Ik heb even een vraagje. Ik ben iets aan het maken via paint maar krijg een foto niet mooi uitgeknipt zouden jullie mij daarmee misschien kunnen helpen? Gaat om diegene in dat blauwe truitje zou je die goed uit kunnen knippen zonder dat andere meisje
Ik ben op zoek naar een foto van een steigerend paard/pony voor een bewerking. Het liefst van voren/schuin van voren genomen, en een grote versie aanwezig. Of een mooie actie foto, is ook altijd goed. Als de bewerking klaar is krijg je deze natuurlijk
Alvast bedankt
chel_moon
Geplaatst: 21-07-09 22:54
hallo, zou iemand voor mij van deze twee foto's 1 willen maken? mischien andere achtergrond, maar wel dat het er een beetje echt uit blijft zien`niet te kinderachtig
het is voor op een t-shirt. graag reacties per pb als het kan
hallo, ik ben op zoek naar iemand die een logo wilt ontwerpen het is een logo voor sportpaarden mag een stoer logo zijn of simpel ik had het ook graag voor op mijn auto dan dus als iemand paar ideeen heeft alvast bedankt
mireya
Geplaatst: 23-07-09 12:04
Kan iemand de tekst in het midden weg werken en de kont van het veulen linksonderin?? Het allerliefst voor morgen avond ( i.v.m actie gratis laten af drukken op poster formaat ) Graag PBtje als hij in het resultaat topic staat want anders zie ik het niet Alvast bedankt Iets anders leuks mag er ook wel mee hoor
Meraki
Geplaatst: 23-07-09 14:46
amosje schreef:
hallo, ik ben op zoek naar iemand die een logo wilt ontwerpen het is een logo voor sportpaarden mag een stoer logo zijn of simpel ik had het ook graag voor op mijn auto dan dus als iemand paar ideeen heeft alvast bedankt
misschien makkelijker om zo'n aanvraag bij diensten te zetten
Graag ontopic blijven, off topic berichten zijn verwijderd.
Mars
Geplaatst: 24-07-09 14:11
Zou iemand mij willen helpen met de opzet voor een tattoo?
Ik heb een afbeelding gevonden die ik graag zwart ingekleurd zou willen hebben. Heb zelf al wat zitten klooien met paint, maar dat is toch niet heel erg handig
Het gaat om onderstaand plaatje, ik wil de lijntjes graag zwart hebben en als het kan ook een gespiegelde versie.
Als iemand dit zou willen doen, heel graag
Marr_
Geplaatst: 24-07-09 19:34
Hallo! Zou iemand mij bij de onderstaande foto iets meer 'rechtop' kunnen zetten? Ik hang nu best wel achterover. Hoop dat ik niet te lastig ben