Heeft niks te maken met automatisch scherpstellen, je hebt een verkeerd punt gepakt om scherp te stellen.
nenahdm
Geplaatst: 19-09-12 21:27
Sja.. weet ik dan weer voor de volgende keer. Maar ik vind het moeilijk om een levend wezen bezig te houden en dan nog goed scherp te stellen op een punt. Veel oefenen
Heb er nog eentje. Heb wat gespeeld met de 'curves'.. maar was dit een slim idee?
Zijn er hier nog fotografen die aankomende zaterdag nog niets te doen hebben en het leuk vinden om mee te gaan naar een fotomeeting voor paarden? Milan_Lover en ik organiseren er dan eentje op het Balloërveld (dus bij Balloo, Drenthe), maar we zijn door onze reservefotografen heen. Niemand had dat ooit gedacht, want de reservelijst was oorspronkelijk langer dan de fotografenlijst... [BM] Paarden Fotomeeting Balloerveld 22 september (Drenthe)
Pagina 72 Gianti: Gave foto's allebei, ik vind het bij de eerste niet extreem storen dat er een reflectiescherm is gebruikt. ThreeFingers: Ik vind de eerste bewerking niet zo mooi, te groen naar mijn smaak. Tweede foto is netjes. Beautytje37: Nette foto's, eerste foto vind ik niet zo spannend/speciaal, maar de tweede foto daarentegen trekt veel meer mijn aandacht! Marit: Hele mooie foto, niets aan toe te voegen. Ilona: Ik vind eigenlijk de foto mooier zoals de eerste uitsnede, ik hou wel van "een stukje been" haha. ThreeFingers: Hele nette foto's met het paard, jammer van de strenge hand(en). Renee: Haha, ik vind centenbakjes zo schattig altijd Titanic: Vind de foto niet zoveel aan omdat het oog onscherp is.
Pagina 73 Titanic: Leuke foto, lijkt hier alleen niet helemaal scherp.
"ISO-gevoeligheid* : AUTO (100-6400), 100-6400 kan worden uitgebreid tot H (ca 12.800) in 1-stopwaarden"
Hoe zou je dit kunnen uitbreiden?
Saskiaa_
Geplaatst: 20-09-12 14:25
xTitanic; Ik vind je bewerking mooi. Geeft het een koud en winters sfeertje imo. Hij lijkt alleen een beetje onscherp.. Die van het oog is ook onscherp. lifaya; Hij spreekt me niet echt aan. Leuk idee op zich. Het centenbakje komt er mooi uit naar voren, maar het is niet mijn smaak. ThreeFingers; Het idee is leuk, foto's zijn ook scherp. Maar ik stoor me enorm aan de strenge had van de ruiter. Daar kan jij niet zoveel aan doen natuurlijk.
annoouukie
Geplaatst: 20-09-12 17:24
En bij deze is de linkerhelft van het hoofdje wat donker, en voor mijn gevoel niet helemaal scherp, maar toch wil ik graag commentaar:
Mayling27
Geplaatst: 20-09-12 21:30
Was vanmiddag weer een eindje gaan wandelen op de hei.. En dacht zal weer eens wat oefenen met de camera...
Hier ben ik ook weer even snel. Nog even geen tijd jullie foto's goed te bekijken want heb het erg druk met mn eigen paardjes en met fotoshoots. Afgelopen zondag deze foto's gemaakt.
Ik zit nu op een andere computer en zie nu dat mijn foto's donkerder zijn (op deze computer) als op mijn eigen computer... Hoe weet ik nu welke instellingen goed zijn. (Ik zou ook niet weten waar ik de instellingen van mijn computer op moet zetten om ze goed te hebben)...
Hier boven hele mooi foto's. Alleen ik vind je logo erg overheersend. Waarschijnlijk door de schaduwen achter de tekst. Dus als ik jou was zou ik eens proberen hoe het er uit ziet als je die schaduwen weghaalt of anders het logo wat kleiner maakt. (:
LisaLuna
Geplaatst: 21-09-12 19:08
Mossel schreef:
Dan moet je ze niet vanuit FB uploaden dan hoef je dat excuus ook niet te gebruiken, en hoeven wij geen slechte kwaliteit foto's te beoordelen
@ Saskia: Mooie scherpe foto! Mis alleen de oren.
@ Anouuukie: Vind het niet erg bijzondere foto's & Ze ogen me niet helemaal scherp.
@ Mayling: Vind het een erg mooie foto!
@ Monnikenburg: Mooie foto's.. word alleen duizelig van je logo
Sodeletuut
Geplaatst: 22-09-12 22:35
Wat vinden jullie? Heb de tutorial van Loontje_ gevolgd.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 22-09-12 22:39
@Sodeletuut: Ik vind hem wel mooi maar ik vind die lange grasspriet zonde....
Ilona
Geplaatst: 22-09-12 22:54
Sodeletuut schreef:
[ Afbeelding ] Wat vinden jullie? Heb de tutorial van Loontje_ gevolgd.