Vind ik ook hoor! Was daar heel lastig met de schaduwen. Overal was wel schaduw te vinden haha. En twijfelde heel erg tussen deze foto (die veel andere mensen heel goed vonden) en een foto waar ik zelf juist meer mee heb. Maargoed, vrijdag naar de apenheul, en kan die foto natuurlijk altijd nog insturen als ik even niets heb haha.
Ik denk zelf dat als heel het paard in de zon had gestaan de foto 'te oranje' zou zijn. Nu kan ik hem uiteraard minder warm maken maar zo was het nu eenmaal die dag, en dan verlies je weer het stukje waarin je ziet dat de foto laat op de dag gemaakt is, zon laag, en dat vind ik nu juist weer een stukje wat deze foto juist maakt wat ie is
Athelas
Geplaatst: 02-06-17 16:52
Week 22
Even een snel kiekje van een hommel, zo weinig tijd.
Ik denk dat die 'vlekken' bellenblaas zijn? In dat geval had ik een hoger diafragma gekozen zodat in elk geval de bel waar de hond naar kijkt scherp is. Nu is het een beetje een vage vlek..
Week 22. Mijn nieuwe gordijnen, vloer en stoeltje. Wordt steeds completer zo!
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 03-06-17 22:14
Week 22:
Even een wat oudere foto, wel wat gefotografeerd deze week, maar achter de laptop zitten even geen succes. Heb een erg slechte week wat hoofd/hersenen betreft, helaas. Maar zo toch wat ingeleverd.