Berdien schreef:Niemand ervaring met de Canon EF-S 18-200mm F3.5-5.6 IS?
Die heb ik toevallig, over het algemeen een fijne lens, ik vind de kwaliteit ook niet tegenvallen.
Vind het ook een fijn bereik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:xBVN schreef:Bedankt iedereen !
Er zijn er wel weinig tweedehands van, dus waarschijnlijk maar even doorsparen.
Die Sigma is ook nog niet op de markt.Die Canon 85mm heb ik ook tweedehands hoor.
Toevallig van een Bokker overgekocht.
DShots schreef:Ik heb een vraagje, ik heb een tamron 55-200 f4-5.6. Deze wil ik verkopen, omdat ik een 70-200 f4 wil aanschaffen de witte versi. Enige idee voor hoeveel ik hem te koop kan zetten?
Ze krijgen de zonnekap er bij, want ik heb daar niks meer aan. De lens is op bol 85,- en de lenze kap durf k niet te zeggen eerlijk gezegt!
Ik hoef er ook echt geen 70 euro voor!
Believe schreef:Believe schreef:Hoi hoi.
Ik denk dat ik mijn tamron 70/300 ga vervangen door de Canon 70-200 f4L USM.
Maar nu is mijn vraag, is het verschil tussen deze lenzen erg groot? Merk ik duidelijk verschil en is het het geld ook echt waard?
iemand?
it_is_me schreef:Inmiddels heb ik de Lowepro Fastpack 200 gekocht en ook al ontvangen. Ik kan er voor nu meer dan voldoende spullen in kwijt. Bedankt voor de tips!
_Ilsee_ schreef:Ik heb nu alleen nog de standaard kitlens bij mijn Nikon D3200.
Nu wil ik graag wat meer maar er is zoveel keus!
Mijn budget is ongeveer 300,- Ik weet dat ik daar niet het beste van het beste voor kan krijgen maar ik wil gewoon een betere lens dan de kitlens.
Ik heb zelf al wel een beetje gekeken en deze lenzen vielen me op:
Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Nikon AF-D 1 € 139,-
Nikon AF-S 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR DX 1 € 299,-
Tamron 70-300mm f/4-5.6 SP Di VC USD Nikon €350,-
Heeft een van jullie toevallig ervaringen met een van deze lenzen?
En wat raden jullie aan?
DShots schreef:Als iemand nog een kitlens zoekt (18-55) en een Tamron (55-200) voor Canon zoekt.
Stuur gerust een pb'tje. Ik wil ze graag kwijt, vanwege een nieuwe lens!
Believe schreef:DShots schreef:Als iemand nog een kitlens zoekt (18-55) en een Tamron (55-200) voor Canon zoekt.
Stuur gerust een pb'tje. Ik wil ze graag kwijt, vanwege een nieuwe lens!
Dit hoort thuis op de boktmarkt, ik tem dus even.![]()
Gister avond laat hebben me ouders me dus laten weten dat als we vakantie geld overhouden, ze gaan sparen voor een nieuwe lens voor mij.
DShots schreef:Binnekort een Canon 70-200 4.0 aanschaffen![]()