hehe.. worden jullie al gek van alle aanmeldingen .. ik zou der ook heel graag een willen .. dus als jullie nog zin hebben meld ik mij ook graag aan!
azriM schreef:Zou iemand zo'n bewegende avatar willen maken van deze tekeningen? Alvast super bedankt![image][image][image][image][image][image][image][image]wat een super mooie tekeningen zeg sorry maar ik kan geen voor je maken kan dat niet sorry
ik wil wel een bewegende avatar maken voor iemand... maar ik weet niet hoe dat moet. kan iemand me dat dan uitleggen
Amanniej schreef:Ehm Sooff dat vroeg je ook al een pagina terug weet ik maar omdat niemand er een heeft gemaakt vraag ik gewoon nog een keer wil dan niemand er een maken voor mij?
Sooff schreef:weet ik maar omdat niemand er een heeft gemaakt vraag ik gewoon nog een keer wil dan niemand er een maken voor mij? . Ik wacht ook nog tot iemand een ava heeft gemaakt hoor, al 2/3 pagina's terug.....
Amanniej schreef:;) . Ik wacht ook nog tot iemand een ava heeft gemaakt hoor, al 2/3 pagina's terug.....Ik ook
azriM schreef:Zou iemand zo'n bewegende avatar willen maken van deze tekeningen? Alvast super bedankt!omdat ik me zo verveelde
En wie wil ongeveer net zo avatar maken als wat ik nu heb, maar dan met deze foto's?Alvast harstikke bedankt! Als onze namen er ook weer in zouden kunnen staan, en paars, dan zou dat echt geweldig zijn!!
Edda schreef:omdat ik me zo verveelde [image]zou je voor mij ook een ava willen maken fotos staan in me profiel
Wie wilt er een avater voor mij maken? Graag met deze foto's en ook met namen erbij:CarlaPabloDe foto's mogen bewerkt worden hoor Alvast bedankt, Groetjes Kayleigh