Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
HeavensLove schreef:Jespri schreef:Heavenslove Leuk geprobeerd. Ik vind persoonlijk je houding niet heel fijn kijken, het ziet er een beetje ongemakkelijk uit. Ik mis ook wat scherpte. Ben benieuwd naar je volgende zelfportret.
waar mis je scherpte? als ik hem in het groot bekijk op men pc is het linker oog (mijn linker oog ^^) helemaal scherp, het rechter oog mist een beetje scherpte, maar echt niet veel ...
hilly200 schreef:Jespri: Bedankt voor je feedback, mag ik vragen wat je precies druk vind? de kleuren, de takken? Zat persoonlijk ook in dubio over de takken die druk konden ogen, maar vond het wel kunnen.
Jespri schreef:hilly200 schreef:Jespri: Bedankt voor je feedback, mag ik vragen wat je precies druk vind? de kleuren, de takken? Zat persoonlijk ook in dubio over de takken die druk konden ogen, maar vond het wel kunnen.
De takken in combinatie met de achtergrond. Hier komen de kleuren erg overheen waardoor ik het net iets te overheersend vind.
_Patriciaa schreef:Robin_Rikkie: Wat een ontzettend toffe foto! Hoe heb je die achtergrond zo voor elkaar gekregen?
Leonyr schreef:Helaas deze week weinig tijd gehad om lekker te fotograferen. Wel tussendoor wat hondjes voor de lens gehad, waaronder deze schone dame.
ƒ/4.0 | 1/100 | 640
[ Afbeelding ]
Jespri schreef:HeavensLove schreef:waar mis je scherpte? als ik hem in het groot bekijk op men pc is het linker oog (mijn linker oog ^^) helemaal scherp, het rechter oog mist een beetje scherpte, maar echt niet veel ...
Sorry lag denk ik aan mij.. Zie het nu ook niet meer.![]()
Krijg je met een langen lijst.