Vanaf waar ik gebleven was:
Fantine: over dat onderste paardje kan ik niet objectief zijn
. Maar voor je portretjes algemeen op A4 zou ik rondom 15-20 euro geven. Ik weet dat je hard aan t oefenen bent en veel vooruit bent gegaan, als tip voor hogere bedragen zou ik t spelen met houdingen geven, iets minder statisch dan wat je nu getekend hebt, komt vast goed
.mijntjuhh: potloodachtig of niet, ik vind jouw werk echt een gezellige sfeer ademen, heel vrolijk. Ik zou best 10-15 euro voor een tekening van je overhebben
.Mss is t leuk om eens n ander merk aquarel potlood te proberen? Wie weet ligt t aan t merk dat t zo potloodachtig blijft?
Lessien_2810: erg grappige tekening, wat is eigenlijk het formaat en welke materiaal dat jij gebruikt? Dat maakt t taxeren ook makkelijker
. 15-20 voor A4?Mik_: het paard: owh wat zonde dat die naam eronder staat
. Mij stoort dat wat.. Je hond vind ik dan veel mooier, en helemaal in jouw stijl. 30-40 euro?babe: knap schilderwerk, alleen de ogen vind ik bij deze echt wat minder, de lichtval lijkt t oog naar beneden ipv naar boven te drukken? Toch vind ik jouw schilderijen altijd heel erg opvallend, voor A4 zou ik zeker aan 50+ en A3 100+ (groter nog klasse duurder) denken
.sexy_back: beide knappe tekeningen! Je potlood zou mss nog wat meer contrast mogen voor een extra levendige indruk? rondom 15 euro? De vlinder is qua kleuren en overgangen erg leuk maar de afbeelding doet mij weinig
, zal aan mijn smaak liggen
. 10 euro?Lunas: de uitdrukking is gewéldig
. Ik vind t jammer dat de schaduwen nog wat rommelig ogen. 7,50-10? Maar meer als t rommelige eraf is!Nevony: 1 van je beste werkjes
! 15 euro A4?Lessien_2810: erg krachtig werk
! 25-30 euro?_Evelijn_: ik vind ze echt mooi en jij laat ook al zo'n sterke vooruitgang zien in je werk
! 15-20 euro?JoSav: deze vind ik erg moeilijk om te taxeren omdat het een digitaal werk is (was t toch hé?)
. Ik heb geen idee of dat anders beoordeeld moet worden dan een "gewoon" werk waar maar 1 origineel exemplaar van is?Of dat een digitaal werk meer/minder waard is omdat je er meerdere afdrukken van kan maken?
Ik vind hem schitterend! Jammer dat je hier niet mee doorgaat! Ik schat op minimaal 250 euro?

babe: idem 1e taxatie, jammer van de achtergrond hoewel dat mooie oogje er nu extra uitspringt
.QUINTENtje: erg zachte tekening, heel liefjes
. Het geheel oogt nog wat simpel en mag mss nog wat meer detail hebben? Nu materiaalsvergoeding? 
Lontje:
! Ik heb t idee dat potloodtekeningen altijd onder de (ong) 80 euro getaxeerd worden, zou dat zo "horen" in de kunstwereld? Ik vind deze nl echt wel rond de 100 euro waard
.sonnyke: oeh erg mooi! 25 euro?
_Evelijn_: knappe haf
! Zelfde prijsklasse als voor je Johnny's? 
Cyntje: hee, hij is af! En stik mooi geworden
! Qua kleuren lijkt t geheel idd n beetje eenkleurig en daardoor iets vlak. Ong 25 euro? 
babe: echt je topwerk! Superknap, niets anders over te zeggen! Ook ik geloof dat je gerust 300 euro voor deze kan vragen, hoewel ik me afvraag of er geen Johnnyfans zijn die er n heel stuk meer voor neerleggen
.Lessien_2810: Taxeer jij ook mee?

Eigk zelfde als eerder: formaat/materiaal? Vind dat je wel n vooruitgang laat zien in je werk, erg leuk. Zekers 20+ .
En iedereen bedankt die mij getaxeerd heeft
! 
15,-
glans op de goede plaatsen getekenend bij het ademhalingsgaatje. Ik zou als ik jou was niet vegen
) Dan zie je gelijk dat je er heel wat details met schaduw etc. er uit kunt halen.
Het is wel mogelijk als hij zijn manen aan de andere kanten heeft hangen, maar dan zal hij wel heeeeeel erg stijle manen hebben. Naja genoeg gepoedersuikerd.
) Bij de ogen en de bloedvaten vind ik het goed gedaan! Vind de mond een beetje kort genomen, ik heb nog nooit eerder een paard zien lachen
Vind de neusgaten hier persoonlijk ook een beetje klein. De manen van de voorkant zijn wel goed gelukt, niet helemaal realistisch, maar toch wel op de goede plaats gevallen, vind het alleen beetje jammer dan ik de andere kant van de mannen helemaal niet zie. Beetje hetzelfde verhaal als bij de vorige tekening, het lijkt niet alsof hij zijn manen kwijt is of heel stijl zijn. 

5 ?? dat is echt te weinig