potterlover schreef:Ok, en dit is mijn tweede bewerking:
http://img175.imageshack.us/img175/2366/bantulx5.jpg
Maar hoe krijg je die randjes op zijn hoofd beter weggewerkt? Ik heb photofiltre...
met het waterdruppeltje er langs gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
potterlover schreef:Ok, en dit is mijn tweede bewerking:
http://img175.imageshack.us/img175/2366/bantulx5.jpg
Maar hoe krijg je die randjes op zijn hoofd beter weggewerkt? Ik heb photofiltre...

Ik lees morgen wel even 5bladzijdes bij.
heb namelijk een paar bewerkingen achter de rug dus die plaats ik dan wel even ik ga nu naar benedenn..
het noemt Snowflake
LindaLinda schreef:
Nog een keertje met foto's:
je download het gewenste lettertype --> Opslaan
Dan ga je vervoglens naar de map waar je hem heb opgeslagen
*Rechtermuisknop --> Openen met --> Gecomprimeerde mappen
*Staat er links in z'n blauw balkje bestande uitpakken ( het is het makkelijkste om alle uitgepakte bestanden in 1 map te plaatsen)Kilk op de icoon met de rode cirkel eromheen
*Komt er een soort Wizard, even doorlopen
* Dan opend hij de map waar het uitgepakte bestand staat
*Knip/Kopieer daarvan het icoontje met de blauwe T's (of rode A) Iig het icoon van het lettertype zelf! ( in dit geval staat er HAMMK___ onder het icoon)
*Ga naar Deze computer --> Windows --> Fonds
*Plakken
En voila!
Hoop datie nu beter is
ik krijg het niet voor elkaar als ik mijn paard heb uitgeknipt hem op een andere afbeelding te krijgen als ik dan op kopieren of knippen druk en ik ga naar de achtergrond kan ik hem niet plakken weet iemand hoe dit kan? potterlover schreef:Ik kan wel lettertypes downloaden op www.dafont.com,
Maar dan kan ik ze niet gebruiken?
Ik sla ze op bij bureaublad, maar hoe kan ik die dan gebruiken???
) dan open je die map/lettertyp die jij wil en dan laat je het bestand wel open.. Dan open je PF weer en dan heb je ze erin staan.. Maar als je het bestand (je lettertyp) wegklikt kun je hem ook niet meer gebruiken.. Dat is wel iritant. 
anders werken ze ook nooit bij mij

ik weet echt niet hoe dat moet
zou je me iets op weg kunnen helpen
?

is wat makkelijker kijken

*