Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

FreiaLover schreef:Hallo!![]()
Ik ga nu snel een stukje typen maar ik mag op zondag nooit op de computer omdat hij volgens mijn vader al de hele week aanstaat en dan moet hij 1 dag in de week maar uitstaan..
Nou sorry hoor, maar waar is een computer anders voor?![]()
Ik ga nu snel typen voordat mijn vader thuiskomt van zijn werk!
Moettie de hele week werken ? Ook snachts ? Die van ons wel

SAVVY ?
Duh..

Ghehe, nee, moet je echt doen
Krijg je zo'n horror geval

zie t al voor me
nu heeft ze haar droomprins nog niet omtmoet

dqat stukje
Meesterlijk!

FreiaLover schreef:Ow jah! Ik had gister nog een klein stukje geschreven!![]()
Jullie wilden bloed zien?![]()
Marieke en Will stonden s`avonds laat, enkel in het licht van de maan nog steeds op het dek. Ze hadden alleen nog maar oog voor elkaar, en hadden het over de baby die op komst was. Opeens hoorden ze een geplons en gespartel, en toen ze omkeken zagen ze een zeemeermin op het dek! `Aha!` dacht Will, `finally a good piece of meat!` `Who are you?` vroeg Marieke geschrokken. `I am Ariel` zei het zeemeerminnetje onzeker. `Lets eat her` besloot Will. `Okay!` grijnsde Marieke. Will trok zijn zwaard. De zeemeermin gilde, maar was al snel uit haar lijden verlost toen Will haar staart eraf hakte.
Hij sneed haar haar eraf, om mr.Gibbs de volgende morgen te verassen met een mooie pruik! Marieke schopte het bovenlijf weer terug de zee in, en Will sloeg de staart over zijn schouder. Samen liepen ze richting de keuken, om een heerlijk stukje vis te bereiden...