Ik ben niet voor 22:00 uur thuis maar wil geen oude foto inleveren... Mag deze voorlopige versie dan ook? Als jullie vinden van niet, zoek ik een oude hoor, eerlijk zeggen.
Ik stop er mee met mijn POTW, helaas na ruim 4 jaar...ik zit telkens nog met 23.00u in gedachten, en ben momenteel zo ontzettend druk, dat het mij er telkens bij in schiet. Had graag willen volhouden, maar het ontkomt mij aan tijd, echt te druk met mijn fotografiebedrijf. Wie weet dat ik op later moment wel weer oppak... Dank voor afgelopen jaren.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 03-06-18 22:21
Jammer! Ik heb altijd genoten van je foto's!
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 03-06-18 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Mariett
Blogger
Geplaatst: 03-06-18 22:22
Die van mij staat er niet bij! Heb hem wel ingeleverd, maar in een linkje.
@Mariett: Inderdaad. Ik heb het nog kunnen aanpassen. Maar zoals in de OP post ook aangegeven. Linkjes worden nog al eens over het hoofd gezien...
@Revanches, jammer, maar begrijpelijk. En je bent altijd weer welkom!
Tigress
Geplaatst: 03-06-18 22:56
Noooo Ben je na een lange dag eindelijk thuis rond een uur of 9, ligt internet eruit Kak, had zo in de planning een foto van vandaag in te leveren Door het op moeten lossen van de problemen daar niet eens aan toegekomen
Ik ga toch na lang nadenken ook stoppen met POTW. Ik heb het te druk en ben net weer een beetje op de been qua werk. Dat krijgt nu voorrang ten opzichte van foto’s maken en bewerken. Blijf nog wel meelezen. Wie weet kan ik later weer een keer zelf plaatsen.