Ik heb geen beter voorbeeldje van de foto zelf, want deze opdracht heb ik nie tvia internet gekregen, dus dit is het enige voorbeeldje dat ik heb en daar heb ik een foto van gemaakt
taxaties:
(ik doe later wel weer een lijst van alle blz die ik nog niet gehad heb, maar nu even alleen van deze pagina)
Fantine 1e: Wouw die is echt heel mooi zeg, alleen had er wel wat meer diepte in de oren gemogen, maar de highlights zijn echt onwijs goed €15,-
2e: Vind ik minder, net of de neus wat te kort is €5,- euro
mijntjuhh:€5,- euro, neusje vind ik mooi detail, maar het is nog niet echt aquarel en er zit té weinig detail in, misschien moet je eens uitkijen naar gewone aquarel verf, dan kun je goed het verschil zien, of kijk eens naar mensen die ook met aquarel werken en dan vergelijken met je eigen werk.
Mik_: 1e = wou 2e = nog wouwer, prachtig heel mooi de schaduwen en lichtere plekken weergegeven ik zou niet weten wat je hiervoor kon vragen
Babe: oooh wat mooi net echt zeg hij ziet er echt aaibaar uit en die rimpeltjes zijn heel mooi, omdat ik me nooit zo in acryl heb verdiept (ooit zelf wel een seen schilderij mee gemaakt maar dat is het ook wel) zou ik ook hier niet echt een taxatie weten
sex_back: Kat is heel mooi, moeilijk hoor die spiegeling, vind hem wel wat te licht op gezet in zijn totaal vind ik, maar €20,- euro vind ik hem wel waard
vlindeer vind ik minder, zo uer nog niets voor vragen, maar nog even door oefenen
Lunas: €5,- euro er zitten vlekken op het papier, voortaan zou ik die erst uitgummen en dan je tekening hier plaatsen, ik vind hem helemaal wat vlekkerig, maar wel mooi!