O das idd wel een eindje.. Maar als je nog iemand nodig hebt, ik heb tijd dus en durf ook wel wat duiken en sprongen te maken
Nefertarie
Geplaatst: 10-02-13 15:30
Poeh, ik heb vandaag m'n best gedaan op de Levation-opdracht. Zoiets is helemaal nieuw voor me en aangezien ik nogal Harry Potter-fan ben, heb ik daar iets mee gedaan. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ik vond het echt ontzettend moeilijk! We hebben wel 50 foto's gemaakt en elke keer moet je WEER alle kaarten van de grond pakken haha. Alles in zwart/wit? kan ik nog even doen, om te kijken of dat leuker is. Zelf vind ik het jammer dat de kaarten een beetje wazig zijn aan de rechterkant, door het wegwerken van een muur naast de deur. daar ben ik nog niet zo handig in
Ik vind hem juist wel leuk met een beetje kleur, erg leuke interpretatie van het onderwerp. Ik had gisteren ineens toch inspiratie dus straks even kijken of het lukt!
Marjo
Geplaatst: 10-02-13 16:20
Leuk Nefertarie! Ik vind de bewerking ook leuk zo, misschien is de foto nog net iets te zacht? Maar kaart in kleur is vooral leuk omdat de aandacht ook naar de kaarten getrokken word. Jammer dat ie wat krap gekadert is
Ik ben vandaag ook aan de slag geweest, zometeen even nabewerken en posten!
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 10-02-13 16:45
Marjo, ben benieuwd naar je foto!!
Ik heb ook wat geprobeerd maar er is wel heel veel aan bewerkt. Ik vind het wel wat weg hebben van zo'n oude creepy foto... Het moet je smaak zijn en ik gok dat jullie hem niets vinden maar goed, maakt niet uit.
Leuke inzendingen Ben nu mijn foto's aan t importeren
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 10-02-13 17:45
Die is netjes geworden Marjo. Waarom twijfel je over je eigen nabewerking?
En ik zei al dat die van mij teveel bewerkt is maar anders kreeg ik hem niet netjes. Dus dan maar overdreven fout. Ik kan niet met lagen werken en geen idee hoe ik zoiets in LR doe.
Ik heb iets geprobeerd met een filter, wat dus de ene kant wat lichter maakt dan de andere kant, maar ik vind dat juist wel mooi omdat ik hem anders saai vind. Ook twijfel ik eigenlijk nog over het kaderen, maar als ik hem anders zet vind ik hem niet lekker kijken eigenlijk
Ja dat was ook erg lastig, niet veel open plekken in het bos, en ik wilde toch de besneeuwde bomen er omheen hebben. Had helaas niet iemand bij die reflectiescherm vast kon houden
En hij lijkt scherpte te missen, maar dat zie ik in Lightroom dus niet.. Blijf dat vreemd vinden. In lightroom zijn mn fotos scherp, op bokt zijn ze onscherp