Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nevadaboy schreef:Dus de canon 1000d spiegelreflex camera is prima? Bedankt!
Groetjes
Alwiene schreef:Waarom zou een Canon of Nikon per definitie betere kwaliteit leveren? Ik ken jouw camera niet maar zo te lezen is het een instap spiegel reflex. 70d is natuurlijk van hele andere klasse maar wel belangrijk dat je er dan ook goed glas voor hebt en het allerbelangrijkste is en blijft uiteraard in hoeverre jij met de camera kan omgaan. Een 70d kopen maar hem alleen op de automaat gebruiken is onzin en zal geen mooie platen geven. Ben wel benieuwd waar je met de Sony tegenaan loopt.
MelissaLOVES schreef:Alwiene schreef:Waarom zou een Canon of Nikon per definitie betere kwaliteit leveren? Ik ken jouw camera niet maar zo te lezen is het een instap spiegel reflex. 70d is natuurlijk van hele andere klasse maar wel belangrijk dat je er dan ook goed glas voor hebt en het allerbelangrijkste is en blijft uiteraard in hoeverre jij met de camera kan omgaan. Een 70d kopen maar hem alleen op de automaat gebruiken is onzin en zal geen mooie platen geven. Ben wel benieuwd waar je met de Sony tegenaan loopt.
Dat merk is sowieso beter met de camera's. Sony is weer goed met tvs ofz. Jaa het is idd begin spiegelreflex en wil graag toch verder komen omdat er weinig instellingen aan te veranderen zijn. Nee gebruikt juist de knoppen waar ik vrije instellingen kan doen. Anders vind ik het op automaat geen fotografie dan kan iedereen de foto maken zegmaar
sietske83 schreef:Ik ben alvast aan het rondkijken voor een camera. Aangezien onze eigen camera steeds vastloopt.
Ik wil graag een spiegelreflex camera waar ik zoiezo foto's mee kan maken van bewegende dieren zoals paarden.
Ik zit te denken aan Canon of een Nikon.
Maar heb verder geen idee wat het beste bij me past en ik ben nog maar een amateur en het is alleen voor eigen gebruik.
sietske83 schreef:sietske83 schreef:Ik ben alvast aan het rondkijken voor een camera. Aangezien onze eigen camera steeds vastloopt.
Ik wil graag een spiegelreflex camera waar ik zoiezo foto's mee kan maken van bewegende dieren zoals paarden.
Ik zit te denken aan Canon of een Nikon.
Maar heb verder geen idee wat het beste bij me past en ik ben nog maar een amateur en het is alleen voor eigen gebruik.
Heeft niemand een idee?
Fitii schreef:http://ninastore.nl/index.php?route=pro ... ct_id=4357
Is deze site betrouwbaar? Is wel heel weinig voor een 1100d (178,40€).
Zwitsal schreef:Gisteren naar cameraland geweest en toch thuis gekomen met een 7d ipv de 70d haha. Met de service dat als ik me binnen een maand bedenk, dat ik gewoon nog terug kan komen en de camera gewoon weer in kan leveren tegen t aankoop bedrag (en dan zou ie alvast de 70d voor me klaar leggen).
Maar vooralsnog heel blij mee
Wel een vraagje hier aan andere 7d eigenaren.. Ik heb al geprobeerd te zoeken in de handleiding en op google maar ik zou niet weten hoe ik dit in een zoekopdracht moet omschriiven haha. Dus miss weet een van jullie het.
Previews van de foto's op het lcd scherm zien er een beetje raar uit.. En met raar bedoel ik dat de overbelichte delen afwisselend licht (de originele kleur) en zwart knipperen. Vreselijk irritant. Ik vermoed dat het gewoon een instelling is die ik uit kan zetten maar ik zou niet weten hoe.. Iemand ideeen?