[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 09:19

Dankjewel! :D Ik zag het ook absoluut niet aanvallend hoor, maar zo kan ik er aan werken en mezelf verbeteren, dat is alleen maar fijn :)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 11:45

Hes_Han schreef:
@Strasshorse. Welke kleuren had je dan gewild? Ik heb een Macbook pro retina scherm en je foto's ogen echt met een groene waas... Ik zou idd dan even naar je scherm gaan kijken!

Hier ook gekalibreerd scherm en hele groene waas! Zeker eens naar je scherm laten kijken :)

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 22:03

Pagina 61 (vanaf mijn laatste post)

Fading:
Mooie foto's! En ik heb ook even je gehele portfolio erbij gepakt, want dat geeft een beter beeld! Ik zeg €80,-
En ik ben fan van je foto's. Helder, fris, niet te veel poespas en haarscherp!

Pagina 62
Starwien:
Ik vind je idee van de eerste foto echt heel erg leuk! Op basis van deze foto's zou ik nog even door oefenen en er nog niks voor vragen, maar dat geef je ook aan in je bericht :)
Joysieee:
Je foto's zijn heel mooi scherp en de kleuren vind ik ook mooi, alleen ik vind het witte zonnetje wat je er wss in geplakt heb, niet zo mijn smaak. Op basis van je gehele portfolio €20,-
bilionache:
Heel erg mooi. Op basis van je portfolio €70,-
xMiinh:
Ik ben heel erg fan van je foto's. €100,-

Pagina 63
love_mandy:
Sommige composities vind ik niet zo bijzonder. De kleuren zijn wel oké, maar de foto's spatten niet van mijn scherm. €15,-
Sanguine:
Ik vind die foto van die duif echt een prachtplaat! Ook mooi diafragma enzo! Op basis van de foto's van je FB €30,-
_Denise:
Mooie foto's! Bij de stippel heb ik alleen het idee dat de achtergrond heel raar is en er van alles is weggewerkt. Ik zeg €45,-
Deetjeeuh:
Ze zijn zo mooi scherp en helder! Daar hou ik van! €45,-

Pagina 64
Brenda_85:
Je foto's lijken wat wazig en ik vind de foto's nog niet erg bijzonder, behalve de eerste, die met de leuke doorkijk. Ik zeg nog even oefenen.
D_Desteny:
Ik vind je honden foto's het allergaafst! Ook op je FB! Ik zeg €70,-
Suus_
Vooral de eerste foto lijkt nogal dof. Op basis van je portfolio op FB zeg ik €55,-
Naomi_King
Ik zeg nog even door oefenen. De composities kunnen volgens mij beter zodat het paard er mooier op komt te staan.

Pagina 65
Ylvy:
Van enkele foto's in je portfolio vind ik dat de kwaliteit minder is dan bij deze. Bij sommige actie zijn de paarden niet scherp. Op basis van deze foto's zou ik zeggen €20,- hoewel ik de twee foto een beetje te scheef vindt. Ik heb het idee dat er soms ruis in je foto's zit, ook bij de mensen bijvoorbeeld. Eigenlijk zonde, want dan zou ik zeker hoger taxeren!

Pagina 66
lifaya:
Prachtig! €100,-
xlovelove:
Op basis van deze foto's zou ik €35,- zeggen.
Poess91:
Hele mooie foto's! Op basis van je hele portfolio op FB: €55,-
ILoveAnoukje:
Er zitten onscherpe foto's tussen en dat is wel erg jammer! Anders €35,-.

Ik kon even niet meer verder taxeren. Volgende keer taxeer ik wel weer verder :)

En dan eindelijk mijn foto's. Tussendoor ben ik van logo veranderd (bovenste drie zijn nieuwer dan de onderste drie). Ik probeer zoveel mogelijk bij te leren elke keer en van heel veel fotografen doe ik heel veel inspiratie op!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 19:32

Horserider22: Het zijn leuke foto's maar ik mis wat scherpte en extra kleur. Scherpte doet het ;) nu tussen €20,00 en €35,00.

Jikke: simpelweg hele mooie foto's, achtergronden, kleuren, belichting etc. Minstens €55,00 maar €75,00 kan makkelijk ook! ;)

Miroxmill: leuke foto's, ook leuk dat er verschillende zijn :) waar ik me persoonlijk aan stoor zijn alle achtergronden, dat verpest toch een deel. Nu denk ik €15,00 en anders echt hoger want het licht en de "beweging" is mooi!

Boomer123: ik vind het leuk geprobeerd! Pas op dat het niet te donker wordt :) en als de foto's ietsjes scherper waren geweest zou ik er toch wat meer voor geven. Nu tussen de €35,00 en €40,00.

Gianti: mooie scherpte, mooie kleur, mooi licht. Bij de zwart wit foto's oppassen dat ze niet overbelicht worden ;) ik denk tussen €35,00 en €45,00?

Joeluna: leuk! Pas op dat de foto's niet te donker worden ;) nu denk ik tussen de €20,00 en €25,00. Grappige foto van het paard en de hond :) !

NaomieXking: ik vind het mooie scherpte en mooie kleuren op de paarden, maar ik vind eigenlijk niet een achtergrond echt mooi. Daardoor daalt de prijs bij mij heel erg. Nu €15,00 en ik denk met een mooie achtergrond minstens €35,00!

MZorro: ik vind het eigenlijk per foto verschillen ;) ik zou in het algemeen denk ik €35,00 tot €40,00 geven. Maak de kleuren net iets scherper en hier en daar op een foto een extra tintje ofzo. De strandfoto is scherp en mooie kleuren, maar die met de honden kan beter vind ik. ;) Nieuwe logo is leuk trouwens!

Anniek22

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 19:33

Oeps smileyspam :)

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 20:02

Ik ben benieuwd, de foto's van vorige maand werden op €20-€30,- getaxeerd. Kijken of ik langzaamaan wat verbeter:)
Eerst mijn taxaties:
Pagina 69:
CrazyIris: Prachtige sprekende fotos met heerlijke kleuren €60,-
Lindatjuhhh: Niet zulke speciale fotos maar wel mooi scherp €40,-
MaricoGraphy: De Foto's vindt ik wat te donker waardoor de ogen van de paarden niet echt te zien zijn, zonde €20,-
xFace; Mooie foto's, maar een beetje saai, sorry €30,-

Pagina 70:
LOVESUSHI : Wauw! Spreken me allemaal aan erg mooie stijl! €70,-
Paris_€40, beetje gewoontjes
puppy1128: mooie sprekende fotos met mooie kleuren €60,-
WiancaR: Heel mooi scherp €50,-
xTitanic Mooie sprekende fotos, alleen de blackfotos doen me niet zo veel, blackfotos€20,- de rest €50
Marit: groot fan van jouw stijl echt geweldig! €100
Joysieee De kleuren ogen niet helemaal lekker voor mij, 30,-

Pagina 71:
horserider22; kleuren doen me nks, mag allemaal wat feller en sprekender €15,-
xJikke Heerlijke fotos €60,-
miroxmill Laatste foto wel mooie de rest minder, blijf lekker oefenen:)
boomer123: €40,- mooie fotos
Gianti: Gave fotos! €80,-
Naomi_King: beetje saai, niet zo sprekend €20,-

Pagina 72
MZorro: Prima fotos, maar waar zijn de kleuren?:( €40,-

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hes_Han

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:29

LOVESUSHI: Ik zou iets intensere kleuren willen zien! voor de rest mooi. 35 euro
Paris_: Eerste foto is mooi. de rest is nog wat zoekend. de laatste is niet scherp. 20 euro
puppy1128: mooi! lekker helder. goede composities. 50 euro
WiancaR: Lekker helder. 35 euro
xTitanic: gaaf! 60 euro
Marit: ga eens met je prijs omhoog kind.. 100 euro
Joysieee: eerste is qua compositie raar.. kleuren zijn oke. onderste lijkt te veel verscherpt. 25 euro
horserider22: even nadenken over je composities. je foto's zijn wat krap en het lijkt of dr wat is afgesneden. 15 euro
xJikke: ik mis ruimte aan de rechterkant bij de eerste foto. voor de rest mooie foto's. 50 euro
miroxmill: ik mis scherptediepte! 2e foto is vrij grauw qua kleur. 15 euro
boomer123: leuke foto's. 25 euro
Gianti: mooie foto's en kleuren! 60 euro
joeluna: kleuren zijn wat flauw. 3e foto is leuk! mis wel scherptediepte.15 euro
Naomi_King: kleur is grauw bij laatste 2. model kijkt niet heel vrolijk op de 2e foto dat stoort wel.. 15 euro
MZorro: hele leuke foto's! 60 euro.
Anouska15: 2e foto is donker. en de laatste foto is niet scherp. 1e en 3e vind ik wel gaaf. Ik denk wel dat je op de 25 moet blijven.

Ik hoor graag wat jullie van deze reeks foto's vinden!
Kijk voor meer foto's van deze reeks ook op mijn Facebook: www.facebook.nl/ackuiperfotografie

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 17:20

Vanaf pagina 63:
Sanguine: Laatste foto vind ik inderdaad jammer, dat die overbelicht is. 15 euro.
_Denise: Mooie foto's! 35
Deetjeeuh: Vind sommige tegen het overbelichte aan zitten, verder wel hele mooie foto's! 20

Pagina 64:
Brenda_85:Mooie kleuren! 20
D_desteny:Prachtig scherpe foto's! 70
Suus_: Mooie kleuren, 30
Naomi_king: Foto's lijken niet helemaal scherp 10 euro

Pagina 65:
Ylvy:Mooie foto's lekker scherp! 25

Pagina 66:
lifaya:Prachtige foto's! Mooie kleuren en scherp 60
xlovelove:Mis een beetje kleur in de paarden foto, voorderest erg mooi! 25
Poess91:Ze zijn niet op en top scherp (en ik heb een hd scherm, dus die verscherpt nog wel wat) zou nog even dooroefenen
IloveAnoukje: 2e en laatste foto zijn niet scherp. jammer, verder wel mooie kleuren 15

Pagina 67:
horserider22: Mis toch net iets, kan mijn vinger er niet op leggen 10
xhenkesponsx: Mooi scherp! 40
NaomixZanzi: Leuke foto's 25
Lynn85: Die tweede foto onwijs gaaf! 35
anne_joy: Op foto 2 vind ik het groen echt te knallend, verder mooie foto's! 20
Hes_Han:Mooie kleuren en scherpe foto's! 40
Ingvild:Kleuren hadden misschien iets meer gemogen, verder wel mooi 15
Strasshorse: Mooie foto's 30

Pagina 68:
btjeetje: Goed begin! Je kan zeker wel 10 euro vragen
callychanel: Mooie foto's lekker felle kleuren 25
Starwien:Vind het effect bij de 2e foto niet mooi, de laatste foto is het meisje ook een beetje overbelicht 15
Anouska15: 15
GerdjeHoran: Die laatste foto vind ik erg leuk! 30
Crazyiris: Mooie foto's! 40
Lindatjuhh: Mooie foto's! 40
MaricoGraphy: Eerste 2 foto's vind ik mooi, daarna vind ik ze te donker, en de laatste foto is niet scherp. 15
xFace:Mooie foto's lekker scherp 25

Pagina 70:
LOVESUSHI: De laatste 2 vind ik erg mooi! Bij de eerste 2 had misschien net iets meer kleur gemogen 35
Paris_:Je foto's lijken niet scherp verder wel mooie compositie etc 15
puppy1128: 30
WiancaR: Mooi scherp! 30
xTitanic: Mooie foto's 40
Marit:Prachtig, vooral de manier van bewerken!80
Joysiee: 30

Pagina 71:
horserider22: Ik mis echt kleur in de foto's 10
xJikke: Prachtige foto's ! 50
miroxmill: 15
Boomer123:De onderwerpen springen er niet echt uit 10
Gianti: Mooie foto's en mooie kleuren! 30
joeluna:10
Naomi_king:laatste foto vind ik niet zo mooi qua compositie 20

Pagina 72:
Mzorro:Bovenste 3 foto's vind ik erg mooi, je ziet dat je echt vooruit bent gegaan! 30
Anouska15: De laatste foto is niet scherp, zonde! Wel een hele vooruitgang met je eerste foto's 20
Hes_Han: Weer prachtige foto's! 50

Zo dat was even een werkje: Dan nu mijn foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 17:38

Naomi_King schreef:
Ten eerste het was natuurlijk als goed bedoeld advies bedoeld dat sommigen van jullie misschien nog iets kunnen oefenen op composities. Niet dat ik er zelf een held in ben maarja. :')

En tja, hoe zeg je dat? Ben trouwens nooit goed in uitleggen geweest. Haha, ik zelf ben misschien te kritisch qua composities maar het valt mij wel regelmatig op dat paarden op niet op de juiste hoogte etc worden gefotografeerd. Dit is overigs mijn eigen menig natuurlijk. Zoals bijvoorbeeld bij jou Strasshorse de 3e foto vind ik persoonlijk te laag gefotografeerd.
Ik vind dat dan jammer omdat de foto's soms zelf fototechnisch wel heel leuk zijn maar de composities soms net iets beter kunnen.

Zelf had ik trouwens het idee dat ik ook wel vaak positieve dingen over composities. :Y)

@Josieee Je hebt echt wel leuke foto's. Maar de eerste vind ik gewoon mooier dan de andere 2. Want opzich zijn het prima kleuren maar ik vind de eerste in vergelijking tot de andere 2 wat 'natuurlijkere' kleuren en de pony springt er meer uit dan de anderen omdat de achtergrond onscherp is. Hopelijk kun je er wat mee. Nogmaals mijn mening :P Was van mijn kant dus ook totaal niets aanvallend bedoeld. Al mijn commentaren trouwens niet! Gewoon 'tips' zodat je foto's misschien nog nét wat beter kunnen. Want je hebt al erg nette platen!

Het is maar net wat voor compositie je zelf als fotograaf mooi vind. Jij vind die van strasshorse te laag ik vind die van jou te hoog/schuin.

De bonte hoofdfoto is de kont hoog waardoor het paard overbouwd oogt. Wanneer je dan lager fotografeert kun je de schoft voor het oog hoog krijgen, waardoor een paard mooiere proporties krijgt in zijn bouw.

Van de haf had k graag wat meer borst gezien en de laatste foto van de bonte in galop geef je aan "storende achtergrond", wat mij meer stoort dan de achtergrond is dat paard in de gekruiste galop zit :=

Is niet snerend bedoeld overigens hoor, wil alleen aangeven dat gevoel voor compositie en stijl heel persoonsgebonden is.

Ik ga binnenkort ook weer even zitten voor taxaties dames :)

Naomi_King

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 18:01

Dat snap ik heel goed! En vat dit zeker op als tips. Ik heb ook 2x gezegd dat ik inderdaad echt mijn mening is. Ieder zijn of haar smaak! :) No problem! Daar leer ik alleen maar van.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 18:04

Er is ook absoluut niets verkeerd aan je mening geven ! :) zeker blijven doen, ga binnenkort taxaties doen dus dan sta je er ook bij

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:40

Anouska15 schreef:
MZorro: Prima fotos, maar waar zijn de kleuren?:( €40,-

Dankjewel voor je tips! En vind je de kleuren ook ontbreken bij de eerste drie foto's of voornamelijk bij de laatste drie hondenfoto's? Ik ben het namelijk wel met je eens, zeker bij de laatste drie, en zoek langzamerhand naar wat nog wel kan qua kleuren en wat niet! Maar bedankt in ieder geval! Hier kan ik zeker wat mee! :)

Anniek22 schreef:
MZorro: ik vind het eigenlijk per foto verschillen ;) ik zou in het algemeen denk ik €35,00 tot €40,00 geven. Maak de kleuren net iets scherper en hier en daar op een foto een extra tintje ofzo. De strandfoto is scherp en mooie kleuren, maar die met de honden kan beter vind ik. ;) Nieuwe logo is leuk trouwens!

Bedankt voor je mening en taxatie! Ik ben het met je eens over de honden. De hondenfoto's zijn ook alweer een hele tijd geleden moet ik eerlijk zeggen en (buiten de zwart/wit foto van de honden om) vind ik de hondenfoto's toch niet meer helemaal mijn stijl! In ieder geval bedankt! :)

love__mandy schreef:
Mzorro:Bovenste 3 foto's vind ik erg mooi, je ziet dat je echt vooruit bent gegaan! 30

Thnx! :)

Hes_Han schreef:

Heel erg bedankt! Vind ik een mooi compliment vanuit jouw kant :o
Ik had je foto's van de bloemenkransen al gezien op facebook en ik vind ze echt prachtig! €80,- vind ik ze wel waard! En even naar je portfolio op je website gekeken: ik vind je mensen foto's sterker dan je paardenfoto's. Taxatie voor mensen vind ik zeker wel €80,-.

Hes_Han

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 23:21

MZorro schreef:
Hes_Han schreef:

Heel erg bedankt! Vind ik een mooi compliment vanuit jouw kant :o
Ik had je foto's van de bloemenkransen al gezien op facebook en ik vind ze echt prachtig! €80,- vind ik ze wel waard! En even naar je portfolio op je website gekeken: ik vind je mensen foto's sterker dan je paardenfoto's. Taxatie voor mensen vind ik zeker wel €80,-.

Dankjewel! Super leuk om te horen! Met paardenfotografie heb ik mij wat stil gehouden de laatste tijd. Daar ga ik binnenkort weer wat van laten zien. :D

Lynn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 12:15

Bij deze nog eens taxatie vanaf mijn laatste.
bteetje: de eerste foto zou ik liggend genomen hebben. Ook snap ik het sfeertje wel, maar oogt het erg dof. De tweede is een leuke standfoto. Misschien diafragma net iets meer open, maar dat is smaak. 25 euro
callychanel: heel erg mooie foto's! Fris, kleur, scherp, super! 60 euro
Starwien: Ik zou de stijl die je in de tweede foto probeert te krijgen doortrekken. Vind ik wel mooi. Misschien wel wat minder mat, zeker op de ogen. De laatste is lief! 25 euro
Anouska15: nog wat verder je eigen stijl ontwikkelen denk ik. De foto van de pup vind ik wel superschattig. 25 euro
GerdjeHoran: de laatste is geweldig!! Heel mooi omgezet ook, misschien net iets minder benen erop. De andere twee vind ik net iets minder. 40 euro
CrazyIris: mijn favoriet is sowieso de eerste! Sowieso 50 euro!
Lindatjuhhh: mooi scherp. Heel mooi gebruik van het diafragma en diepte. Enkel de tweede vind ik iets minder. 45 euro
MaricoGraphy: er lijkt een blauwe waas over de foto's te liggen. Bij de tweede begrijp ik de waas nog wel. Ook net iets teveel contrast waardoor het zwart wel heel erg zwaar wordt. 30 euro
xFace: de tweede vind ik wel heel leuk, alleen een beetje vreemd gecropt. 25 euro
LOVESUSHI: mooi scherp. Bij de eerste een leuk standpunt. 30 euro
Paris_: heel mooie foto's met leuke scherptediepte. Bij de laatste twijfel ik wel wat. 40 euro
puppy1128: de laatste drie vind ik de mooiste. Bij de eerste zien dat de horizon recht is. Zeker met zee vind ik dat altijd zo vreemd uitzien. 30 euro
WiancaR: de derde is mooi, met die spiegeling. 30 euro
xTitanic: de sprinkhaan is echt apart! De anderen missen wat mij betreft wel wat extra's. 30 euro
Marit: jouw foto's zijn telkens weer super! 120 euro sowieso!
Joysie: Die tweede <3 35 euro
horserider22: wat een leuke interactie tussen de tweede veulens bij de laatste foto. 20 euro
xJikke: erg mooie stijl en mooie foto's! 60 euro
miroxmill: nog een eigen stijl zien te vinden. 20 euro
boomer123: de laatste is een leuk idee! 20 euro
Gianti: heel erg leuke plaatjes! 40 euro
joeluna: hihi, de jack met het paard :) 20 euro
Naomi_King: probeer een eigen stijl te ontwikkelen en misschien diafragma nog wat beter gebruiken om storende achtergrondelementen te vervagen. 20 euro
MZorro: frisse scherpe plaatjes. 40 euro
Anouska15: De derde is super! 30 euro
Hes_Han: stuk voor stuk mooie portretten met een mooie sfeer. Mijn favoriet is het bellenmeisje. 40-50 euro
love__mandy: de ogen zouden er voor mij nog meer mogen uitspringen. De aandacht zou daarnaar moeten trekken. 30 euro

Nog wat foto's van mij sinds mijn vorige keer.

AfbeeldingLH_MW-0371 by Lynn Hertogs, on Flickr
AfbeeldingLH_W-0107 by Lynn Hertogs, on Flickr
AfbeeldingLH_W-9961 by Lynn Hertogs, on Flickr
AfbeeldingK-1169 by Lynn Hertogs, on Flickr
AfbeeldingK-0435 by Lynn Hertogs, on Flickr
AfbeeldingK-0524-2 by Lynn Hertogs, on Flickr
AfbeeldingG-1651 by Lynn Hertogs, on Flickr

Meer foto's zijn te zien op mijn blog en flickraccount.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 17:49

Lynn85: lijken de foto's niet zo scherp of is het echt zo? Omdat dit maar van 1 shoot is vind ik het moeilijk om te beoordelen.. Ik denk €45,00, zijn vrolijke foto's met mooie kleuren!

Lynn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 20:49

Anniek22 schreef:
Lynn85: lijken de foto's niet zo scherp of is het echt zo? Omdat dit maar van 1 shoot is vind ik het moeilijk om te beoordelen.. Ik denk €45,00, zijn vrolijke foto's met mooie kleuren!

Welke foto's zie je? Ik heb er namelijk van verschillende shoots op gezet. En scherp zouden ze normaal wel moeten zijn, althans, hier op mijn scherm toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 20:53

Bij mij zijn de foto's scherp, zowel op telefoon als op laptop.

Naomi_King

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 21:43

Ook hier heel netjes scherp en ik zie volgens mij wel meerde shoots :)

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 21:46

Oh, ik zie alleen de foto's van de hond (donkerbruine hond in zand en wat langer gras). Sorry, rest kon ik niet openen en dacht dat je alleen deze shoot had ;)

Lynn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 08:59

Apart dat je niet alles ziet Anniek22, en de anderen wel. Effe flickr checken...

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 09:39

Oh, op mijn computer kan ik het wel zien :) ik verhoog mijn taxatie naar €50,00. Lekker creatief met die lijst en meubels, lijken wel plaatjes voor in hondenboeken of bladen! Erg grappig :)

Lynn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 09:41

Gelukkig! Op flickr kon ik ook niets speciaal zien.
Dank je wel voor het compliment Anniek22, weten we toch dat we vooruit gaan :)

btjeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:21

Ik ga weer verder vanaf mijn laatste post

pagina 68
callychanel: mooie heldere foto's! de 3e vind ik erg gaaf! 45,-
Starwien: de tweede heeft wel een vreemde waas, maar verder erg leuke foto's! 25,-
Anouska15: die laatste is echt leuk! 25,-
GerdjeHoran: lekker scherp! heel mooi 45,-

pagina 69
Crazyiris: die eerste <3 45,-
Lindatjuhhh: mooi scherp! 30,-
MaricoGraphy: tweede is erg leuk 25,-
xFace: de hondenfoto vind ik erg leuk! 30,-

pagina 70
lOVESUSHI: Ik vind ze erg gaaf! 45,-
Paris_: ze lijken wat onscherp maar verder leuk 25,-
puppy1128: de foto's van de honden vind ik het mooist, vooral die laatste! 40,-
WiancaR: wauw zo scherp en mooi! 55,-
xtitanic: gave platen en erg scherp! 60,-
Marit: wauw wauw <3 minimaal 100,-
Joysieee: leuke platen 25,-

pagina 71
horserider22: rond die 15,-
xjikke: lekker scherp en mooi composities 45,-
miroxmill: rond die 15,-
boomer123: leuk maar net iets te donker 15,-
Gianti: nette foto's! 25,-
Naomi_king: leuke platen! rond de 25,-

pagina 72:
Mzorro: de eerste vind ik echt leuk 35,-
Anouska15: vind deze al meer aansprekend! 30,-
Hes_Han: wauw heel gaaf! 60,-
Love_mandy: ze lijken soms niet helemaal scherp 15,-
Lynn85: gave platen! 60,-

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 14:36

Ik ben niet zo goed in taxeren, dus dat doe ik ook maar niet :') Ik wil graag weten of mijn foto's fotoshoot waardig zijn. Zodra ik mijn nieuwe camera heb wil ik graag beginnen met wat oefen fotoshoots, maar ik wil niet voor schut staan dan natuurlijk :+

Ik zal eerst nog even op anderen reageren
@MZorro De laatste vier vind ik erg mooi, ook qua kleur erg mooi! De eerste twee vind ik een beetje saaiig, wel mooi qua positie etc. Maar had van mij met de kleuren nog iets spetterender gemogen. Maar ik zou zeker wel betalen voor een shoot!
@Anouska Erg mooie foto's! Niks op aan te merken!
@Hes_Han Idem, erg mooi! Fijne kleuren en leuke compositie
@Love_Mandy Erg leuke foto's, zouden qua kleur misschien nog wel wat opgeleukt kunnen worden
@Lynn85 Wauw. De foto's van de honden en katten zijn echt geweldig <3 Misschien moet ik maar even langskomen met mijn draakjes. De eerste foto is op mijn laptop erg donker, maar dat kan ook aan mij liggen. Daarom vind ik die wat minder. Maar de rest, wauw.
@Btjeetje erg leuke foto's! Zou ik zeker meer van willen zien, fijn om naar te kijken! Weet je toevallig hoe die kleine stippel heet? Lijkt heel erg op mijn oude verzorgpony haha

Okee nu mijn foto's. Het gaat mij nu meer om compositie en kleuren. Qua scherpheid weet ik dat mijn camera het afentoe af laat weten, daarom komt er ook een nieuwe :o En ik weet dat dit paard geen perfect model is (ongeduldig), maar het is het enige model dat ik heb haha.
Afbeelding
Op imageshack lijkt ie ineens oranje, op mijn laptop was dit niet -O-
Afbeelding
Afbeelding

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 14:49

ik ben verder gegaan vanaf mijn laatste taxatie

Pagina 71

Miroxmill: je foto’s zijn al erg leuk! Leuke composities kies je. 20 euro
boomer123: je composities zijn erg gaaf maar de belichtingen vind ik niet helemaal gelukt. Probeer je onderwerpen er iets meer uit te laten springen. 15 euro
Gianti: prachtige foto’s! 60 euro
Joeluna: leuke foto’s met veel karakter. 30 euro
Naomi_King: je foto’s missen wat pit en bij sommige klopt de compositie ook niet echt. 20 euro

Pagina 72

MZorro: wauw ik ben fan van je stijl! Ik vind de honden foto’s t mooist! 40 euro
Anouska15: je gebruikt veel kleur en dat is leuk! Je hebt ook goede gewaagde composities. 30 euro
Hes_Han: woow prachtige foto’s!! 80 euro
love__mandy: je onderwerpen mogen er nog wat meer uitspringen: 20 euro
Lynn85: heel erg mooi! 65 euro
Btjeetje: mooie speelse foto’s! wel mis ik een klein beetje kleur. 45 euro

alweer aantal weken geleden dat ik foto's heb gestuurd. ik ben nu vooral aan het oefenen met de instellingen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding