[Centraal] Hoeveel is mijn tekening waard? Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi21

Re: [Centraal] Hoeveel is mijn tekening waard? Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:00

Oeh, idd weer tijd om bij te werken! Vork
Vanaf waar ik gebleven was:

Fantine: over dat onderste paardje kan ik niet objectief zijn Knipoog . Maar voor je portretjes algemeen op A4 zou ik rondom 15-20 euro geven. Ik weet dat je hard aan t oefenen bent en veel vooruit bent gegaan, als tip voor hogere bedragen zou ik t spelen met houdingen geven, iets minder statisch dan wat je nu getekend hebt, komt vast goed Ja .

mijntjuhh: potloodachtig of niet, ik vind jouw werk echt een gezellige sfeer ademen, heel vrolijk. Ik zou best 10-15 euro voor een tekening van je overhebben Lachen .
Mss is t leuk om eens n ander merk aquarel potlood te proberen? Wie weet ligt t aan t merk dat t zo potloodachtig blijft?

Lessien_2810: erg grappige tekening, wat is eigenlijk het formaat en welke materiaal dat jij gebruikt? Dat maakt t taxeren ook makkelijker Lachen . 15-20 voor A4?

Mik_: het paard: owh wat zonde dat die naam eronder staat Bloos . Mij stoort dat wat.. Je hond vind ik dan veel mooier, en helemaal in jouw stijl. 30-40 euro?

babe: knap schilderwerk, alleen de ogen vind ik bij deze echt wat minder, de lichtval lijkt t oog naar beneden ipv naar boven te drukken? Toch vind ik jouw schilderijen altijd heel erg opvallend, voor A4 zou ik zeker aan 50+ en A3 100+ (groter nog klasse duurder) denken Ja .

sexy_back: beide knappe tekeningen! Je potlood zou mss nog wat meer contrast mogen voor een extra levendige indruk? rondom 15 euro? De vlinder is qua kleuren en overgangen erg leuk maar de afbeelding doet mij weinig Bloos , zal aan mijn smaak liggen Knipoog . 10 euro?

Lunas: de uitdrukking is gewéldig Ja . Ik vind t jammer dat de schaduwen nog wat rommelig ogen. 7,50-10? Maar meer als t rommelige eraf is!

Nevony: 1 van je beste werkjes Lachen ! 15 euro A4?

Lessien_2810: erg krachtig werk Ja ! 25-30 euro?

_Evelijn_: ik vind ze echt mooi en jij laat ook al zo'n sterke vooruitgang zien in je werk Lachen ! 15-20 euro?

JoSav: deze vind ik erg moeilijk om te taxeren omdat het een digitaal werk is (was t toch hé?) Bloos . Ik heb geen idee of dat anders beoordeeld moet worden dan een "gewoon" werk waar maar 1 origineel exemplaar van is?
Of dat een digitaal werk meer/minder waard is omdat je er meerdere afdrukken van kan maken?
Ik vind hem schitterend! Jammer dat je hier niet mee doorgaat! Ik schat op minimaal 250 euro? Lachen

babe: idem 1e taxatie, jammer van de achtergrond hoewel dat mooie oogje er nu extra uitspringt Lachen .

QUINTENtje: erg zachte tekening, heel liefjes Lachen . Het geheel oogt nog wat simpel en mag mss nog wat meer detail hebben? Nu materiaalsvergoeding? Lachen

Lontje: Wow! ! Ik heb t idee dat potloodtekeningen altijd onder de (ong) 80 euro getaxeerd worden, zou dat zo "horen" in de kunstwereld? Ik vind deze nl echt wel rond de 100 euro waard Ja .

sonnyke: oeh erg mooi! 25 euro?

_Evelijn_: knappe haf Lachen ! Zelfde prijsklasse als voor je Johnny's? Knipoog

Cyntje: hee, hij is af! En stik mooi geworden Ja ! Qua kleuren lijkt t geheel idd n beetje eenkleurig en daardoor iets vlak. Ong 25 euro? Lachen

babe: echt je topwerk! Superknap, niets anders over te zeggen! Ook ik geloof dat je gerust 300 euro voor deze kan vragen, hoewel ik me afvraag of er geen Johnnyfans zijn die er n heel stuk meer voor neerleggen Nagelbijten / Gniffelen .

Lessien_2810: Taxeer jij ook mee? Lachen
Eigk zelfde als eerder: formaat/materiaal? Vind dat je wel n vooruitgang laat zien in je werk, erg leuk. Zekers 20+ .

En iedereen bedankt die mij getaxeerd heeft Ja !

Lessien_2810

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:17

Ik ga ook maar eens aan het taxeren, dames en heren nu gaan we het krijgen:
vanaf pag. 70:

Nelleke_H:
1e tekening.
leuke pose en heel erg leuk uit de hoek getekend. Vind hem een beetje krasserig bij het hoofd in de buurt, schaduwen zijn niet helemaal vloeiend overgegaan, vind de rest van het lichaam perfect gemaakt! Go jij! Go jij!
Schaduw op de grond ook geweldig gemaakt! De manen zijn niet helemaal realistisch, ik denk dat je daar beter ook meer schaduw kunt gebruiken, en haartje voor haartje moet proberen te werken, als je eerst dikkere plukken maakt met schaduw en dan haartjes maakt vind ik zelf het makkelijkst. Lachen
Neus ook heel erg mooi afgewerkt met schaduw.

oftewel:
Geld, geld! 15,-

2e tekening.
vind de schaduw op het lichaam, de glans en de vacht helemaal super! dat lukt mij zelfs nog niet! Vind alleen de manen niet zo mooi, maar dat is hetzelfde verhaal bij de eerste tekening. Het oog is hier helemaal realistisch, zou het was donkerder doen, want zoveel licht komt er niet van zijn vooruitzicht in vergelijking met de rest van zijn lichaam qua licht. Verhoudingen zijn heel erg goed gedaan!

oftewel: Geld, geld! 10,-

3e tekening:
Deze vind ik zelf niet zo heel erg mooi, vind hem een beetje krasserig. De verhoudingen kloppen wel redelijk, vind de neus wel een beetje kort. Maar dat ligt aan de foto die je gemaakt hebt. Cheese! glans op de goede plaatsen getekenend bij het ademhalingsgaatje. Ik zou als ik jou was niet vegen Knipoog dat vind ik persoonlijk niet zo mooi.

Oftewel: Geld, geld! kleine 5,-

Naomi21:
Heel erg stoer gemaakt! manen enzo heel erg goed gedaan! Vind alleen het rechtse oog kkkkllleeeiiinnn beetje verkeerd zitten. Heel realistisch verder! ik doe je het niet zomaar na! Heb al vanalles geprobeerd om ook zoiets te kunnen.

Oftewel : Geld, geld! 40,-

findira:
Hmmm... ik vind deze wel krasserig moet ik eerlijk zeggen, ik zou er geen geld voor vragen als ik jou was. Verhoudingen met zijn hals kloppen wel Lachen. Ik denk dat je wat meer details moet maken bij het hoofd om het een stuk realistischer te maken, bestudeer eens een paardenschedel...(sneaky in het biologielokaal ofzo op school Tong uitsteken) Dan zie je gelijk dat je er heel wat details met schaduw etc. er uit kunt halen. Go jij! Go jij!
Neusgaten zijn een beetje erg klein, oog zit ook wel een klein beetje hoog. Je hebt het wel heel erg goed gezien op de foto welke kant de manen enzo op staan, ik wil dat zelf wel eens helemaal vergeten.

Oftewel: Nog heel eventjes dooroefenen meis Lachen

mijntjuhh:
1e tekening: vind het hoofdstel PRECIES op de goede plaats zitten! heel goed gedaan! Verhouding omtrek klopt ook goed. Vind het alleen wat jammer van het oog, daar had wel wat meer detail in mogen zitten, denk maar aan een wenkbrauw van een mens. het ooglid... of als je heel erg moe bent en wallen hebt, dat soort dingen bedoel ik daar mee Lachen Oren zijn goed puntig gemaakt... maar ja... volgens mij mis ik iets. Hij heeft geen manen, beetje ehh.. kaaltjes. Clown Het is wel mogelijk als hij zijn manen aan de andere kanten heeft hangen, maar dan zal hij wel heeeeeel erg stijle manen hebben. Naja genoeg gepoedersuikerd.

Oftewel: Geld, geld! 5,-

2e tekening: Deze vind ik eerlijk gezegd wel mooier! Wat meer in detail en schaduw gewerkt. Vond de verhouding bij de vorige tekening wel ietsjes mooier, ik denk dat je beetje moeite had met het papier, beetje te weinig ruimte (heb zelf ook wel eens dat probleempje Schijnheilig ) Bij de ogen en de bloedvaten vind ik het goed gedaan! Vind de mond een beetje kort genomen, ik heb nog nooit eerder een paard zien lachen Haha! Vind de neusgaten hier persoonlijk ook een beetje klein. De manen van de voorkant zijn wel goed gelukt, niet helemaal realistisch, maar toch wel op de goede plaats gevallen, vind het alleen beetje jammer dan ik de andere kant van de mannen helemaal niet zie. Beetje hetzelfde verhaal als bij de vorige tekening, het lijkt niet alsof hij zijn manen kwijt is of heel stijl zijn.

Fenn:
Hmmm, de oren staan een beetje erg ver uit elkaar, zou de rechste iets meer naar links doen, Vind de ogen wel op de goede hoogte. Vind het niet zo goed gelukt met de scherpheid van je tekening, binnen het paard is het allemaal goed van kleur over gegaan, vind de buitenkanten niet zo geweldig daarmee gelukt. Je hebt goede schaduw en kleurovergang waar je toch wel trots op mag zijn! Vind de voorpluk niet zo heel erg realistisch, ik zou als ik jou was nog heel eventjes verder oefenen met potlood, ik oefen zelf ook heel erg veel met potlood, doet wonderen! Neusgaten een beetje klein.

Oftewel:
Geld, geld! kleine 5,-

Fantine:

1e tekening: Wauw! die neus is toch wel heel erg cool! Vind alleen de ruimte tussen de beide ogen een beetje wijd. Daardoor kijkt hij een beetje duf. Hoofdstel is perfect gelukt! vooral al die riempjes. De details op het hoofd zijn ook allemaal goed in verhouding op de goede plaats getekend, vind hem heel mooi!

Oftewel:
Geld, geld! 15,-

2e tekening: Deze vind ik qua verhoudingen ook nog steeds super! Vind het alleen jammer dat je ander papier ofzo gebruikt hebt, waardoor hij een klein beetje krasserig lijkt. dat vind ik wel jammer, op de hals is dat wel een tikkeltje erger als op het hoofd, vind de details toch wel heel erg pro met de glans enzo. heel cool!

mijntjuhh:
Wow die vlekken zijn erg goed zeg! Manen enzo heel erg goed gedaan! je ziet dat er wind doorheen gaat. heel mooi! Van mij mocht er wel ietsje meer gedaan worden aan de ogen, meer detail. Verhoudingen kloppen overal wel, alleen jammer van alleen die ogen. Zwarte vlekjes ook heel erg mooi gelukt!

Oftewel: Geld, geld! 7,-

Rest word vervolgd.

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:24

Haha Lessien maakt er meteen werk van! Haha! Vork
Bedankt voor jouw taxatie Ja !

mijntjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:00

nogmaals bedankt voor het taxeren Lachen

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 18:28

Binnenkort weer nieuw werk van me erbij zetten Lachen

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:47

Nou dat wordt eens tijd voor een update vanaf (ik geloof) blz 71..

Babe: Mooi gedaan, maar niet het beste van jouw. Heb je veel betere werken zien afleveren. Ziet er afgeraffeld uit, voornamelijk de haarstructuur ed. Ik denk dat je hiervoor iets van 25,- kan vragen.

Sexy_Back: Wouw wat gaaf zeg. Heel mooi geweerspiegeld zo. Echt enorm gaaf. Voor zo'n tekening kan je denk ik makkelijk 20,- voor vragen. De vlinder zou ik geen geld voor vragen. Lekker dooroefenen.

Lunas: Erg gaaf, leuke positie zo. Een uitdaging of niet Knipoog Het lijkt mij erg moeilijk om te tekenen. Vind het alleen nog niet "af" zoals:
-de oren, deze zijn veel lichter dan het hele hoofd.
-Het jukbeen, deze hoort lichter van boven te zijn, en donkerder van onder(omdat hij uitsteekt van het hoofd af.)
-De rimpels bij de neus vind ik erg onrealistisch.
-De manen hadden iets uitgewerkter en donkerder gemogen.
Verder erg leuke tekening, zo'n 15,-

Nevony: Erg mooi gedaan zeg, met dat deken. Jah heel mooi.Vind hem op de tekening iets meer naar de fotograaf toe kijken, terwijl hij op de foto iets meer met zijn hoofd naar rechts gedraaid staat.
Vind hem leuk gemaakt, ik denk dat je hier 15,- voor zou kunnen vragen.

Lessien: Vind hem leuk, maar het is niet helemaal mijn style. Ik weet dus niet wat je hier voor kan vragen.

_evelijn_: Ik heb dus echt geen flauw idee hoe johnny dep eruit ziet(is dat niet jack sparrow? Of is dat die andere? *schaamt*) Ik denk dat ik dus heel bokt.nl over me heen zou krijgen, dus oordeel ik over wat ik zie, en neit de gelijkenis. Vind hem er erg leuk uitzien, alleen wel wat weinig schaduw. Dat geeft het iets minder waarde, en diepte Knipoog
Ik denk zo'n 10,-

Josav: Je weet wat ik vind van jouw schilderij. Helemaal geweldig wat jij kan doen met de computer. Echt waar niet te geloven. Ik denk dat de waarde van deze schilderij(en dan nog niet eens de afdruk kosten erbij) 200 euro gaat (ik heb hier zie ik al op getaxeert :p )

Babe: Ook deze vind ik niet helemaal geweldig. De neus vind ik té.. Het glimmen van de vacht komt er wel heel mooi uit! Heel erg gaaf, dus ik denk zo tegen de 20,-

QUINTENtje: Ik denk niet dat je al iets voor je tekeningen kan gaan vragen. het is nog te simpel, hij straalt vrij weinig uit.

Lontje: Wat ben jij toch een geweldige tekenaresse. Echt waar, enorm goed in detail. Ik denk dat je hier écht wel richting de 100,- kan denken.

Sonnyke: Heel erg mooi gedaan, alleen vind ik zijn neus iets minder. De ogen zijn heel mooi in detail. Ik denk dat je hier zo'n 10,- voor kan vragen.

_Evelijn_: Erg mooi, ik vind dat harde wel iets hebben hoor! Vind het oog wel een beetje "sloom" staan(kan aan de foto liggen hoor..) Ik denk dat je hier zo'n 20,- voor kan vragen.

Cyntje: Leuk gedaan! Je leert steeds beter om met pastel om te gaan. Ik weet neit precies wát het is, mar hij doet niets bij mij. Het ziet er niet uit als een foto (als dat de bedoeling is?) Daarom denk ik dat hij zo'n 20,- waard is.

Babe: Enorm gaaf! Echt de achtergrond kleuren komen er zo geweldig uit! Echt heel erg mooi. Ik denk dat je hier toch wel kan denken aan 100 tot 150 euro!!

Lessien: Heel erg leuk gedaan, maar ook dit trekt mij niet heel erg! Ik kan hier geen waarde aan leggen. Maar ik denk dat veel "liefhebbers" hier wel veel voor willen geven.

Zo, en dat was het weer Knipoog

Succes

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 17:24

@Nikky-Jimmy: het is een bordeaux Dog, en het is ook niet mijn bedoeling om een foto exact na te tekenen ( dit is ook uiterst moeilijk, niet dat me dat lukt) want het moet natuurlijk wel een tekening blijven...

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 19:27

@Lessien, Tjee idd wat een werk maak er van!
Maar dat is wel heel toppie, hier kan iemand echt wat mee OK dan!
Bedankt voor je tips Haha!

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 19:53

Bedankt voor de taxatie, ik ga als ik het weer wat minder druk heb met school ook even de tijd nemen en weer wat werk taxeren, ik vind dta eigenlijk altijd heel leuk om te doen en je leert er zelf ook weer van om kritisch naar een anders werk te kijken

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:04

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:11

Er mag meer detail en diepte in, ook mis ik schaduw, Iwan_Fjord.
Ik zou nog even door oefenen. Ja

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:13

I ben hetmet _Evelijn_ eens, ook mag het oogje wat levendiger, probeer je tekeninghen wat donkerder te maken in zijn geheel, dan is het veel mkkelijker om kleurverschillen te maken en dan krijg je vanzelf ook meer diepte

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:15

_Evelijn_ schreef:
Er mag meer detail en diepte in, ook mis ik schaduw, Iwan_Fjord.
Ik zou nog even door oefenen. Ja

Lachen Idd je hebt helemaal gelijk. Blijf het moeilijk vinden om dat erin te krijgen. Vork Maar we oefenen gewoon door hoor, ik doe dit als hobby en moet eerlijk zeggen weet geen eens of ik ooit in opdracht wil ga doen. Knipoog Zal natuurlijk wel erg gaaf zijn maar als ik soms zie wat sommige mensen maken Bloos

@Nevony, dankje voor de tip zal het eens proberen. Ben snel geneigt om erg licht te gaan werken heb ik wel gemerkt.

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:18

Jah dta had ik eerst ook heel er, neem eens een 6B potlood of zachter, dan moet je wel Clown
en eerst gewoon even ergens oefenen, anders dan durf je weer niert, omdat je net een hele mooie schets hebt opgezet en dan bangbent hem te verpesten dat heb ik iig altijd Tong uitsteken

pollewopsie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:21

ik ben ook welleens benieuwd, niet dat ik er echt geld voor ga vragen hoor Knipoog daar houd ik niet zo van Schijnheilig en zo goed is het nog niet Haha! maar ben wel benieuwd wat jullie er van vinden Haha!

onstsnapt uit het tuig (niet-realistisch)
Afbeelding

shetland merrie met veulen
Afbeelding

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:21

Nevony schreef:
Jah dta had ik eerst ook heel er, neem eens een 6B potlood of zachter, dan moet je wel Clown
en eerst gewoon even ergens oefenen, anders dan durf je weer niert, omdat je net een hele mooie schets hebt opgezet en dan bangbent hem te verpesten dat heb ik iig altijd Tong uitsteken

Werk nu het liefst met B en alleen 6B voor de oogjes of andere hele donkere delen Bloos Maar toch dan maar eens eraan geloven.

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:37

jah gewoon proberen! Dat kan geen kwaad toch?

@pollewopsie7: Die eerste vind ik heel erg grappig! Als je zule soortg van cartoons op een ansichtkaart zou tekenen is best leuk voo revrjaardagen ofzo denk ik, tweede vind ik het veulen mooi, maar de foto is een beetje raar dus niet zo goed te beoordelen, ik zou er (nog) geen geld voor vragen Knipoog

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 12:10

Lachen Idd ik ga het gewoon eens proberen Ja

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 20:42

oke, hier 2 creaties van mij Lachen ik ben benieuwd hoeveel waarde jullie ze geven Lachen

Afbeelding
02-07-06 Erg slechte kwaliteit, is foto van gemaakt ipv gescand
tussendoor niet meer getekend en nu dit
Afbeelding
19-09-06 Vind hem erg mooi

Ben benieuwd, wat kan ik vragen voor mijn tekeningen Lachen

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 21:05

@ Naaltje: 1: 20-30 euro, op de een of andere manier klopt deze niet helemaal in verhoudingen voor mijn gevoel.
2: 50 euro, hele mooie ogen, wang moet iets groter denk ik...

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 21:25

Sooooooo,jeetje hee wat kunnen jullie allemaal geweldig tekenen!!!!! Echt niet normaal.*wou dat ik zo kon tekenen* Is altijd al droom geweest..Sommgie zijn echt om je mond open te laten vallen!! echt echt zooooo mooi!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 22:34

Allereerst bedankt allemaal voor de taxaties van Leslie! Dit was een vriendendienst... en hij is er onwijs blij mee Haha!

Het beloofde rondje Haha!
v.a. blz. 71 halverwege

@Lessien_2810: hmm vind het nog steeds moeilijk een waarde te geven voor dat soort tekeningen maar ik denk dat een liefhebber er zeker wel tussen de 10 en 25 euro voor over heeft Ja

@Mik_: jammer van de naam... voor mij persoonlijk zou ik er daarom al niks voor willen geven maar... het paardje op zich is netjes getekend. 15 euro A4. De hond daarentegen vind ik veel beter Ja A4 zeker 25 euro.

@babe: megamooi Wow! 70 euro minimaal

@sexy_back: de kat heb je heel erg goed weergegeven, ook heel knap hoe je de weerspiegeling vast hebt weten te leggen 25 euro A4. De vlinder vind ik ondanks de kleur iets minder.

@Lunas: ik zou hier niets voor willen geven, hij klopt net niet helemaal. Het is net of je vanaf de hals naar de oren en het oog goed op weg was en bij de neus mis je teveel details/is hij te grof zeg maar. Nu moet ik wel zeggen dat je geen makkelijke pose hebt uitgekozen! Wel heel knap dat je het geprobeert hebt ga zo door zou ik zeggen! Probeer ook netter te gaan werken waardoor je geen vlekken op je papier krijgt. Als je links bent zou ik van rechts naar links tekenen en als je rechts bent dus anders om (en van boven naar beneden). Op deze manier veeg je ook niet over je tekening heen. Een andere manier is om je tekenpapier te draaien (en ja dan teken je dus ook op z'n kop! Clown is een goede oefening)

@Nevony: Bloos! 5 ?? dat is echt te weinig Ja ik zou eerder zeggen 15!

@Lessien_2810: het is makkelijker als je je tekeningen rechtstreeks in dit topic zet, dan hoeven wij niet steeds nieuwe windows te openen. 1 van de 2 is niet te zien maar ik meen me vaag iets te herinneren. Afijn ik weet wel nog dat ik ook die heel erg mooi vond, de Terzieler is wel te zien en ook die is heel gaaf gedaan. Ik denk dat je voor A4 met dit soort werk toch al gauw een stuk hoger uit zult komen (ergens tss 20 en 50 euro!). Ennuh ... bedankt voor je taxaties!!! Zeer gewaardeerd Ja Ja

@_Evelijn_: hmm ik had hem er niet gelijk uitgehaald maar... ook al lijken ze niet ik vind de tekeningen op zich heel erg goed gedaan. Vooral de tweede is mooi uitgewerkt! Ik denk dat je gauw rond de 20 uitkomt voor deze twee en als je in de toekomst gelijkende portretten gaat maken zal die prijs ook omhoog schieten.

@Josav: digitaal werk... vind ik heel moeilijk om in te schatten. Ik heb zelf nooit bewust naar afgedrukt digitaal werk gekeken dus heb geen idee ook hoe dat irl eruit ziet. Dit maakt het voor mij moeilijker om er een goede schatting van te doen. Ik denk echter wel dat je voor deze zeker boven de 250 zou kunnen krijgen. Ik moet wel heel eerlijk bekennen dat mijn voorkeur uitgaat naar handwerk.
Nog bedankt voor je taxatie... de snorharen, ik zag het pas toen ik jouw taxatie las, helemaal gelijk heb je!

@paard_juhss: schattige tekening maar ik denk niet verkoopbaar.

@babe: hmmm.. deze vind ik minder mooi dan de boxer. Ik vind het roze op de neus net te en de achtergrond mist diepte. Dan had je er beter m.i. een fantasie achtergrond kunnen maken. hmm prijs tja... 30 euro.

@QUINTENtje: leuke tekening maar ik denk nog niet verkoopbaar. nog even lekker oefenen zou ik zeggen.

@sonnyke: Ziet er wel al goed uit, mis nog wat diepte in oren en neusgaten maar gaat goede kant op zo. Als dit op 1 vel papier (A4 heb ik het dan over) is zou je denk ik een 7,50-10 euro kunnen vragen.

@_Evelijn: mooi! je kunt ook bij jou heel goed de vooruitgangen zien Haha! 15 a 20 euro Ja

@edelweis1: ik vind dat je met je paarden al een aardig eind op weg bent. Alleen de ogen, ik zou als tip willen geven, kijk eens goed in de ogen van verschillende dieren en vooral naar hoe het oog is opgebouwd (pupil, vorm, kleur, iris vorm kleur etc.). Verder met name bij de Jack had e.e.a. wat meer in verhouding gemogen.

@Cyntje: Bordeaux Dog? Jij wordt ook al beter met kleur! Ik mis alleen wat diepte door gemis aan schaduwaccenten denk ik? Ik vind het hoofd wat plat lijken. Verder ziet het er al goed uit. A4 20 euro.

@babe: dat je deze durft te plaatsen!!! Tong uitsteken 500 euro minimaal Haha! (en zeker voor de liefhebbers Ja Ja )

@Lessien_2810: waar haal jij ze toch vandaan Haha! Leuk weer zo 1tje (hoofdbrekens voor moi Bloos Haha! )
A4 30 euri?

@Iwan_Fjord: het is al gezegd, er zou wat meer detail en diepte in kunnen. Wat meer spelen met schaduwaccenten en donker en licht.

@pollewopsie7: ik vind de eerste leuk maar niet voor verkoop. De merrie met veulen vind ik qua afwerking beter. 5 euro.

@Naaltje: hmmm je zou de manen wat mooier mogen afwerken. Ik zeg altijd in de manen gaat bijna net zoveel werk zitten als in de rest van het dier, tenminste als je wat manen moet tekenen. De knotjes van de eerste zijn niet mooi afgewerkt wat de waarde naar beneden haalt. Ik vind hem ook wat krasserig aandoen. 7,50. De tweede is al een stuk beter. De kaak had wat groter gemogen maar verder ziet deze er al heel net uit 15-20 euro.

pfff... volgens mij gaat deze lijst al bijna een hele pagina in beslag nemen Haha!

Doei!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 11:41

Bedankt voor de taxaties!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 13:11

ik denk eigenlijk niet eens dat het wat waard is, maar ben eigenlijk gewoon benieuwd, ook omdat ik meer wil gaan kijken en je kunt zo wel goed vooruitgang zien enz.

Afbeelding
Afbeelding

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 14:06

Afbeelding
Afbeelding