Als hij iemand aanspreekt gaat ie hem misscien wel tekenen, of ze vragen andere fotoos ofzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farouche2 schreef:Hier is die dan![]()
Alleen, op de eerste heb ik op de computer even een lijntje verbeterd, links onder daarzo. Want die was fout, omdat mijn printer hem daar erg donker had gemaakt, kon ik de lijn niet goed zien, hoe het liep. Dus op de compu. even gekeken, en het verbeterd. Dus dat word op de tekening nog verbeterd hoor![]()
Hij is een beetje donker, maar moet zo maar![]()
De lijntjes, het rastertje, dat word nog weg gegumt hoor, maar dan kan ik hem precieser tekenen![]()
Op de laatste 2 fotoos zie je die foute lijnen nog.
Iemand commentaar, nu kan het nog veranderdOwja, oogjes kloppen nog niet helemaal..
_Marinke_ schreef:Wie wil Arlinde voor mij tekenen?
Ze is naar Denemarken verhuisd (lees verkocht) het was mijn verzorgpaardje, en mis haar verschrikkelijk terwijl ze nog maar 3 dagen weg is..Dus welke tekenaar wil haar voor mij Tekenen? Ik kan zelf ook wel tekenen maar lang niet zo goed als sommige hier..
Foto's stuur ik dan wel over PB of Mail/MSN ofzo..
Farouche schreef:_marinke_ ergens op bokt heb je nog getypt dat jullie een reis hebben geboekt! naar denemarken
Farouche2 schreef:Farouche (Mijn zus) zegt:
Oh, dan zou het wel een andere geweest zijn, die ook naar dene marken gingEn er gaan er weinig daar heen, dus misschienw as het die wel
![]()