het uploaden, maar we zullen zien
Bedankt voor de feedback! Ik kwam er wel achter dat ik een foutje had gemaakt qua scherpte. Foto's eerst uploaden of Facebook, downloaden, nabewerken en weer uploaden via imageshack doet ze niet veel goed
Morgen komt te nieuwe camera, dus daar maar eens lekker mee oefenen
Keell94
Geplaatst: 15-08-15 21:10
Ik heb even getaxeerd vanaf mijn laatste taxatie post.
callychanel: Mooie foto's al mis ik wat scherpte en vind ik de compositie niet overal even geslaagd €20 Starwien: Het zijn een beetje standaard foto's, er mag meer scherpte in en ook bij de 2e foto snap ik de sfeer die je aan wilt geven maar vind de nabewerking té geworden. Anouska15: Mooie scherpte diepte, foto van het hondje is een beetje standaard en niet vanuit de juiste hoek genomen naar mijn mening €30 GerdjeHoran: Vind de foto van die 2 meiden het mooiste, de shetlander vind ik té overbelicht €15 CrazyIris: Goede scherpte en mooie kleuren, foto's zijn goed maar mag van mij iets spannender €25 Lindatjuhhh: mooi scherp, 3e foto spreekt mij het meeste aan al zou ik zelf even de sprietjes links hebben weggewerkt en die uit zijn mond hangen, compositie van de laatste vind ik een beetje vreemd MaricoGraphy: Ik zou nog even door oefenen, foto's zijn niet echt speciaal. Alleen de 2e spreekt mij aan maar dat komt meer door de nabewerking dan door de foto zelf xFace: ik vind dat je al erg goed bezig bent met scherpte diepte en nadenkt over de composities, jammer bij de hondjes dat ze niet de camera in kijken, je kan zeker wel meer vragen dan alleen je reiskosten
LOVESUSHI: Mooie foto's, mooie paarden ook maar ik mis op alle foto's wat kleur, vind ze nogal grauw €25 Paris_: de eerste foto spreekt me wel aan de rest vind ik meer gewone kiekjes puppy1128: jouw foto's ken ik en vind ze over het algemeen erg goed bij deze springen de 2e en de 5e foto er wel uit €30 WiancaR: hele mooie foto's alles klopt €60 / €80 xTitanic: ik vind de blackfoto's iets minder maar verder vind ik ze erg goed €40 Marit: jouw foto's zijn echt prachtig! ben erg fan van je fotografeer stijl en je nabewerking, volg ook altijd je blogs, wat je ook vraagt je krijgt het er zeker voor Joysieee: bij de laatste, laat wat meer ruimte in je foto's, je had je modellen makkelijk in het midden kunnen plaatsen, geeft meteen al een heel ander beeld horserider22: ik mis bij jou best wel wat scherpte, ook vind ik de kleuren bij sommige best flets xJikke: ik vind je mensen foto's beter dan je dieren (op het laatste hondje na) maar dat komt denk ik ook omdat daar meer kleur in zit dan bij de dieren €35 op basis van mensen miroxmill: ik vind het meer kiekjes, let op je compositie en vanuit welk oogpunt je de foto schiet boomer123: ik vind ze erg flets en donker, zou nog even door oefenen Gianti: vind vooral je eerste foto heel erg leuk, mooie scherpte diepte heb je in je foto's €35 joeluna: leuke spontane foto's maar vind ze nogal grauw, probeer wat met je nabewerking te spelen €10 Naomi_King: ik zou nog even verder oefenen MZorro: jouw foto's ken ik natuurlijk, mooie kleuren, foto's van de hondjes vind ik iets minder maar was die dag ook niet super weer €35 Anouska15: vind de 3e foto erg mooi, mooie make-up ook €30 Hes_Han: prachtig! kleuren en nabewerking ik ben fan €80 love__mandy: ik heb betere foto's gezien van je, vind deze erg flets qua kleuren Lynn85: foto 2 en 3 vind ik echt prachtig! €70 btjeetje: bij foto 2 vind ik de kleuren een beetje raar, bij de donkere gedeeltes is het een beetje blauwig, blackfoto's vind ik netjes al had er wel wat meer kleur in gemogen €20 xMaxxiee: vind het nog echt gewoon kiekjes, zowel qua composities als qua kwaliteit van de foto's GerdjeHoran: mooie duidelijke foto's €20 Fading: ook van jouw foto's ben ik al langere tijd fan, niks op aan te merken €90 HeavensLove: hele mooie foto's. mooi scherp en super kleurgebruik €80 evelien1000: ik vind de 2e en 3e foto het beste, goed gelukt €45 Leonie_M: ik vind ze allemaal wat grauw, probeer wat meer met je nabewerking te doen IsaCalixa: mooi scherp, de foto van het hondje en het meisje vind ik het leukst €30 aniek1985 hele mooie foto's, niks op aan te merken €60 D_Desteny: mooie foto's, vind alleen je laatste iets minder €40 Believe: ik vind ze allemaal een beetje hetzelfde, overal dezelfde kleuren en bijna allemaal dezelfde composities, probeer daarmee te spelen, zo krijg je meer diversiteit in je foto's €10 /€15 Joysieee: mooie duidelijke foto's, vind ze alleen nog niet zo speciaal €20 xBVN: erg mooi, ook heel fijn om naar te kijken is de nabewerking €40 matedor: vind ze nog een beetje eentonig, probeer wat meer met het licht te spelen, op alle foto's vind ik ze erg grauw. xTitanic: heel gaaf €60 EsraKirstie: probeer er goed aan te denken op welk punt je focust met scherpstellen, ik mis dat bij sommige foto's wel €10
Strasshorse, zou je willen toelichten hoe ik ze dan wat 'specialer' zou kunnen maken? Qua bewerking of qua compositie etc etc? Dan kan ik daarmee verder.
xTitanic: Hele gave foto's! Mooi scherp en mooie kleuren soms even letten op de achtergond ivm rommel, maar verder heel mooi! Zo'n €60,00 tot €80,00. Esrakirstie: Goed begin, blijf letten op het juiste onbject scherp stellen en kleuren en achtergrond. Nu zo'n €10,00 tot €15,00. Strasshorse: Hele mooie en vooral schattige foto's, mooie kleuren ook! Vind het jammer dat er bij het grazende paard twee ker een bloemetje of grassprietje voor de neus zit. Als die weg was geweest was ie zowat perfect geweest haha. Ook zo'n €60,00 tot €80,00.
EsraKirstie Zou wel fijn zijn als je anderen ook even taxeert..
_Ilsee_
Geplaatst: 16-08-15 13:21
Joysieee: Ik vind de eerste foto erg leuk qua stijl maar het gras is net iets té. De tweede foto had ik denk ik anders gedaan qua compositie. Verder wel nette foto's 35,- xBVN: Scherp en leuke stijl/composities! 55,- matedor: Het mist wat en is niet overal even scherp volgens mij(?) kan aan het uploaden liggen. Niet echt speciaal 10,- xTitanic: Heel gaaf! 65,- EsraKirstie: Ik vind ze niet zo speciaal, niet overal even scherp 10,- Strasshorse: Leuke ideeën! Niet overal even scherp maar ik weet niet of dat aan het uploaden ligt edit: even op je site gekeken hele leuke foto's! 60,-
Strasshorse, zou je willen toelichten hoe ik ze dan wat 'specialer' zou kunnen maken? Qua bewerking of qua compositie etc etc? Dan kan ik daarmee verder.
qua compositie mogen ze van mij wat spannender, zijn bijna allemaal dezelfde poses als je snapt wat ik bedoel. het grijze paard vind ik de kleuren nogal grauw, probeer die wat meer omhoog te halen en wat meer met licht te spelen, wat je al wel goed hebt gedaan bij de 3e en 4e foto, al vind ik bij de 4e foto de nabewerking wat té, er zit een rood/oranje achtige gloed over
Ook met dieren die in het gras staan let erop dat er geen sprietjes voor de modellen zitten, (foto 1 en 2) probeer dan je standpunt iets hoger te zoeken (betrap me er zelf ook vaak nog op dus moet er zelf ook meer aan denken)
Ilsee: mooie foto's hoor! De laatste foto is een beetje onderbelicht en ik vind sommige foto's beetje gelig. Wel mooie composities en uitsnedes! Tussen de €40,00 en €60 euro.