Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Naomi_King schreef:Ten eerste het was natuurlijk als goed bedoeld advies bedoeld dat sommigen van jullie misschien nog iets kunnen oefenen op composities. Niet dat ik er zelf een held in ben maarja.![]()
En tja, hoe zeg je dat? Ben trouwens nooit goed in uitleggen geweest. Haha, ik zelf ben misschien te kritisch qua composities maar het valt mij wel regelmatig op dat paarden op niet op de juiste hoogte etc worden gefotografeerd. Dit is overigs mijn eigen menig natuurlijk. Zoals bijvoorbeeld bij jou Strasshorse de 3e foto vind ik persoonlijk te laag gefotografeerd.
Ik vind dat dan jammer omdat de foto's soms zelf fototechnisch wel heel leuk zijn maar de composities soms net iets beter kunnen.
Zelf had ik trouwens het idee dat ik ook wel vaak positieve dingen over composities.
@Josieee Je hebt echt wel leuke foto's. Maar de eerste vind ik gewoon mooier dan de andere 2. Want opzich zijn het prima kleuren maar ik vind de eerste in vergelijking tot de andere 2 wat 'natuurlijkere' kleuren en de pony springt er meer uit dan de anderen omdat de achtergrond onscherp is. Hopelijk kun je er wat mee. Nogmaals mijn meningWas van mijn kant dus ook totaal niets aanvallend bedoeld. Al mijn commentaren trouwens niet! Gewoon 'tips' zodat je foto's misschien nog nét wat beter kunnen. Want je hebt al erg nette platen!
Anouska15 schreef:MZorro: Prima fotos, maar waar zijn de kleuren?:( €40,-
Anniek22 schreef:MZorro: ik vind het eigenlijk per foto verschillenik zou in het algemeen denk ik €35,00 tot €40,00 geven. Maak de kleuren net iets scherper en hier en daar op een foto een extra tintje ofzo. De strandfoto is scherp en mooie kleuren, maar die met de honden kan beter vind ik.
Nieuwe logo is leuk trouwens!
love__mandy schreef:Mzorro:Bovenste 3 foto's vind ik erg mooi, je ziet dat je echt vooruit bent gegaan! 30
Hes_Han schreef:MZorro: hele leuke foto's! 60 euro.
MZorro schreef:Hes_Han schreef:MZorro: hele leuke foto's! 60 euro.
Heel erg bedankt! Vind ik een mooi compliment vanuit jouw kant![]()
Ik had je foto's van de bloemenkransen al gezien op facebook en ik vind ze echt prachtig! €80,- vind ik ze wel waard! En even naar je portfolio op je website gekeken: ik vind je mensen foto's sterker dan je paardenfoto's. Taxatie voor mensen vind ik zeker wel €80,-.
Anniek22 schreef:Lynn85: lijken de foto's niet zo scherp of is het echt zo? Omdat dit maar van 1 shoot is vind ik het moeilijk om te beoordelen.. Ik denk €45,00, zijn vrolijke foto's met mooie kleuren!