@hipar Ik ben nu al fan van jouw foto's elke foto die ik voorbij heb zien komen is ronduit prachtig.
Ik zal zelf ook eens wat posten:

Mijn puppy

Als je goed kijkt zie je hier ijs drijven.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:Ik heb hier een foto die niet geschikt is voor mensen met een zwakke maagHet is een foto gemaakt in een slachterij, wel een zwart wit foto, geen bloed of iets te zien maar het kan "als schokkend" worden ervaren:
http://img32.imageshack.us/img32/5788/img519000.jpg
Ikzelf vind het een fascinerend beeld, heel interessant en krachtig
lifaya schreef:bedankt voor je reactie! Het ging er inderdaad heel respectvol aan toe en zo kijk ik ook tegen de foto´s aanDe paarden (en schapen en rund
) hebben een waardig en snel einde gehad en zijn met respect erna behandeld
er heersde ook een heel fijne sfeer daar, ookal zou je dat echt niet verwachten
HorseyDude schreef:Hipar schreef:Aaaah die eendjesDe zeehond is ook mooi, maar een beetje grauw misschien?
Kan er niks aan doen helaas...
Hipar schreef:Uh tja... ehhhh...
Mootje schreef:Eendjes waren al lichtelijk op hun hoede, en ik sloop al wat te ver dichterbij. Nog verder en de kuikentjes waren het water in... Dus dit is eigenlijk het beste wat ik kon krijgen!HD, die eerste foto vind ik leuk. Jammer dat je hem niet dichter bij de grond hebt genomen
HorseyDude schreef:Hipar schreef:Uh tja... ehhhh...Mootje schreef:Eendjes waren al lichtelijk op hun hoede, en ik sloop al wat te ver dichterbij. Nog verder en de kuikentjes waren het water in... Dus dit is eigenlijk het beste wat ik kon krijgen!HD, die eerste foto vind ik leuk. Jammer dat je hem niet dichter bij de grond hebt genomen