Agossie schreef:In het topic staan wel foto's van haar, en gruwlijk mooie ook nog eens! Maar het plaatje op de voorpagina is niet van haar. Jammer, had er wel zo opgekund!
Hihi dank je wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
calice schreef:Natassja, wat is dat een gave foto! heel mooi paard ook.
Agossie, mag mijn foto uit het lijstje van deze week voor deze variant vervangen worden? de kleuren komen hier namelijk mooier uit. (is verder wel gewoon dezelfde foto) http://7.media.hyves-static.net/1530793 ... 93918.jpeg
LuffB schreef:Natassja Ik kwam je foto's idd in het topic al tegen, mag ik vragen waarom je uiteindelijk voor deze foto hebt gekozen ipv een van die anderen? Gewoon benieuwd naar beweegredenen, verder niks. Mooie foto, paard heeft een super uitstraling die je mooi hebt vast weten te leggen. Persoonlijk zou ik misschien iets meer van zijn boeg nog willen zien (dus iets meer van onder) maar zo werkt de foto ook.
Sodeletuut schreef:Bedankt, mijn diafragma stond op f/6.3 als ik het goed heb, weet het niet precies meer.xMayo: Mooie krachtige foto, komt ook door de kracht die het paard uitstraalt. Niet de mooiste achtergrond, maar ook zeker geen storende achtergrond. Hoe stond je diafragma? Ik heb het gevoel dat iets meer scherpte-diepte wel mogelijk was geweest, maar dat kan natuurlijk ook van je lens afhangen.