Hond kon helaas alleen maar blaffen of heel zielig kijken naar de camera, dus maar foto's gemaakt van de omgeving. Vind dit een redelijk leuk plaatje geworden.
Week 4:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Super leuke foto! Al vind ik de abstracte foto waar je over twijfelde echt fantastisch en had ik die geplaatst!
.
De foto oogt goed scherp, alleen qua compositie had ik liever boven de honden nog wat extra ruimte gehad en onder wat minder. Maar dat is super lastig, zeker met bewegende dingen. Je moet op zoveel dingen tegelijk letten
)
maar vind het een erg mooie foto!

?showteam schreef:ponyaddicted Ik vind de berk mooi bij de sfeer van het kerkhof passen. De foto is alleen erg geel. Misschien dat zwart/wit ook wel goed bij het onderwerp zal passen!
showteam schreef:EskeGirl De foto oogt wat grauw en niet helemaal goed scherp. Ik zie ook dat je wat vuiltjes op je sensor hebt. Ik weet niet met welke camera je fotografeert, wellicht kun je de sensor eens laten reinigen
.
Voor diegene die zich afvroegen wat het nu precies was op de foto: een kerstboom met kerst lichtjes gefotografeerd door een glas. Ik had nooit verwacht dat het dit effect ging geven, maar ik heb mij erg vermaakt met het maken van de foto(s) (En ja er staat nog een mini kerstboom op mijn kamer. Ik vind het wel gezellig tijdens het studeren). Deze week moet ik helaas een foto uit de oude doos insturen met ik niet aan fotograferen toegekomen ben door de examens. 

Citaat:SternPhoto - Nette foto. De achtergrond is wel erg zwart.
Week 3 - Leuk beeld. Toch zou ik nog wat meer ruimte aan de onderkant geven.
Citaat:SternPhoto Gave hond! Leuke foto ook, het enige wat ik jammer vind is dat de bomen in de achtergrond wat wegvallen door de zon.
Citaat:SternPhoto Mooie foto. Vind hem wel te overbelicht doordat hij tegen de zon in is genomen. Wellicht dat hij vanaf een andere kant mooier was.
maar tis een schattige foto

), die boom is erg mooi, ik vind de graven erbij voor sfeer zorgen. Kun je hem ook zo nemen dat die haag er niet opstaat? de leidt nu erg erg en maakt het beeld onrustig.
foto verteld een verhaal, erg mooi. misschien had ze nog iets minder in het midden kunnen liggen?
. mooi
Maar de compositie heeft wel wat vind ik... Wat jullie ? Alleen jammer dat de flat op de achtergrond ook blauwe ramen heeft.. haha