Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
helaas van ‚t weekend weinig tijd gehad dus ga nu weer even verder en bijpoten!
haha. Qua compositie en sfeer vind ik de foto erg geslaagd.
Wat een schatjes.. helaas had je niet veel ruimte voor de perfecte foto qua belichting (las ik verderop) maar het koetsjiekoe gehalte is behaald.
Shirtje is ook totaal niet afleidend. Volgende keer misschien een iets andere pose kiezen want nu vind ik het net lijken of je kin direct overloopt in je nek.
Gespiekt in het linkje en ik vind je abstracte foto ook erg mooi. Ik ben niet zo van de kaders maar op deze foto werkt het heel goed!
) Ook als je deze vacht wat ‚zachter’ houd kan je haar oogjes nog steeds zo verlevendigen maar zullen ze er nog meer uitspringen omdat de rest bij haar zo mooi zacht is. (Als ik moet laten zien wat ik bedoel - je weet me te vinden!) 
haha. Wel mooi met licht gespeeld zo!
en sterkte! Stout veulentje.
komt denk ik ook door de kleuren.
Wauw. Jaloers!
Mooi! Geen commentaar. Dat hij niet perfect in het midden staat stoort me niet. Onderaan misschien een tikje meer blaadjes.
Super leuk lijnenspel. Citaat:SicayesGoeie foto, en je verhaal verteld het oog probleem. Niks op aan te merken gewoon lief

showteam schreef:Sicayes Ondanks alle beperkingen van deze oude dame heb je d'r mooi vast weten te leggen! Ik vind de belichting wat hard, maar inderdaad gewoon lekker oefenen met die speedlight
ik ga nog even oefenen!weslyjune schreef:Sicayes; mooi scherp, maar ik vind hem een beetje saai
Jespri schreef:Sicayes Ik vind hem goed gelukt hoor!Hopelijk kan je nog lang van haar genieten.
NESCAFE schreef:I
SicayesDe witte vacht is mooi belicht. Het is zeker van belang foto's te maken, je kijkt er later met plezier aan terug. Ik heb ook foto's van mijn vorige hond waar hij een beetje typisch kijkt en als ik er aan terug denk moet ik er altijd om lachen omdat hij altijd zijn best deed om te doen wat ik vroeg.
soms vind ik het lastig om iets uit te leggen. Maar ik wilde wat inhoudelijker reageren dan 'ik denk dat je contrast te hoog staat' 
Jespri schreef:Heavenslove Leuk geprobeerd. Ik vind persoonlijk je houding niet heel fijn kijken, het ziet er een beetje ongemakkelijk uit. Ik mis ook wat scherpte. Ben benieuwd naar je volgende zelfportret.
Sicayes schreef:HeavensLove: High-key foto’s vind ik erg mooi en ook deze is goed geluktShirtje is ook totaal niet afleidend. Volgende keer misschien een iets andere pose kiezen want nu vind ik het net lijken of je kin direct overloopt in je nek.

Af en toe wil hij niet meer scherpstellen en/of staan er F-/- ipv. F4. Hij doet dan echt gewoon helemaal niks.. Volgens mij hebben mijn camera en lens af en toe een miscommunicatie.
Heb nog wel wat meer foto's gemaakt van de sneeuw, maar nja. Niet helemaal tevreden en mn humeur werd er niet beter op met een af en toe werkende lens.. Jespri schreef:Bedankt voor je feedback Sicayes, de kabel was mij nog helemaal niet opgevallen.
En ik duim voor je dat je hond voorlopig nog heel veel upjes mag hebben.
soms vind ik het zo banketstaaf om alleen maar 'leuke foto!' te plaatsen.HeavensLove schreef:ik heb ook andere posities gedaan
https://farm8.staticflickr.com/7563/16160868120_6ebcc9e7f6_o.png
https://farm8.staticflickr.com/7574/15728281803_87fc1088bf_o.png
maar kwa high key vond ik de ingeleverde foto het best gelukt
maar dit zijn de andere posities die ik uitgetest had
Jacobeho schreef:Bij deze mijn week 4:
[ Afbeelding ]
Ik baalde als een stekker, want toen ik naar de paardjes liep bleek mijn lens het niet goed meer te doen.Af en toe wil hij niet meer scherpstellen en/of staan er F-/- ipv. F4. Hij doet dan echt gewoon helemaal niks.. Volgens mij hebben mijn camera en lens af en toe een miscommunicatie.
Behoorlijk frustrerend als je een actiefoto wil maken en je lens protesteert. Gelukkig waren de paarden toch een beetje saai. Maar bij deze dus een 'saaie, vieze grazende pony' op de foto.Heb nog wel wat meer foto's gemaakt van de sneeuw, maar nja. Niet helemaal tevreden en mn humeur werd er niet beter op met een af en toe werkende lens..

Sicayes schreef:Jespri schreef:Bedankt voor je feedback Sicayes, de kabel was mij nog helemaal niet opgevallen.
En ik duim voor je dat je hond voorlopig nog heel veel upjes mag hebben.
Ik moet toegeven dat ik ook een beetje was gaan zoeken naar ietssoms vind ik het zo banketstaaf om alleen maar 'leuke foto!' te plaatsen.