Vanaf waar ik gebleven was:
Fantine: over dat onderste paardje kan ik niet objectief zijn

mijntjuhh: potloodachtig of niet, ik vind jouw werk echt een gezellige sfeer ademen, heel vrolijk. Ik zou best 10-15 euro voor een tekening van je overhebben

Mss is t leuk om eens n ander merk aquarel potlood te proberen? Wie weet ligt t aan t merk dat t zo potloodachtig blijft?
Lessien_2810: erg grappige tekening, wat is eigenlijk het formaat en welke materiaal dat jij gebruikt? Dat maakt t taxeren ook makkelijker

Mik_: het paard: owh wat zonde dat die naam eronder staat

babe: knap schilderwerk, alleen de ogen vind ik bij deze echt wat minder, de lichtval lijkt t oog naar beneden ipv naar boven te drukken? Toch vind ik jouw schilderijen altijd heel erg opvallend, voor A4 zou ik zeker aan 50+ en A3 100+ (groter nog klasse duurder) denken

sexy_back: beide knappe tekeningen! Je potlood zou mss nog wat meer contrast mogen voor een extra levendige indruk? rondom 15 euro? De vlinder is qua kleuren en overgangen erg leuk maar de afbeelding doet mij weinig

Lunas: de uitdrukking is gewéldig

Nevony: 1 van je beste werkjes

Lessien_2810: erg krachtig werk

_Evelijn_: ik vind ze echt mooi en jij laat ook al zo'n sterke vooruitgang zien in je werk

JoSav: deze vind ik erg moeilijk om te taxeren omdat het een digitaal werk is (was t toch hé?)

Of dat een digitaal werk meer/minder waard is omdat je er meerdere afdrukken van kan maken?
Ik vind hem schitterend! Jammer dat je hier niet mee doorgaat! Ik schat op minimaal 250 euro?

babe: idem 1e taxatie, jammer van de achtergrond hoewel dat mooie oogje er nu extra uitspringt

QUINTENtje: erg zachte tekening, heel liefjes

Lontje:

sonnyke: oeh erg mooi! 25 euro?
_Evelijn_: knappe haf

Cyntje: hee, hij is af! En stik mooi geworden

babe: echt je topwerk! Superknap, niets anders over te zeggen! Ook ik geloof dat je gerust 300 euro voor deze kan vragen, hoewel ik me afvraag of er geen Johnnyfans zijn die er n heel stuk meer voor neerleggen

Lessien_2810: Taxeer jij ook mee?

Eigk zelfde als eerder: formaat/materiaal? Vind dat je wel n vooruitgang laat zien in je werk, erg leuk. Zekers 20+ .
En iedereen bedankt die mij getaxeerd heeft