[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ylvy

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 18:35

Mijn POTW :)

Afbeelding

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 18:39

Sicayes schreef:
Joysiee:

Mag ik geen commentaar als compliment opvatten? :))

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 18:59

Babel Moest even zoeken naar het diertje. Erg mooie foto, fijne kleuren.
Ash_ Ik vind de kleuren niet zo fijn kijken, ze zijn wat ‘’hard’’. De manier waarop je de foto gekaderd hebt vind ik wel erg leuk.
Racheel Mooie foto, niets op aan te merken.
MB_Foto Mooie foto, niets op aan te merken.
Hilly200 Mooie kleuren, vind de foto wel wat druk.
cathyenbeau Vind de foto niet zo geslaagd. Vind de houding van de kat niet fijn kijken en je horizon is niet recht.
Jacobeho Mooie foto, niets op aan te merken.
Marijepagter Mooi foto, lijkt wel iets scherpte te missen en ik vind de kleuren iets te hard.
Gub Mooie foto. Heb je de foto op een bepaalde manier bewerkt? De takken/bomen lijken net getekend.
Iejoorr Mysterieuze foto, mooi gedaan.
Asselruiter Mooi foto, moest wel even kijken wat de hond nou in zijn mond had.
LinSa Mooie foto. Jammer van het huis op de achtergrond, maar soms ontkom je er niet aan.
Robin_RikkieMooie foto, prachtige bokeh.
Sharonplugge Jammer van de scherpte, verder mooie foto.
Ylvy Mooie foto, wel jammer van de ruis.

Nescafe Bedankt voor je feedback! Het bord kon helaas niet meer naar het midden. Rechts van het bord stond namelijk een soort wachtersgebouw en vond deze niet in de foto passen. Leuk om te lezen dat jij het verkeersbord wat vind toe voegen, vond ik zelf ook.

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:03

Marit en Jespri bedankt!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:05

HeavensLove schreef:
Jespri schreef:
Heavenslove Leuk geprobeerd. Ik vind persoonlijk je houding niet heel fijn kijken, het ziet er een beetje ongemakkelijk uit. Ik mis ook wat scherpte. Ben benieuwd naar je volgende zelfportret.

waar mis je scherpte? als ik hem in het groot bekijk op men pc is het linker oog (mijn linker oog ^^) helemaal scherp, het rechter oog mist een beetje scherpte, maar echt niet veel ...

Sorry lag denk ik aan mij.. Zie het nu ook niet meer. :')
Krijg je met een langen lijst. :+
Laatst bijgewerkt door Jespri op 26-01-15 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:05

Jespri: Bedankt voor je feedback :D, mag ik vragen wat je precies druk vind? de kleuren, de takken? Zat persoonlijk ook in dubio over de takken die druk konden ogen, maar vond het wel kunnen.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:06

hilly200 schreef:
Jespri: Bedankt voor je feedback :D, mag ik vragen wat je precies druk vind? de kleuren, de takken? Zat persoonlijk ook in dubio over de takken die druk konden ogen, maar vond het wel kunnen.

De takken in combinatie met de achtergrond. Hier komen de kleuren erg overheen waardoor ik het net iets te overheersend vind.

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:09

Jespri schreef:
hilly200 schreef:

De takken in combinatie met de achtergrond. Hier komen de kleuren erg overheen waardoor ik het net iets te overheersend vind.

Aaah snap ik, vind het zelf niet zo overkomen maar kan natuurlijk ook zo zijn dat mijn scherm kalibratie nog steeds niet oke is :).

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:28

Week 4!

Afbeelding

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:32

Pfff, vanwege examens geen tijd gehad om te fotograferen deze week... Dus dan maar ééntje die ik opnieuw heb nabewerkt :-)
Vanaf komende week zal ik weer feedback geven! Eindelijk tijd :D

Afbeelding

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:39

Wat een mooie foto's komen er weer voorbij!

Mijn week 4:
Afbeelding
Mijn andere katten liefde

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:41

Robin_Rikkie: Wat een ontzettend toffe foto! Hoe heb je die achtergrond zo voor elkaar gekregen?

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:44

Mijn week 4. Het is eigenlijk 1 foto, maar dan 4 keer :P
Anderen bedankt weer voor feedback! Als ik weer wat tijd vind komt er van mijn kant ook weer feedback.

Afbeelding

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:57

Week 4
AfbeeldingWeek 4 by equestrianmy, on Flickr
Vond dr koppie wel wat hebben, fototechnisch weet ik niet wat ik er mee moet

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:58

_Patriciaa schreef:
Robin_Rikkie: Wat een ontzettend toffe foto! Hoe heb je die achtergrond zo voor elkaar gekregen?

Ik heb vanuit vroeger nog een slinger lampjes op mijn kamer hangen en om die lampjes zitten dan bolletjes in verschillende kleuren (weet niet hoe ik het beter kan uitleggen :') ) en die heb ik over een stoel gehangen, stukje ervoor op een stoel een boek gelegd, lamp er schuin achter en proberen maar :)

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:00

quartel: Vind het een hele lieve foto! Ik had zelf dan wel gekozen voor een wat minder druk dekentje denk ik. Verder is het jammer dat het voorste hondje te licht is in vergelijking met de rest van de hondjes
showteam: Hele lieve foto! <3 Niks op aan te merken
Heavenslove: Ik ben zelf niet zo'n fan van high key foto's en daarom is deze foto het ook niet voor mij. Ik vind je blik/houding ook niet zo mooi maar voor een eerste zelfportret is de foto toch wel goed gelukt!
NESCAFE: Wauw, vind jouw foto's altijd zo mooi! De kleuren spreken mij heel erg aan in deze foot en de hond is ook heel mooi scherp! <3
monbyou: Hele leuke en mooie foto! Niks op aan te merken
Kimmetjee04: Jammer van de kreukels zoals je dat zelf ook al aangeeft. Vind het paard ook net nog wat te donker maar voorderest vind ik het wel een mooie foto!
calice: Hele lieve en mooie foto!
KimdeGroot94: Hele fijne foto om naar te kijken! De kleuren zijn erg mooi maar als ik dan nog een minpuntje moet geven dan had ik liever nog gezien dat het rechter steeltje aan de onderkant ook nog scherp was
Kanzi: Hele gave foto! Niks op aan te merken
Bellatrix: Wauw hele mooie scherpe foto! Heel helder ook! Het enige minpuntje vind ik de witte 'waas' aan de linkeronderkant van de foto
Sicayes: Vind het een erg mooie foto! Scherpte zit mooi op de ogen!
Ingvild: Ik vind de kleuren in de foto erg mooi maar de achtergrond niet passend. Een zwarte achtergrond had beter gepast naar mijn mening. Ook mist de foto wat scherpte
TesZz: Hele mooie foto! Niks op aan te merken
CrazyMel: Vind het geen bijzondere of mooie foto. De foto mist erg veel scherpte wat jammer is!
Rianne_: Wauw, erg mooie foto! De kleuren zijn echt prachtig en de foto is mooi scherp!
Joysiee: Vind het een mooie foto. Niet een foto die ik zelf zou schieten maar hij is wel mooi scherp en ik vind het mooi dat de kleur van het blingbling terug komt in de achtergrond
Nefertarie: Mooie foto! Jammer dat de verloop van scherp naar onscherp niet helemaal natuurlijk lijkt. De bovenkant van het lijfje is scherp en dan opeens is de onderkant van het lijfje onscherp
k_m: Mooie zwartwit foto!
glenstorm MOoie foto! Paard kleurt mooi bij de achtergrond!
Sodeletuut: Mooie silhouetfoto! NIks op aan te merken!
rosslover: Sorry, vind deze foto niet sprekend of bijzonder. De pony kijkt niet mooi met de oortjes naar voren, eerder een beetje verveeld. En er lijkt een waas over de foto te zitten waardoor de foto erg onscherp over komt. Tevens is de foto erg donker, je had de foto beter wat meer op kunnen lichten. Ik hoop dat je er wat aan hebt
ismy: Prachtige foto! NIks op aan te merken
XiiaaooNaa: Ik vind het een erg mooie foto zo met de achtergrond wat donker en de hond en de voorgrond mooi helder!
Jespri: Foto is mooi scherp maar vind het geen 'bijzondere' foto
Deetjeeuh: Erg mooie foto! NIks op aan te merken
Verography: Prachtige foto! Kleuren zijn echt top en de scherptediepte is ook erg mooi!
Eskegirl: Kleuren zijn mooi in de foto maar hij oogt wat onscherp
Jessica_1998: MOoie foto alleen vind ik de kleuren nog wat 'flat' overkomen en er mist ook wat scherpte
sorsie: Foto is scherp maar vind het geen bijzondere foto, hij had misschien ookw at meer opgelicht kunnen worden

De rest komt later :)

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:08

Leonyr schreef:
Helaas deze week weinig tijd gehad om lekker te fotograferen. Wel tussendoor wat hondjes voor de lens gehad, waaronder deze schone dame.

ƒ/4.0 | 1/100 | 640
[ Afbeelding ]

PRACHTIG _/-\o_

Hier mijn week 4:
Afbeelding

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:33

Week 4

Wederom geen superfoto, maar wel een nieuwe deze keer. Ik wou sneeuwfoto's van de hond maken, onderweg deze besjes tegen gekomen en op foto gezet. Gelukkig, want op het plein waar de hond altijd speelt lag geen sneeuw meer -O-

Afbeelding

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:36

Week 4
Afbeelding

Het was zo druk deze week, heb nauwelijks tijd gehad om m'n camera uit de kast te halen := Dus deze week een snel zelfportretje gemaakt, voor een serie waar ik recent mee begonnen ben over body-issues. Heb hem enkel even anders gecropt voor POTW zodat hij iets degelijker is :)) Ben er een stuk minder tevreden over dan mijn foto's in voorgaande weken, dus ga deze week er weer echt even een paar uurtjes er voor uittrekken :j

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:38

Een oude doos, omdat ik midden in de tentamens zit:
Afbeelding

Gemaakt met mijn Canon 1200D met een 50mm lens en in combinatie met een close-up lens, de 250D

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:39

Kilyenn ik vind hem wel veel zeggend. Denk zelfs dat ik hem in zwart wit mooier zou vinden. Is de niet gecropte foto ruimer? Lijkt me ook beter in je reeks te passen. Maar echt leuk wat je doet met de strepen zo

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:46

Taarss bedankt voor je feedback. :)

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:52

Jespri schreef:
HeavensLove schreef:
waar mis je scherpte? als ik hem in het groot bekijk op men pc is het linker oog (mijn linker oog ^^) helemaal scherp, het rechter oog mist een beetje scherpte, maar echt niet veel ...

Sorry lag denk ik aan mij.. Zie het nu ook niet meer. :')
Krijg je met een langen lijst. :+

kan idd eens gebeuren met zo een lange lijst :')

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:54

Laurajoy15 Mooie foto, niets op aan te merken.
Billionache Mooie foto, vind hem rechts wel wat te donker.
_Patriciaa Lieve foto, jammer van de schaduw aan de linker kant. Verder niets op aan te merken.
Lipydo Mooie foto, niets op aan te merken.
MyHu Mooie foto, mis wat scherpte. Verder niets op aan te merken.
Fellow Leuke spontane foto, niets op aan te merken.
tesseke Mooie foto, niets op aan te merken.
Killyenn Mooi gedaan met de spiegel. Zoals k_m zegt denk ik dat hij in zwart/wit nog sterker zal zijn.
jooproo Apart zeg zo! Mooi gedaan.

HeavensLove Oke ik moet duidelijk wat meer slapen.. :=
Moest dus zijn: Dat krijg je met een lange lijst. :+

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 21:05

Bedankt voor de feedback! Ik heb hem ook in z/w omgezet (vind z/w altijd prachtig en doe ook veel z/w fotografie) maar vond hem in kleur toch mooier. Zonder de distinctie van de kleur wordt hij erg plat, omdat er al zo veel onscherpte in zit.