Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kgambler schreef:Zelfs al is het geen uitsnede, kan er nog steeds daarover gepraat worden. Als je foto's maakt, maak je als het ware een uitsnede van de werkelijkheid.
Waar de verwarring vandaan komt is dit stukje tekst:Citaat:Heb mooie foto's geschoten net eentje geupload en bijgesneden.
De volgende keer is het handiger om de foto links te hebben en de tekst rechts ervan, nu staat je foto een beetje raar rechts na de tekst.
Jammer dat hij zo klein is om naar te kijken. De hond heb je best aardig op de foto gezet hij kijkt lekker nieuwsgierig. Jammer van de knie in beeld. Maar blijf vooral fotograferen, feedback halen uit dit topic en kijken wat anderen doen wat je mooi vind. Dan kom je er zeker wel.
kgambler schreef:Grappig dat jullie die conifeer niets vinden, ik vind zelf dat de kleur die het toevoegt aan de foto, meer eraan toevoegt dan eraan afdoet. Maar verschillende mensen, verschillende meningen. Ik snap jullie punt zeker ook wel.
Leonyr schreef:Wat denken jullie, is deze te saai?
A world left behind
[ Afbeelding ]
"Walking out of the mirror
and expecting to see
something new..."
Peer_hvj schreef:Heb de vraag al eerder voorbij zien komen, maar het lukt me echt niet.
Dat lensje keren..![]()
Je moet dus je lens omkeren en als het ware weer op de camera zetten zonder klik natuurlijk tenzij je een omkeerring hebt.. Maar als ik dat doe zie ik alleen maar een waas.
Marit schreef:Peer_hvj schreef:Heb de vraag al eerder voorbij zien komen, maar het lukt me echt niet.
Dat lensje keren..![]()
Je moet dus je lens omkeren en als het ware weer op de camera zetten zonder klik natuurlijk tenzij je een omkeerring hebt.. Maar als ik dat doe zie ik alleen maar een waas.
Mijn camera weigert overigens te klikken als er geen lens op vastgeklikt zit
kgambler schreef:Grappig dat jullie die conifeer niets vinden, ik vind zelf dat de kleur die het toevoegt aan de foto, meer eraan toevoegt dan eraan afdoet. Maar verschillende mensen, verschillende meningen. Ik snap jullie punt zeker ook wel.
v33ri3 schreef:Ivonka: wat een gave serie heb je gemaakt!
lifaya: Je hebt prachtige kleuren vast gelegd in je foto.
Deze foto is in Parijs gemaakt in de buurt van een vogelpark. Vind de kleuren iets te donker maar ben benieuwd naar andere meningen.