[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 22:44

Joysieee schreef:
Ja ik werk en verklein ze dan met photoshop. Ik lever ze nu idd ook origineel (wel met logo) omdat het er anders gewoon echt niet uit ziet qua kleuren en scherpte, dus dan maar even zo.
Hoop dat ik er toch ooit nog uitkom waar het nou aan ligt..

Ik heb ook bij photoshop dat de kleuren uit mijn foto's gaan bij het opslaan in jpg als ik het via opslaan als doe (geen idee wat ik fout doe). Wanneer ik via opslaan via web de foto's opsla blijven de kleuren wel goed. Misschien kan je dat proberen?

Gianti

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 00:15

Fan staat je kleur profiel niet goed

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 12:36

En hoe zet ik dat dan goed? :)
Ik denk dat ik nu het scherpteprobleem wel ongeveer heb opgelost, iets groter verkleinen zegmaar werkte wel, heb nu 1000 x .. gedaan ipv 800 x ... . Met de kleuren is het dus nog niet opgelost en ik hoop dat ik dan nu de oplossing heb!

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 16:24

Ik begin waar ik gebleven was

P64
Suus__:
Nette platen! Bij sommige foto's mis ik wat scherpte maar zeker 50 euro!
Naomi_King: Ik vind je foto's nog niet heel sterk, 15 euro

P65
Ylvy:
Je eerste foto vind ik echt een hele goede plaat! De tweede vind ik te scheef genomen en de derde vind ik een beetje saai qua kleuren. Als je alle foto's kan leveren op de kwaliteit van de eerste dan mag je echt wel rond de 65 euro gaan zitten. voor nu rond de 40.

P66
lifaya:
Ik ben weg van jouw foto's! 150 euro kan je echt wel gaan vragen!.
xlovelove: Ik mis wat scherpte in je foto's en sommige zijn echt aan de donkere kant. 25 euro.
Poess91: De foto's missen wat scherpte, omdat je stijl mij niet aanspreekt vind ik het erg moeilijk om je te taxeren. Daarom houd ik het gewoon bij advies. Bij de laatste foto lijkt het paard om te vallen, door de horizon recht te trekken kan je dit verhelpen.
IloveAnoukje: De tweede en laatste foto zijn niet op het goede punt scherpgesteld, de andere drie vind ik leuke platen maar niet heel bijzonder. Rond de 25 euro.

P67
horserider22:
Lekker door oefenen en nog even niks vragen.
xhenkexspons: De eerste foto is niet op het goede punt scherpgesteld. De tweede foto lijkt helemaal niet goed scherp. De derde foto is mooi qua scherpte maar ik had iets meer hals/boeg gefotografeerd. Foto vier en vijf lijken ook niet helemaal op het goede punt scherpgesteld. 25 euro
NaomixZanzi: Leuke foto's bij sommige mis ik wat scherpte en ik mis nog een eigen stijl! 25 a 30 euro.
Lynn85: Nette foto's 40 euro ongeveer
anne_joy: Leuke foto's maar niet mijn stijl, daarom geen taxatie. :)
Hes_Han: Prachtige platen, niks op aan te merken! Zeker wel 75 euro!
Ingvild: 15 euro, ik vind de foto's nog erg saai.
Strasshorse: De kleuren van je foto's zijn hier niet helemaal goed, erg groenig. 20 euro.

P68
btjeetje:
Leuke foto's ik zou sowieso een reiskostenvergoeding vragen en misschien een 10tje ofzo voor de shoot.
callychanel: Mooie foto's rond de 40 euro.
Starwien: Je foto's zijn best netjes maar ik vind ze een beetje saai, de stijl spreekt mij ook niet aan. rond de 25 a 30 euro.
Anouska15: Leuke foto's rond de 25 euro

P69
CrazyIris:
Nette foto's rond de 35 euro.
Lindatjuhhh: Rond de 35 euro.
MaricoGraphy: Aan de hand van deze foto's zou ik zeggen niks vragen.
xFace: Leuke foto's 25 euro.

P70
LOVESUSHI:
Netjes hoor! Rond de 50 euro.
Paris_: Rond de 25 euro.
puppy1128: De kleuren kloppen op mijn scherm niet, ik kan dus ook niet taxeren.
WiancaR: Mooie foto's rond de 50 euro.
xTitanic: Gave foto's rond de 60 euro zeker!
Marit: Mooie foto's zeker 75 euro.
Joysieee: 25 a 30 euro.

P71
horserider22:
Lekker door oefenen en ongeveer 15 euro vragen.
xJikke: Mooie foto's met echt een eigen stijl, rond de 40 a 50 euro.
miroxmill: Door oefenen en nog niks vragen.
boomer123 Door oefenen.
Gianti: Er zitten al nette platen tussen, rond de 20 euro.
Naomi_King: Ik vind het nog steeds geen bijzonder platen.

P72
MZorro:
Er zitten al best nette platen tussen, rond de 30 euro.
Anouska15: Ik zeg nog steeds 25 euro, de tweede foto is te donker naar mijn smaak en de eerste foto is niet scherp, de derde foto vind ik wel erg gaaf!
Hes_Han: Ik blijf erbij, gave stijl zeker 75 euro!
love__mandy: Rond de 25 euro.
Lynn85: Nette platen, rond de 60 euro.
btjeetje: De foto's zijn al een stuk beter! 20 euro.
xMaxxiee: 15 euro.
GerdjeHoran: Zeker rond de 50 euro.

P73
Fading:
Ik ben nog steeds fan van je stijl! 75 euro!
HeavensLove: Nette platen! Rond de 60 a 70 euro.
evelien1000: Rond de 35 euro.
Leonie_M: Lekker verder oefenen.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 18:54

Ik ga even beoordelen van de vorige twee pagina's :)

Pagina 72:

Mzorro: Erg mooi! De ene foto zou ik meer voor geven dan de ander, sommige vind ik de kleur of scherpte iets minder. Over het algeheel, 30.

Anouska15: Ik vind de eerste twee foto's qua compositie/sfeer niet heel bijzonder, en de laatste ook mwah. De derde foto spreekt mij wel erg aan, prachtig scherp en bijzonder! Voor de mindere foto's zou ik 20 geven en voor die 3e 40.

Hes_Han: Oeh, deze foto's had ik al eerder voorbij zien komen. Zeer mooi! 70?

love___mandy: Op zich zijn de foto's wel oke, maar niet allen zijn heel scherp en de compositie is niet heel bijzonder. Daar zou ik nog mee oefenen, en dan krijg je vast al een stuk betere foto's!

Lynn85: Wauw, geweldige foto's van die dieren! 60 euro?

btjeetje: De blackfoto's zijn mooi scherp, maar wel een beetje standaard. De 2e foto vind ik wel erg leuk en spontaan! Ik denk tussen de 30 en 40 euro.

xMaxiee: Je bent al goed bezig, maar ik zou nog even dooroefenen!

GerdjeHoran: Heel erg leuke foto's! Mooi scherp ook. Ik zou denk ik nog iets meer spelen met de nabewerking. 30 euro.

Pagina 73:

Fading: Echt hele mooie, scherpe foto's! Ik denk rond de 50/60 euro?

Heavenslove: Erg bijzondere, mooie foto's! Zeer origineel de eerste paar en de anderen vind ik erg mooi kleurrijk. 80 euro

evelien1000: Ik vind de eerste twee foto's erg mooi, vooral die met vader & kind. Daar zou ik zeker 40 euro voor over hebben. De andere, blackfoto's, vind ik niet erg netjes bewerkt. Aangezien ik daar wel op let zou ik er hooguit 20 voor over hebben :)

Leonie_m: Zeker een mooi sfeertje heb je aan je foto's! Bij sommige mis ik nog wel wat scherpte en sommige lijken wat vaal. Ik zou er 30 voor geven.

Nu mijn eigen foto's :D

Fotografeer nu zo'n 2 jaar serieus.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding[

Afbeelding

Afbeelding

Op sommige (iets minder recente) foto's is het logo nog wat groter. Deze doe ik tegenwoordig ietsje kleiner :D

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 19:16

Leuk topic dit, volg het topic al vanaf het begin. Nu ook maar eens wat plaatsen. Ik begin vanaf pagina 71 met taxeren.

Pagina 71:
Horserider22: 15 euro
xJikke: 40 euro
miroxmill: Ik zou nog even niks vragen en verder oefenen
Boemer123: 10 euro
Gianti: 45 euro
joeluna: 25 euro
Naomi_King: 15 a 20 euro

Pagina 72:
MZorro: 40 euro
Anoeska15: 40 euro
Hes_Han: Mooie eigen stijl 75 euro
love_mandy: 10 euro
Lynn85: 70 euro
btjeetje: 35 euro
xMaxxiee: Ik zou nog even door oefenen
GerdjeHoran: 40 euro

Pagina 73:
Fading: Mooie foto's, mooie eigen stijl 80 euro
Heavenslove: Mooie foto's en composities 80 euro
evelien1000: 25 euro
Leonie_M: 15 euro

Pagina 74
IsaCalixa: 25 euro

Mijn foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Link naar website met Portfolio: http://aniekmolenaar.wix.com/aniekmolenaar

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 20:37

Taxaties vanaf mijn laatste post!
Op deze manier hoef ik niet meer te taxeren als ik zelf weer mag plaatsen :D

Horserider22: de kleuren zijn niet fijn om naar te kijken en ook de composities vind ik nog niet zo lekker kijken. Ik zou nog fijn dooroefenen. Ik denk dat wat helderdere kleuren in ieder geval al een verbetering zullen zijn

xJikke: ik vind je stijl supergaaf! Stuk voor stuk sprekende beelden. 50 euro

Miroxmill: de kleuren zijn een beetje dof en af en toe storen de composities wat doordat er bijvoorbeeld iets net niet helemaal op staat (bij foto 1 bijvoorbeeld). Een andere tip is om wat op het licht te letten, ik zie wat tegenlicht en ook dat de helft van de foto in de zon staat en de rest niet en dat stoort soms wat. :) Ik zou nog lekker verder oefenen!

Boomer123: de onderwerpen springen er niet heel erg uit, en zo missen je foto’s uitstraling. Ook zou ik de kleuren graag wat helderder willen zien. Ik zou ook nog dooroefenen.

Gianti: wauw, hele gave kleuren en mooie scherpte! 50 euro :D

Joeluna: met het licht zit je bij de meesten gewoon goed, alleen soms missen ze wat scherpte of kleur. 10 euro zou ik er aan kwijtwillen

Naomi_king: let op de achtergronden! :) De foto’s spreken mij niet heel erg aan mede daardoor, maar ook omdat ze best donker zijn en op de 3e foto heeft het paard zijn oog halfdicht, dat stoort ook een beetje :p Ik denk, dat als je bij de tweede nog iets verder had ingezoomd, je een veel mooiere DOF had kunnen creëren, waardoor de foto een stuk beter zou worden. 10 euro.

Mzorro: mooi qua composities en scherpte! Al mis ik soms wel wat kleur in de foto’s die je hier plaatst. In je portfolio heb je betere staan :) 20/25 euro

Anouska15: de eerste en derde zijn mooi, de andere spreken mij niet echt aan. Ze zijn wat donker/onscherp. Dat zie ik ook terug op je facebookpagina. Ik zou 20 euro vragen.

Hes_han: prachtige foto’s! De kleuren zijn echt onwijs mooi. In je portfolio staan onwijs gave, maar ook iets mindere foto’s, vooral de mensen zijn onwijs gaaf, daar zou je meer voor kunnen vragen, maar alles samengenomen zou ik zo’n 50/55 euro vragen.

Love__mandy: ik zou graag veeeel meer kleur zien! :D Ook mist er wat scherpte en het is een verkeerd galopmoment. 10/15 euro zit je denk ik goed mee, want je composities zijn op zich prima.
Lynn85: je studiofoto’s vind ik erg sterk. Daarvoor zou ik best 40/45 euro voor betalen. De anderen vind ik wat minder, rond de 20 euro.

Btjeetje: mooi! De onderwerpen springen er goed uit. De foto’s van het bruine paard vind ik wel een stuk minder, die ogen wat dof. Rond de 30 euro zou ik zeggen.

xMaxxiee: Gewoon even door blijven oefenen. De ogen op de portretfoto’s zitten halfdicht en de achtergronden zijn storend, de actiefoto is onscherp..

Gerdjehoran: mooi, alleen vind ik de kleuren nog niet helemaal fijn kijken. Die mogen wat mij betreft een stuk kleurrijker. Qua scherpte zit je wel goed, 15/20 euro.

Fading heb ik tussendoor al getaxeerd :D

Heavenslove: wauw! <3 Heel erg mooi, ook even op je facebookpagina gekeken en vindt je werk toch zeker wel 60 euro waard.

Evelien1000: de 2e en 3e zijn mooi, maar de anderen zijn het niet helemaal. Bij de eerste is de fries niet contrastrijk genoeg zegmaar, dat zou een stuk mooier zijn. De 4e is eerlijkgezegd wel erg slecht bewerkt.. Dat was geen blackfoto toch? Je ziet de groene achtergrond nog op diverse plekken. Nav de 2e en 3e die wel mooi zijn, zeg ik 10/15 euro.

LeonieM: de kat vind ik erg sterk, maar de rest spreekt me niet heel erg aan. 10/15 euro zou ik nu vragen.

IsaCalixa: mooie foto’s, ook in je portfolio staan hele mooie! 45/50 euro :D

Aniek1985: netjes, ook in je portfolio staan mooie foto’s. Voor jou ook 45/50 euro :)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:58

IsaCalixa: Netjes. Ik heb wel het idee dat je je groen tinten nogal graag donker trekt? De kleuren kloppen niet altijd naar mijn gevoel. 25 euro

Aniek1985: Zeer netjes! Zeker de bak foto :)) 35-40 euro

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:17

k_m ik heb geen idee wat je bedoelt, ik maak de kleuren iets mooier ja, maar niet specifiek groentinten donkerder maken oid? Ik probeer ook een beetje mij eigen stijl te hebben, dus de bewerking kan inderdaad anders zijn dan ''standaard'' foto's. Maar probeer het ook niet heel onnatuurlijk te laten lijken.. :)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:43

IsaCalixa schreef:
k_m ik heb geen idee wat je bedoelt, ik maak de kleuren iets mooier ja, maar niet specifiek groentinten donkerder maken oid? Ik probeer ook een beetje mij eigen stijl te hebben, dus de bewerking kan inderdaad anders zijn dan ''standaard'' foto's. Maar probeer het ook niet heel onnatuurlijk te laten lijken.. :)

Bv foto 1,2 en 4. Hier zijn de groen tinten naar mijn gevoel niet natuurlijk.. Dat kan ook zijn door het contrast net iets te hoog te trekken. :)

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:46

Bij 1 heb ik het groen niet veel groener gemaakt, het waren gewoon echt mooie groene heggen daar :) Wel achter bij dat zwarte iets donkerder gemaakt, zodat het meisje er meer uit springt. En 2 en 4 weet ik niet eigenlijk, die zijn op dezelfde locatie & tijd gemaakt. Ik denk dat die bomen gewoon een iets andere kleur hadden? Haha :P

Edit: Je ziet idd wel verschil bij de kleuren groen bij 3 en 4, maar ik denk dat dit echt puur door de lichtval of kleur bomen oid komt.. Heb er echt niet zo veel aan bewerkt :)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:48

Haha oke, kan altijd natuurlijk! Het kwam me raar over, maar ik ben toevallig nu foto's van in de dierentuin aan het bewerken, en merk hier en daar ook wel wat rare groene tintjes op inderdaad!

Ik probeer die er dan iig uit te halen omdat ik het niet mooi vind, maar dat is persoonlijke smaak dan :)

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:50

Tja het zijn natuurlijk allemaal weer verschillende foto's met ander licht/andere locaties etc.. Ik heb nog wel eens de neiging om de kleuren iets te fel te maken maar probeer dat tegenwoordig te vermijden :D Wel mooier maken, maar dan op een manier dat het nog wel natuurlijk lijkt. :)

evelien1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:20

Joysieee schreef:
Evelien1000: de 2e en 3e zijn mooi, maar de anderen zijn het niet helemaal. Bij de eerste is de fries niet contrastrijk genoeg zegmaar, dat zou een stuk mooier zijn. De 4e is eerlijkgezegd wel erg slecht bewerkt.. Dat was geen blackfoto toch? Je ziet de groene achtergrond nog op diverse plekken. Nav de 2e en 3e die wel mooi zijn, zeg ik 10/15 euro.

Heh wat raar, bij mij is de achtergrond wel helemaal zwart.. Dat zal dan wel aan mijn beeldscherm liggen. Het was wel een blackfoto en een foto van een tijdje terug. Tegenwoordig bewerk ik blackfoto's anders waardoor ik zeker weet dat de achtergrond echt zwart is. Bedankt voor de tips/opmerking in ieder geval :)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:26

@evelien1000, die 4de foto is bij mij ook gewoon volledig zwart.. En ik werk met een gekalibreerd retina scherm. Echt gek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:56

pagina 66:
lifaya: Ik ben enorm fan van jouw foto's, ik denk dat je qua prijs wel goed zit. :j
xlovelove: Ik zou hier 10 euro voor vragen, de 2de foto is niet helemaal scherp en bij de 3de zit er een groene waas over de foto.
Poess91: 20 euro.
IloveAnoukje: Die eerste foto is echt prachtig <3 bij de andere foto's is het kwaliteit een stuk minder, ik denk dat dat door het uploaden komt? Je logo is namelijk ook onscherp. Jammer! Voor zover ik verder kan zien zien je foto's er wel leuk uit. 25 euro.

pagina 67:
horserider22: Ik zou hier nog niks voor vragen, gewoon door gaan met oefenen. :D
xhenkexspons: Nette foto's! De blackfoto's lijken niet helemaal scherp. Voor de blackfoto's zou ik 10 euro vragen en voor de andere foto's zeker wel 30.
NaomixZanzi: Erg mooie foto's! 35 euro. :j
Lynn85: Leuk bedacht die 3de foto! 50 euro.
anne_joy: Ik zou 15 euro vragen. Ik vind je kleuren op de eerste 2 foto's te fel.
Hes_Han: Prachtige foto's! <3 Heerlijke sfeer in je foto's, 80 euro.
Ingvild: 25 euro.
Strasshorse: Je gaat zeker vooruit. Jammer dat je foto's wat groen/geel zijn. 25 euro.

pagina 68:
btjeetje: Bij de eerste foto is het gras scherp ipv. het hondje, dat is zonde. Bij de tweede foto had ik het paard anders neergezet. Ik zou nog even verder oefenen! :)
callychanel: 25 euro.
Starwien: Ik zou nog even verder oefenen, je kleuren lijken niet helemaal te kloppen, de tweede foto vind ik qua compositie heel leuk alleen de nabewerking wat minder.
Anouska15: 15 euro.

pagina 69:
CrazyIris: 20 euro.
Lindatjuhhh: Gave foto's, 30 euro. :j
MaricoGraphy: Ik zou hier nog niks voor vragen, contrast in sommige foto's is te hoog en vind ze een beetje ''nep'' overkomen door de heftige kleuren. Gefeliciteerd trouwens.

pagina 70:
LOVESUSHI: Bij je eerste foto mis ik wat kleur, tweede foto vind ik echt heel erg gaaf, de andere foto's zijn ook erg leuk, maar mis ik ook een beetje kleur. Met wat kleur erbij vind ik ze zeker 40 euro waard. :j
Paris_: Ik zou hier 10 euro voor vragen, sommige foto's lijken niet helemaal scherp.
puppy1128: Bij je 3de foto vind ik je kleuren een beetje te heftig, bij de 4de foto is het ruis wat jammer. Andere foto's zijn erg leuk. 25 euro. :j
WiancaR: Heeeele gave foto's! <3 De achtergrond op de eerste foto vind ik wel wat te groen, maar voor de rest super mooie foto's. 45 euro.
xTitanic: Ik vind je blackfoto's wat minder maar je andere foto's zijn heel erg gaaf. 60 euro.
Marit: Prachtige foto's, ook ik ben enorm fan van jouw werk! :j 120 euro
Joysieee: 30 euro.

pagina 71:
horserider22: Ik zou hier nog niks voor vragen.
xJikke: Jij mag (moet ~~}> ) hier zeker wat voor vragen hoor, ik zou hier wel 45 euro voor over hebben. Hele mooie foto's.
miroxmill: Ook hier zou ik nog niks voor vragen.
boomer123: Nog niks.
Gianti: Hele gave foto's <3, die eerste foto is echt ontzettend lief. 55 euro.
joeluna: Ik zou hier 15 euro voor vragen!
Naomi_King: 5 euro.

pagina 72:
MZorro: 30 euro, leuke, spontane foto's. :)
Anouska15: 20 euro.
Hes_Han: Ik heb jou al eerder gehad, ik blijf bij 80 euro. :j Prachtige foto's.
Ik heb ook even je FB pagina geliked. :j
love__mandy: 5 euro, ik mis scherpte en kleur. :j
Lynn85: Jij bent enorm vooruit gegaan, 65 euro! Jammer dat je niet in de buurt woont, had graag mooie foto's gewild van mijn labrador. :P
btjeetje: 45 euro.
xMaxxiee: 5 euro.
GerdjeHoran: 30 euro, bij sommige foto's mis ik wat kleur maar vind ze er verder prima uitzien. :D

pagina 73:
Fading: 60 euro, waasjes vind ik ook erg leuk, mooie kleuren en super scherpte.
HeavensLove: Die foto van die pup <3 70 euro!
evelien1000: 40 euro, die foto van de honden ziet er helaas een beetje nep uit.

pagina 74:
IsaCalixa: Mooie foto's, 40 euro.
aniek1985: Prachtige foto's <3, 60 euro.

Sommige mensen heb ik overgeslagen, dat waren de mensen die niet de moeite namen om andere mensen te taxeren.. :)

Hes_Han

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 14:42

Super leuk om te horen van iedereen dat mijn foto's zo gewaardeerd worden. Dankjulliewel! :D Ik heb mijn prijs verhoogd naar 40-45 euro

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 15:57

@evelien1000
Heb hem even vergroot, waar ik de groene stukjes onder andere zag
Afbeelding
Ik weet niet of je het duidelijk kan zien, maar vooral bij de ring van de halsband, vooral in het donker zie je het erg duidelijk :) Fijn dat je nu een andere manier hebt gevonden!

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 15:58

Bedankt voor de taxaties. Ik zie dat veel mensen de kleuren op mijn foto's te fel vinden. Ik bewerk ze alleen nauwelijks. Ik verhoog bijvoorbeeld het contrast en de verzadiging van de kleuren nauwelijk. Wat kan ik hier verkeerd doen?

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 23:26

IsaCalixa: Nette foto's maar ik ben niet heel erg weg van je stijl, 30 euro.
aniek1985: Nette foto's en mooie stijl. 50 euro.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 11:07

Isacalixa: je hebt iets in je fotos wat me aanspreekt! Mooi scherp en mooie kleuren. Pas wel op dat ze niet overbelicht worden! :) ik zou er zo'n €45,00 voor geven.
Aniek: mooie kleuren en mooie scherpte! Ik vind de foto's niet heel speciaal, dat hoeft overigens ook niet hoor.. Ik denk €35,00 tot €40,00.
D_destiny: het lijken wel zulke reclamefoto's uit bladen ivm de achtergrond en de kleuren. Leuk gedaan! Ook €45,00 tot €55,00. :)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:56

D_Destiny, nette foto's maar ik vind ze nogal gewoontjes. Bij de eerste 2 honden foto's vind ik de kleuren ook net iets te fel / te veel contrast. Maar ze zijn wel netjes scherp enz. 30 euro

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:34

D_Desteny: Ik vind je foto's erg gaaf! 40 tot 50 euro vind ik ze zeker wel waard. :j
De rest van mijn taxaties staan een paar posts hierboven. :)

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 22:55

Belive: Zo'n €35,00. Weet niet of het expres zo is gemaakt maar vind de kleuren iets te veel op elkaar lijken in de vorm van te veel groen en grijs en te weinig andere kleurtjes.. Vnd ze wel leuk! Probeer iets scherper te maken, daar gaan je kosten zo whoop omhoog :-)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 21:12

Believe: Jou kleuren lijken me dan net weer wat te flets.. De eerste 2 foto's vind ik qua compositie nog wel oké, maar de 3de niet echt en bij de 4de steekt die gras spriet recht in de hond zijn kop. Ik zou een 10/15 euro vragen en nog wat oefenen op compositie en de nabewerking wat bijschaven!