Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
J0anieke schreef:Aaah super leuk!! Ik had denk ik alleen de opstelling anders gedaan, maar daar zal je vast al veel mee hebben gepuzzeld
Tenno7 schreef:J0anieke schreef:Aaah super leuk!! Ik had denk ik alleen de opstelling anders gedaan, maar daar zal je vast al veel mee hebben gepuzzeld
Ja vreselijk hahaha... dit was de mooiste opstelling vindt ik.. de 2 linker pony's zijn 2 span pony's dus die wou ik ook graag naast elkaar.. het rechter paard en pony is wat storend die keken overal heen hahaha
Sneeuwmaan schreef:Heey allemaal,
Ik fotografeer nu een 1,5 jaar en heb op een hele grijze/donkere dag wat foto’s gemaakt van mijn zoon. Beetje bewerkt met apature. Benieuwd wat jullie er van vinden. Volgend jaar wil ik graag photoshop aanschaffen. Dan haal je veel meer uit zon foto als dat nu mogelijk is, maar voor nu ben ik redelijk tevreden.
Dan nog een van een leuke pup. Toch een wat donkere bewerking geworden door de druilige/ grijze dag.
Hoe pakken jullie dat aan?
[ [url=m/V40hUH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vmAX8T.jpg]Afbeelding[/url] ]
CoonArt schreef:[quote=
Amado7 schreef:Op mijn telefoon is hij ook alles behalve scherp, de hond.
Ik denk als je inderdaad wat doet met licht wat hierboven wordt gezegd en zorgt dat hij scherp is,je al een hele andere foto krijgt.
Succes!
Tenno7 schreef:Sneeuwmaan.
Dat ze onscherp lijken komt ook door de boktupload denk ik. Kwaliteit gaat dan wel achteruit.
De eerste foto van de hond is idd wat overbelicht. Wat je bij de laatste hondenfoto kunt doen is niet teveel haha. Hij komt al best mooi uit de camera. Ik zou misschien iets oplichten. En zou volgende x horizontaal de foto maken met iets meer afstand. Hopelijk heb je hier wat aan!
Tenno7 schreef:Sneeuwmaan,
Bewerk je met photoshop? Je kan op youtube eens kijken naar That dog spot. Due legt super veel uit over editten. Heel leerzaam. Is wel in het engels.
Sneeuwmaan schreef:ohw wat leuk zou maar zo kunnen. Op insta is heet mn pagina Renate Zuidema FotografieTenno7 schreef:Sneeuwmaan,
Bewerk je met photoshop? Je kan op youtube eens kijken naar That dog spot. Due legt super veel uit over editten. Heel leerzaam. Is wel in het engels.
Dankjewel voor de tip! Ik heb nog geen photoshop maar na de kerst hopelijk wel. Bewerk nu met een programma die op de pc zit.
Volgends mij volg ik jou ook op instagram Tenno. Herken je foto’s.