Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noraahlover schreef:Ik vind het ook wel leuk om wat met foto's uit te proberen. Maar ik heb niet een programma waar mee dat kanMet welke programma's doen jullie dat? Want het lijkt mij ook wel leuk om dat wat uit te gaan proberen.
Het liefst heb ik een gratis programma, wat je van internet misschien kan downlaoden, en wat niet heel erg moeilijk is om mee om te gaan
En ook waarmee je dan iets van de achtergrond kunt verwijderen omdat dat stoort.... Ik hoop dat ik wat reacties krijg, mag ook wel via pm!
Saskiaatje schreef:noraahlover schreef:Ik vind het ook wel leuk om wat met foto's uit te proberen. Maar ik heb niet een programma waar mee dat kanMet welke programma's doen jullie dat? Want het lijkt mij ook wel leuk om dat wat uit te gaan proberen.
Het liefst heb ik een gratis programma, wat je van internet misschien kan downlaoden, en wat niet heel erg moeilijk is om mee om te gaan
En ook waarmee je dan iets van de achtergrond kunt verwijderen omdat dat stoort.... Ik hoop dat ik wat reacties krijg, mag ook wel via pm!
Ik gebruik PhotoFiltre, maar ik heb geen idee hoe het werkt.
noraahlover schreef:Saskiaatje schreef:
Ik gebruik PhotoFiltre, maar ik heb geen idee hoe het werkt.
Kun je dat ook ergens downloaden? En is het gratis? En als je het gebruikt, weet je toch ook hoe het werkt??
Ier_ schreef:@ Saskiaatje ;
Saskiaatje schreef:Ier_ schreef:@ Saskiaatje ;
Haha, volgens mij doe jij altijd mijn bewerkingen.Amazing! Bedankt.
Ier_ schreef:Saskiaatje schreef:
Haha, volgens mij doe jij altijd mijn bewerkingen.Amazing! Bedankt.
Haha. Valt wel mee toch?
Ben hier maar zelden; kijk wel vaak maar bewerk alleen als ik leuke foto's zie met een beetje kwaliteit.
Saskiaatje schreef:noraahlover schreef:
Kun je dat ook ergens downloaden? En is het gratis? En als je het gebruikt, weet je toch ook hoe het werkt??
Nou ja, 'gebruiken' is een groot woord. Ik probeer 't.
www.photofiltre.com geloof ik?
Saskiaatje schreef:Vind je mijn foto niet ontzettend lief?
Op de oorspronkelijke foto zie je dat ik hem een winterpeen geef.
Valiant schreef:wie wilt deze leuk bewerken de pony heet narnia
Ier_ schreef:HAHA; anders stond ie zeker niet zo lief?
LOL. Nee, grapje. Hij is wel lief!