[Centraal] Wie wil mijn paard tekenen-topic, Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elanor

Re: [Centraal] Wie wil mijn paard tekenen-topic, Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:22

Leentje1: Dat lijstje heeft nu drie keer binnen twee pagina´s gestaan.
Beetje geduld, als iemand iets wil tekenen kijkt hij/zij heus wel een paar pagina´s terug, en misschien is iedereen nu gewoon even bezig.
Rustig afwachten.

Edit: pinokiolover was me voor.

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:26

Fantine schreef:
daarvoor was t topic in eerste instantie ook voor bedoeld, voor aanvragen en resultaten en niet als kletstopic...

Ja, je hebt echt helemaal gelijk. Maar nu komen mensen met de meest banketstaaf foto's aanzetten en dan willen ze dat wij ze maar steeds gratis en mooi natekenen. En ze plaatsen de foto's 100x per 10 pagina's..
Dan gaan we ons vervelen. Vaak hebben wij ook wel wat te vertellen en ik weet niet zo goed waar dat dan moet.

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik deze afgelopen 10 pagina's geen/bijna geen aansprekende en mooie (hoofd)foto's ben tegen gekomen. Dat stimuleerd mij ook niet echt tot het tekenen...

Waarom kiezen mensen uit de 10000 foto's die ze hebben niet gewoon 5 mooie, aansprekende en scherpe foto's uit. Waarvan je zelf ook denkt dat die wel natekenbaar zijn.

Zo, dat was weer even mijn klaagbericht.

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:27

@Leentje1: Ik wil er ook nog even aan toevoegen dat dit soort foto's nou niet bepaald geschikt zijn om na te laten tekenen...

Afbeelding

Niet banketstaaf bedoeld hoor! Er zit ook wel een mooie tussen.

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:28

ik geef je helemaal gelijk hoor.... de meeste mensen zijn nu zo ongeduldig en alles moet gratis..... tja wat denk je dat mijn materiaal kost???

Fantine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:30

daar heb je ook gelijk in, maar daarvoor is ook het huiskamer topic maar als ik naar het 1e deel kijk(waar ik ook pas tegen het eind binnenkwam) was t veel minder geklets. en dat vond ik zelf wel prettiger.

en idd de fotos moeten ook natekenbaar zijn. ik teken dan niet meer gratis, maar kwam een voor mij aansprekende foto op bokt tegen, dan pb ik diegene ook gewoon of ik m mag tekenen.

als je een aansprekende foto of paard hebt, heb je nou eenmaal meer kans(mits de kwaliteit ook goed is) en anders moet je gewoon bij iemand in opdracht gaan, weet je ook zeker dat ie getekend wordt.

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:32

ja, ze willen dan dat het GRATIS is en nog een beetje MOOI ook... Oja, voordat ik het vergeet moet het ook nog een beetje opschieten..

En dan het allerergste is nog dat je dan niet eens een bedankje voor je 4/5 uur werken krijgt...

@Fantine: Dat vind ik ook! Het moet allemaal snel, mooi en gratis. MAAR, ze willen er absoluut geen geld aan uitgeven...

Het wordt idd een beetje een HK topic dan een tekentopic..

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:33

ja en dat is het probleem de meeste willen dus niet in opdracht bij iemand want dan kost het geld....

dus af en toe mogen de mensen best wat geremd worden... en het eerste topic heb ik dus nooit gevolgd dat wist ik toen helemaal niks van.... en het 2de kwam ik pas laat in en toen was dat geklets er al...

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:35

misschien is het handiger om gewoon weer on-topic te gaan. Bespaard een hoop onnodige berichten doorlezen. Ook ik heb de laatste paar pagina's geen aansprekende foto's meer gezien. Ik moet er wel nog een aantal maken, maar ben nog niet helemaal in de stemmen (i.v.m Marcus)
Maar het is idd niet de bedoeling dat er elke pagina dezelfde foto's aan bod komen. De tekenaars hebben wel meer te doen en spreekt het ze niet aan, pech dan om het maar hard te zeggen maar je kan nou eenmaal niet alles krijgen

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:36

idd helemala mee eens en idd nu maar weer ontopic...

melletjuh: sorry je tekening schiet nog niet echt op!!!

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 20:37

Tja..ik heb geen tekenkriebels meer...
Ben net bij de brug geweest waar die jongen vanaf sprong.
(voor de gene die het niet weten:
16 jarige jongen overleden na sprong van brug.
Ik kende die jongen)
Heb nu dus even geen tekenzin meer...

Heb wel een foto uitgeprint hoor, had toen wel tekenkriebels, maar nu niet meer, nu ik er aan wil gaan beginnen..geen zin meer.

Ramiro; ik doe jouw hondje wel hoor! Maar teken even voor mezelf.
ALs ik weer zin heb doe ik jouwe, want als tekeningen voor mezelf mislukken vind ik het niet erg, maar ik vind het hel l*llig als ik voor iemand anders teken en het mislukt.
(ookal is het gewoon gratis) maar je verwacht een mooie tekening. Dus dat probeer ik ook voor je.

Idd Smeetjoew, maar ik doe het wel gratis, ik ben nog niet goed genoeg er geld voor te gaan vragen.
Maar al zou ik er geld voor vragen, wat kan ik ong vragen?
Je weet me tekeningen wel he?
Ik zoek het poesje nog even op trouwens!

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 20:39

PB het me maar Smeetjoew! (wat k er misschien voor zou kunnen vragen. blijf het gratis doen hoor, nog even. )
Ga nu! Doeii!

Anne_Baukje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:40

Ben het helemaal met Smeetjoew eens. Alleen maak ik van die 10 pagina's ..20 pagina's.. Tenminste voor mijn gevoel niks meer leuks tegengekomen in die pagina's. Heb trouwens ook al heel lang geen opdrachten meer. (arme ik ) Dus dan ga je maar ansichtkaarten of posters natekenen.
Maar ik zou het echt heel fijn vinden als er meer mooie foto's worden geplaatst.
En trouwens foto's van andere dieren (of landschappen enzz..) zijn toch ook welkom?
En als mensen echt zeker een mooie tekening willen hebben(wat dus meestal niet gratis is), zou je toch iemand een pb'tje moeten sturen.
(hierbij bied ik mij aan als tekenares)

Fantine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:42

vraag t in het taxatietopic heb ik ook mn prijzen op gebasseerd

(1e topic was nog meer gemengd,gratis/niet gratis)

ben wel benieuwd Farouche2

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:45

HAHA. Goed gezegd Babe!

@Farouche2: Ik PB je zo wel even.

Ik heb hier nog wel wat foto's. Kijk maar of het je aanspreekt. *Probeert goedaardig het topic en de stemming wat op te fleuren.*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oke, dit wordt een beetje te veel van het goede..

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:50

nummer 4 en 8 ga ik onthouden hoor!!!!

Anne_Baukje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:52

Die derde foto is super geschikt! Die doe ik!
De eerste is trouwens ook erg leuk.. maar een beetje donker en onduidelijk.

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:54

Kijktr twee berichtjes omhoog met aardig wat foto´s hierboven...

Citaat:
Waarom kiezen mensen uit de 10000 foto's die ze hebben niet gewoon 5 mooie, aansprekende en scherpe foto's uit. Waarvan je zelf ook denkt dat die wel natekenbaar zijn.

Ghighi.

Nah, flauw. Leuke foto´s Smeetjoew.
Ik kom hier idd. niet zo vaak meer, maar er staan dan ook nauwelijks foto´s waarvan ik denk: verhip, da´s leuk om eens een paar uur werk in te stoppen.

En ik heb best wat leuke foto´s, maar tja... ik durf ze hier niet zo goed neer te zetten. Volgens mij denk iedereen dan: doe het lekker zelf!
maar mocht iemand wat materiaal nodig hebben, u bent altijd welkom in mijn profielletje.

Biebz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:55

wie wil elmo voor me tekenen?

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:57

en wie is elmo, dat roodharige monster uit sesamstraat.... nee geintje zet er een foto neer en wie weet wie er wil tekenen...

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:00

Hier ook nog wat tekenmateriaal van mijn kant;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Veulentjes voor de liefhebber.

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:02

@Babe: as zaterdag ga ik een uitgebreide shoot houden met het veulen. Dan laat ik nog wel wat foto's zien. Deze foto is gemaakt uit een rijdende auto. Vanuit een raam.

@elanor: Ik zou ze als ik jou was gewoon lekker plaatsen. Jij hebt echt een aantal hele leuke foto's! Gewoon doe joh, kan jou het schelen. Wie weet zit er wel wat leuks tussen.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:05

Achja als jullie toch foto's zoeken.. voor mensen die zich mateloos vervelen misschien zit er nog een enigzins bruikbare foto bij..

En het moet vooral MOOI worden, en SNEL klaar zijn, en GRATIS natuurlijk.. haha

Afbeelding

Afbeelding
(mijn vorige verzorgpaardje )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De foto's zijn (volgens mij ) allemaal digitaal en de grotere versie kan ik altijd sturen mocht je zin hebben
Maarja ze zullen allemaal wel te moeilijk, overbelicht, te donker, te rommelig of te lelijk zijn

(Tjeee ik ben net zo melig )

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:06

die eerste is leuk!!! maar ik heb niet veel tijd helaas... dus misschien ooit nog een keer bedoel het veulen he!!

chesty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 22:09

wie wil deze tekenen? voor alle tekanaressen die zich vervelen
Afbeelding

volgens mij is deze wel duidelijk??

chesty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 22:13

als je de foto groter wil kan ik de foto sturen