Heb weer even tijd om het beloofde rondje te doen 
Volgens mij moet ik op blz. 68 beginnen....
gaattie dan
@ Mik_ : de schimmel vind ik het mooiste. Als die op apart papier had gestaan zou ik hem zo op 40/50 eruo schatten A3. De donkere vind ik minder, wat vlak, niet veel diepte, wat meer contrast zou niet misstaan denk ik.
@ _joellover_: jammer van de slechte kwaliteit foto. Voor zover ik hem nu kan zien is het wel een leuke tekening maar niet van veel waarde.
@ _Evelijn_: alleen een oog kan ook een hoop waard zijn, ik mis alleen het een en ander nog bij deze en dat is jammer. Wimpers zijn niet duidelijk/niet aanwezig en het bovenooglid heb je niet getekend. Daar tegenover staat dat je de bolling van het oog juist weer heel erg mooi hebt neergezet en dat op zich vind ik al heel erg knap! Ik zou alleen nog door oefenen met pastel voor je echt geld gaat vragen.
@ Iwan_Fjord: leuk idee maar een beetje saai vind ik. Ik zou hier niets voor vragen eerlijk gezegd.
@ Plaudar: jammer van de schaduw verder vind ik het een hele mooie tekening uit een zeer interessante hoek! net of je uit je raam naar beneden kijkt. 15 euro A4
@ Cyntje: oeh die wordt moeilijk voor mij
het enige wat ik jammer vind is dat ik de diepte erin een beetje mis. Misschien raar gezegd maar op de één of andere manier als ik naar deze kijk zou ik erin weg willen zinken maar dat kan niet ...
lekker wazig van mij
Ik denk een euro of 40, maar misschien dat een echte liefhebber wel meer ervoor over zou hebben.
@ Lontje sla ik over als jullie het niet erg vinden
(allemaal heel erg bedankt voor jullie taxaties!!)
@ Nelleke_H: bij de eerste vind ik het een beetje zonde dat je de kuif niet in meer detail getekend hebt. Verder zijn het hele mooie tekeningen. De tweede is mooi! Veel beweging, wel weer jammer van de manen en de staart en het is dat ik het weet van het oogje maar mijn advies is toch een volgende keer de tekening te plaatsen als hij af is zeg maar
De dolfijn is een heel mooi plaatje!
Ik denk voor een tekening van jou op A4 15 a 20 euro
@ Naomi21 ..... durf het bijna niet te zeggen, zit je??... ik denk zo een 250 euro als het niet veel meer is!! Onder de 100 is echt veel te weinig!
@ findira: leuk koppie maar vrij krasserig, ik zou nog lekker blijven oefenen. Oogje is ook 'leeg', die zou ook meer in detail kunnen, kijk maar eens goed irl naar een paardenoog hoeveel diepte daar nog in zit.
@ Lessien_2810: heel erg bedankt al voor je taxaties!!! Zeer gewaardeerd
. Als je het moeilijk vind prijzen te geven kun je ook gewoon zeggen wat je van iets vind, ook dat wordt al heel erg gewaardeerd 
Je tekening, weer een fantasie, vind het echt heel moeilijk, ik denk dat je echt liefhebbers voor dit soort werk moet hebben en dat die er best een euro of 20 voor over hebben. Persoonlijk zou ik het er niet aan uit geven neemt niet weg dat ik het knap vind dat je het kan.
@ mijntjuhh: ik vind het aquarel te potloodachtig, moet er wel bij zeggen dat ik het zelf helemaal niet kan
Ik denk ook dat ze mooier waren geweest als je meerdere kleuren gebruikt had voor de vachten van de paarden. In het zwarte had heel mooi blauw gepast in de bruine hadden oranje/rode tinten ook heel mooi gekunt dit alles gemengd met wat je al hebt. Ik zou hier nog geen geld voor vragen maar lekker blijven oefenen.
@ Fenn
het lijkt wel of dit seizoen iedereen aan het verhuizen is
buiten mijzelf zie ik dat woord overal oppoppen
Afijn je tekening.. ook hier lijkt het alsof je de kleurtjes puur gebruikt hebt. Ik heb zelf nu de laatste keer met kleurpotlood gemerkt dat je heel leuk kunt mengen en dat er verrassende resultaten uit kunnen komen. Ik denk als je meer andere kleuren erbij gebruikt had er meer diepte in je tekening had gezeten. Verder zijn de ogen heel erg scheef, uit verhouding. Voor deze zou ik nog geen geld vragen maar nog even lekker door oefenen.
@ Fantine: De eerste vind ik echt een hele mooie zachte tekening met diepte en detail. De oren zouden wat meer uitgewerkt kunnen worden (mss bij een volgende?
), het oogje had net nog iets meer open gemogen -> 15 euro. Sheldon
ik denk dat je er nóg meer detail in kwijt had gekunt maar ondanks dat een mooie tekening, leuke uitstraling 10 euro.
@ mijntjuhh heel mooi deze! De scheiding tussen kaak en hals had m.i. iets duidelijker gemogen maar ik vind hem heel mooi gedaan! Veel beter dan die andere 2
15 a 20 euro denk ik.
... dacht dit in 10 minuten te kunnen doen maar het waren er meer dan ik dacht 
ff geheugensteuntje voor mezelf -> tot blz. 71
@ Iceprincess: ja de pootjes ... ze stonden niet op de foto (leuke smoes) ik had ze natuurlijk ook irl kunnen bekijken, Nicky loopt gelukkig nog rond hier maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nadat ik haar zover op papier had staan zoiets had van voor een eerste in kleur is het mooi geweest... Misschien dat ik ze in de toekomst er nog bij zet maar eigenlijk vind ik dit ook wel wat hebben.
Citaat:
Maar ondanks dat doe het me toch wel denken aan Francien van Westering, kat in kleurpotlood
dit vind ik wel een heel erg groot compliment!!!! dank je!