Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magda_90 schreef:Wauw, voor de uitgebreide feedback doe ik dat ook regelmatig zodat ik beter kan benoemen wat anders had gekund. Bemoeierig dus.
Biebz schreef:Vind de houding van het model en paard niet eens raar zo?
Deze kijkt voor mijn gevoel veel rustiger.
Biebz schreef:Vind de houding van het model en paard niet eens raar zo?
Deze kijkt voor mijn gevoel veel rustiger.
pradadaan schreef:Neehoor Fem, is wel recht getrokken en niet gekloond
Biebz schreef:Oh, vandaar![]()
Feedback geef ik ook omdat ik ervan kan leren. Je kijkt toch anders naar een foto.
Ook vind ik het fijn om feedback te krijgen.
Iedereen kijkt anders naar een foto en iedereen heeft een eigen smaak.
Juist dit vind ik interessant!
magda_90 schreef:Ik betrek het helemaal nergens op Fem, wellicht doe jij dat zelfs nav mijn bericht.
Soms kom je er niet uit met een foto en, ja dan ga ik eens kijken wat anders kan. Is tot zover, naar mijn weten geaccepteerd en anders hoor ik het alsnog graag.
Edit, nieuwe reactie gelezen.
Je plaats hier foto's en staat als het goed is open voor feedback. Dat deze beter beargumenteerd kan worden door, in dit geval, zelf te kijken wat het effect is, vind ik geen bemoeienis eerlijk gezegd.
Shiloh schreef:Beide Biebz. Om een ander te helpen, maar ook om er zelf van te leren. Maar het eerste beetje feedback dat ik in tijden geef ontaard gelijk in gedoe... Motiveerd nou niet echt om het vaker te doen of zo, volgens mij is de feedback die ik gaf écht helemaal niet raar. Ik ben normaal gesproken 9 van de 10 keer blij met inhoudelijke feedback. Als ik het ergens niet mee eens ben, dan leg ik die feedback links naast me neer.
waxmeltsenzo schreef:Er is als voorbeeld even iets aan een foto gedaan kwa bewerking, no big deal.
Dit toppic is om van te leren. Om iets te kunnen leren zul je ook tegen kritiek moeten kunnen.
Feedback komt vaak wel hard over maar is gewoon goed bedoeld. wat je er dan zelf mee doet is aan jezelf!
pradadaan schreef:Mag ik vragen waar jullie vandaan halen dat ik geen feedback accepteer?
Ik heb echt al veel feedback gehad én gegeven en dit is altijd in beide situaties goed ontvangen.
Maar ik geloof dat ik tocht het recht heb om op gekregen feedback in te gaan? Ik snap niet dat dit direct wordt opgevat als 'niet tegen feedback kunnen'.
Erg jammer, want zo is er geen lol aan als er zo snel conclusies worden getrokken.
Moirin schreef:Ik vind de foto met de scheve horizon eigenlijk leuker, speelser. Sowieso vind ik 'm erg mooi met de weerspiegeling van de zon op het water