Zo ik ga weer verder met taxeren
Blz 71
Mik_:vind ze beide erg mooi gelukt! Erg mooie tekenstijl heb jij. €20-€25 euro
babe: gaaf! Jou werken worden echt steeds mooier! Ongeveer €30 euro
sexy_back: leuk gedaan die poes! Vind hem erg leuk geworden. Ong €15 euro. De vlinder vind ik persoonlijk wat minder, hij is wel mooi geworden hoor! Ik zou hier zo ongeveer €4 euro voor geven.
Lunas: mooi! Vind dat de uitdrukking er goed op staat! Wel jammer dat de foto zo donker is
of het ligt aan de tekening. Vind hem zo ongeveer €15 waard
blz 72
nevony: jammer dat de foto zo klein is(maar dat werd al gezecht) voor deze zo ongeveer €10 euro
Lessien_2810: mooi! Alleen het Is voor mij moeilijk te taxeren, sorry!
_Evelijn_: bij mij hier op de computer zijn de foto’s erg donker. Zie wel dat je de schaduwen mooi hebt gedaan. €10
JoSav: wauw prachtig!!! Het paard lijkt net echt, en ik vind het wel wat hebben met die achtergrond. Zo’n €200 euro 
paard_juhss: vind dit persoonlijk niet iets wat ik in huis ga hangen. Zou hier ook niks voor vragen. Nog even blijven dooroefenen!
Babe: vind hem erg mooi! Alleen er zit niet veel detail in. €25
QUINTENtje: nog even dooroefenen
Blz 73
Lontje: wauw! Vind hem erg mooi! €50 euro
sonnyke: vind hem persoonlijk niet zo heel mooi. Sorry! Maar zou hier wel zo’n ongeveer €10 voor vragen
_Evelijn_: ik vind het oog van dit paard heel menselijk. Ook de hals vind ik een beetje raar, hij is te dun denk ik. €10
Cyntje: ik vind hem een beetje kleurloos. Hond is wel mooi gedaan! Maar de gele achtergrond erbij vind ik dan persoolijk weer wat minder. €25
Babe: wauw babe!!! Vind hem geweldig!!! Kan gelijk zien wie het is
er de achtergrond is zo mooi! Vind hem ongeveer €150 waard.
Zo héhé weer een half uur verder
komt binnekort wel weer iets van mij