Meredith knipperde met haar ogen, ze zag niks. "ïs daar iemand?" "ja, ikke!"Janna kwam aanlopen. "Ik hoorde iets in de stal en wilde even weeten wat dat was, maar er was niets aan de hand, Julia was een beetje onrustig. Verder niets, maar wat doe jij uit je bed op dit tijdstip?" "Kon niet slapen en zat even gezellig met Schuyler te kletsen!" Janna glimlachte en geeuwde. "Ik ga mijn bed weer in, slaaap lekker!" "Ja, jij ook!"
"Ga verder Schuyler!" Meredtith ging weer zitten en keek Schuyler verwachtigsvol aan. Die zweeg echter weer. "Je was zo goed bezig meis! waarom zeg je nu niks meer?" Schuyler schudde haar hoofd en snikte zachtjes. "wat heeft die gek allemaal met je gedaan meisje?!" Schuyler haalde haar schouders op en snikte:"Zoveel! Zoveel wat ik niet wilde!" Ze barstte opnieuw in snikken uit en Meredith trok haar tegen zich aan. Opeens ging de deur open. Markus kwam binnen en glimlachte tegen Meredith. "hey schat, kon je ook niet slapen?"" Markus schudde zijn hoofd en vroeg:"Gaat het Schuyler? wat is er aan de hand? " Meredith keek naar Schuyler en zei:"Rene komt haar dadelijk halen." Markus ging tegenover Schuyler zittten en vroeg:"En wil je zelf mee?" NU schudde Schuyler heftig haar hoofd. "Dan hoef jij niet bang te zijn Schuyler! IK stuur hem wel weg als ie komt, maar dat betwijfel ik, daar is ie veel te laf voor!"
spannend inderdaad ja en laf is rene ook maar dat wiste wel al ben blij dat markus en mer het zo voor schuyler op nemen en dat ze nu eindelijk begint te praten
Nieuw stukje, Nieuw stukje!! Bonnie fan # hoeveel zou ik zijn?
problemen mee?
Het is langdradig omdat het altijd over hetzelfde gaat. Of meredith jankt, of Shuyler jankt, of er word er eentje mishandeld, of er word een paard mishandeld, dat noem ik langdradig. Er zit geen spanning meer in het verhaal.
"ik weet niet wat jullie doen, maa rik ga naar bed, die idioot komt toch niet meer, geloof mij maar!" Meredith stond op en keek Schuyler aan. Die aarzelde. "Ben je bang Schuyler??" "Ja, heel erg!" "we zullen de kamerdeur openlaten, als er dan wat is geef je een flinke harde gil en dan komen we meteen naaar je toe! En laat als je wil je telefoon lekekr beneden meis, anders belt hij gegarandeert straks nog een keer als je net slaapt!"
Het was half 6 voordat Meredith eindelijk insliep. De volgende dag regende het hard toen Meredith de stal in kwam. "GODVER! STOMME ROTBOK!" "Goedemorgen JAnna, lukt het allemaal?" Meredith lachte naar har stalmeisje en streelde Shutterfly over zijn zachte neus. "BEn jij een rotbok?" Shutterfly hinnikte en schudde met zijn hoofd. "JA Janna, dat had je helemaal fout! " Shutterfly pakte haar trui tussen zijn tanden en Merdith gaf hem een suikerklontje. "wat een weer, ik wilde eigenlijk gaan rijden in het bos met Stella, maar daar zie ik denk ik toch maar vanaf!" Meredith was nog niet uitgepraat of een harde donderslag deed de paarden verschrikt hinniken. "kalm maar lieverds, het is goed!"
het onweer duuder langer dan gedacht, maar eindelijk was de rust wedergekeerd in de stal toen Emily begon te blaffen. Meredith draaide zich net om toen de deur openging en haar vader binnen kwam. ...
super weer hoor ik vindt het niet langdraadig worde tja dat andere dat vinde tja schrijf maar lekker door hoor bonnie_fan weer super stukje en hk weet nie niet iedereen kan er in he moet je eerst 50 berichte hebben das eennadeel ervan en dat ze te zacht zijn voor schuyler denk het niet ze heeft der lesje wel gehad denk ik ze weet nu hoe rene werkelijk is en wat komt mer de vader nu weer doen onrust zaaien rust is net hersteld joepie
@monnie: ben het met je eens meschien komt die vader wel zegge dat rene haar ook mee neemt?? of meschien dat ze wel met markus mag trouwen! ik denk het eerste weet niet waarom denk het gewoon
ja denk ook het eerste ja waarom zou ze nu opeens wel mogen trouwen daar zit weer wat achter denk ik dan denk eedere dat hij weer kom chantere dat als ze niet met renee mee gaat hij ook al ze paarde weg haald dan of iets