JewEmm Bedankt voor je feedback!

S_imonee Mooie foto, persoonlijk had ik wel iets meer gespeeld met de compositie.
Eline91 Mooie foto. Gebouw is mooi verlicht, misschien een nog iets langere sluitertijd gebruiken?
it_is_me Mooie foto, vind de kleur alleen niet heel fijn kijken. Te blauwig denk ik?
quartel Wat een heerlijke hondjes.

Showteam Ah wat een schatjes.

Heavenslove Leuk geprobeerd. Ik vind persoonlijk je houding niet heel fijn kijken, het ziet er een beetje ongemakkelijk uit. Ik mis ook wat scherpte. Ben benieuwd naar je volgende zelfportret.
Nescafe Mooie foto, niets op aan te merken.
monbyou Mooie foto, niets op aan te merken.
Danbo invasie. :’)
Kimmetjee04 Mooie foto, niets op aan te merken.
Calice Heerlijke foto, niets op aan te merken.
Kimdegroot94 Mooie foto, fijne kleuren. Niets op aan te merken.
Kanzi Mooie bokeh. Vind de foto wel iets te krap gekaderd, maar dat gaf je zelf ook al aan. Verder erg leuke foto.
Bellatrix Mooie foto. Heb je rond het hoofd wat geshopt? De haren lijken namelijk afgesneden als je snapt wat ik bedoel.
Sicayes Ik vind hem goed gelukt hoor!

Ingvild Mooie foto, niets op aan te merken.
TeSzZz Mooie foto, niets op aan te merken.
Crazymel Je foto spreekt mij niet aan, sorry. Ik vind de foto wat pixelig en zie niet goed wat het is. Lekker blijven oefenen, ben benieuwd naar je volgende foto.

Rianne_ Mooie foto. Ben er nog niet over uit of ik de oren wel of niet mis.

joysieee Mooie foto, niets op aan te merken.
Nefertarie Mooie foto, niets op aan te merken.
k_m Mooie foto, niets op aan te merken.
Glenstorm Mooie foto. De foto had wel iets lichter gemogen van mij.
Sodeletuut Mooie foto. Had wel moeite om te ontdekken waar ik precies naar keek. Volgende keer misschien het neusje er iets meer bij houden waardoor het iets duidelijker is?
Rosslover Mooie foto, vind hem wel wat aan de donkere kant en de foto mag wat meer kleur hebben.
ismy Autch! Beterschap.

XiiaaooNaa Wat een leuke hond. Mooie foto, niets op aan te merken.
Deetjeeuh Mooie foto, niets op aan te merken.
Verography Mooie foto, niets op aan te merken.
Eskegirl Mooie foto, geeft een vrij gevoel. Mis wel wat scherpte.
Jessica_1998 Mooie foto, vind hem wel wat aan de donkere kant.
sorsie Lieve foto, mis wel wat scherpte. Leuk gekaderd.
Ponyaddicted Mooie foto, al geprobeerd om de levendigheid en of verzadiging wat naar beneden te halen? Denk dat dit een nog betere sfeer aan de foto geeft.
Showteam Bedankt voor je feedback! Ik had hem eerst weg gewerkt, maar vind het ook wel weer wat hebben. Vandaar toch maar laten staan haha.
Irene96 Mooie foto, niets op aan te merken.
Dandy200 Mooie foto, mis wel wat scherpte en vind hem iets te donker.
Marjoow Mooie foto, vind de bergen wel wat donker had deze liever wat lichter gezien.
Horserider22 Lieve foto, let wel op het halster volgende keer!
Superliesje Mooie foto. Vind hem om het hoofd wel wat afgesneden, net of je het paard op de achtergrond geplakt hebt zeg maar.
MarBri Ik vind foto 1 ook mooier. Verder ook niets op toe te voegen.
Isacalixa Jammer dat de oren er af zijn, verder mooie foto.
Jolijnn Mooie foto. Had aan de onderkant wel iets vanaf gemogen, hond vertekend naar mij idee.
brechtjee Mooie foto. Mis wel scherpte en had liever wat meer ruimte om de bloem heen gezien.
MZorro Mooie foto, niets op aan te merken.
Crazy_horses Mooie houding van het paard, vind de foto wel wat overbelicht op het hoofd.
Sternphoto Mooie foto, niets op aan te merken.
Jilinda Mooie foto, mis wel scherpte.
Weslyjune Bedankt voor je feedback.

_Elke Mooie foto, persoonlijk houd ik niet van die felle contrasten en kleuren. Compositie vind ik wel mooi.