Ik had het heel erg druk,dus dit is net nog mijn week 8: http://i47.tinypic.com/2hgaclu.jpg Ben op vakantie geweest naar o.a. de markt,veel foto's kunnen maken dus! Heb niet echt tips voor mezelf,ben benieuwd naar jullie reactie!
baalt heel erg omdat ze gisteren veel later thuis was als verwacht en daardoor niks meer kon insturen.. Daarom vanochtend extra vroeg uit bed gegaan en hem nu ingestuurd. Als hij niet meer bij week 8 mag dan niet naar week 9 dan zet ik hem we alleen op de site voor week 8. Mijn eerste modellenshoot gedaan deze week, dit is niet de mooiste foto maar de rest heb ik nog niet bewerkt. Ik zie zelf wel wat verbeteringen maar ben benieuwd wat jullie er van vonden.
Het komt vaker voor dat er mensen op zondag gewoon echt geen tijd hebben om in te leveren, of dit pas héél laat kunnen doen, als ik al op 1 oor lig... Ik wil daarom volgende keer de definitieve lijst op maandagochtend gaan plaatsen, om dit op te vangen en voor mij scheelt het dan dat àls ik dan echt een keer moe ben en vroeg naar bed wil (vroeg is voor mij 0:30) dat ik dan niet ga zitten wachten.
Dus, bij deze de èchte definitieve lijst voor week 8! Vanaf nu gaat week 9 in!