Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vind je logo inderdaad wel iets te overheersend.
Alleen het grijze in de lucht door de vignettering vind ik iets minder mooi
Waar bomen zijn, zijn eekhoorns hihi. Herten ook inderdaad overal gezien en die beestjes zijn nergens bang van.
En misschien wat teveel contrast ja...zal er nog even naar kijken.

Vind alleen de rand erom heen niet zo mooi

Ik vind ze zelf erg mooi. Ben helemaal weg van de 1e foto 

Mayling27 schreef:Ik zit nu op een andere computer en zie nu dat mijn foto's donkerder zijn (op deze computer) als op mijn eigen computer... Hoe weet ik nu welke instellingen goed zijn. (Ik zou ook niet weten waar ik de instellingen van mijn computer op moet zetten om ze goed te hebben)...
F_Orumster schreef:@ Marit, wat voor lens heb je gebruikt voor de mieren? Er zit iets vooraan voor je beeld waardoor het volgens mij moeilijk was goed te focussen op de mieren. Geslaagde compositie!
De eekhoorn is een mooie kiek, je hebt ook voor compositie. Jammer dat de focus van de scherpstelling op de boomstronk ligt en minder op de eekhoorn.
Ze waren wel veromd groot hoor die mieren, hij is geschoten in Amerika. Dus met de nederlandse mieren was het me niet gelukt, dan had ik een macro moeten hebben.

De kat foto mag je een kiekje vinden, jou mening.
En geshopte ring vind ik persoonlijk mooi, hoef jij niet te vinden. En mijn meisje heet Faery maar ik noem haar vaak Faerytail en ik heb voor die spelling gekozen omdat 'tail' staart is in het Engels en ze juist zo'n mooie fluffy staart heeft. Is dus met opzet zo geschreven.