Bedankt voor het commentaar allemaal! Achteraf zie ik ook dat er best wat meer contrast in gemogen had, volgende keer even op letten voor het nabewerken! Ik heb dit van het weekend ook weer even tijd commentaar te geven!
chip
Geplaatst: 29-01-14 20:26
Bedankt voor de reakties !
Het hondje is een heel klein ding van maar 2 kilootjes...
jilinda
Geplaatst: 29-01-14 20:32
Ik ga me toch eens wagen aan het feedback geven al zal het wel in delen gaan huiswerkontwijkend gedrag
ik probeer iedereen een top en een tip te geven, al gaat dat van die tip denk ik niet helemaal lukken
Agossie verzamelt hier ik vind het een erg leuke foto, al vind ik het onderwerp best wel ver weg staan. En het is jammer van de ruis, maar die stoort mij niet heel erg. Ann_Pam Erg mooi, spreekt mij echt aan. Ik denk dat ie nog net iets mooier was als de elleboog aan de linkerkant er helemaal opstond. Ash_ mooie zachte kleuren, ik heb alleen het idee dat er een klein beetje scherpte mist Asselruiter ik vind de foto mooi scherp, maar hij spreekt mij verder niet zo aan. Ik vind hem niet echt spannend ofzo. Babel Ik vind het een hele leuke, vrolijke foto en heb eigenlijk niet echt een tip Bellatrix mooi scherp en ook het zwart-wit vind ik erg leuk binky Ik vind het idee leuk, maar mij stoort het dat ie scheef staat... Bumblehorse het idee met al die verschillende kleuren vind ik leuk, maar de uitvoering vind ik niet echt spannend. calice mooi! Alleen vind ik het jammer dat er best wel veel ruis is. C_estmoi leuk, is weer eens iets anders dan de meest standaard compositie's, ik heb alleen het idee dat hij niet overal lekker scherp is.
nu moet ik toch ANW gaan leren dus de rest volgt later. (hopelijk is mijn internet dan ook iets sneller)
Marit Wow!! Super mooie foto! Geen commentaar, alles klopt.
MyHu
Geplaatst: 29-01-14 21:09
Voor diegene die mij feedback geven, bedankt. Eb je ziet inderdaad op het voorste snoepje de flits En de deksel heb ik zelf schuin gezet, om het 'snoepjes pikken' idee van vroeger te weergeven. Dus naar mijn idee is die alsnog te leeg.
Kelszz wat een mooie waterval, is dat in Nederland??
Haha, ja dit is in Nederland! Sterker nog, in het dierenpark Emmen
Ik zag elders als feedback dat het jammer was dat de waterval niet scherp was, dit was echter bewust, wilde het wat meer 'vloeibare' effect te maken wat je wel vaker op foto's ziet.
Hier ook bedankt voor de feedback! Ik ga deze week ook terug commentaar geven als de lijst er is, heb volgende week bijna een hele week vrij, dus heb dan wel tijd
chip Ah cutie . Mooi dat de achtergrond zo mistig is, bij de bomen vind ik het erg mooi, maar ik denk dat ik dan meer naar links was gaan staan, zodat de bomen een groter onderdeel van de foto word. Ik vind de linkerkant nu iets te wit en kaal.
Deetjeeuh Super! Erg mooi. Weer eens wat anders van een bloem.
deviltjh Leuke foto! Hij gaat er mooi voor staan. Mooie scherpte!
Djura99 Wat je zelf al zei; zonde van het strootje maar dat geeft wel weer iets speels! De rechter bovenhoek vind ik persoonlijk iets te ligt.
eclair98 Vind hem niet echt iets speciaals hebben.
EngeltjeS Ik had het mooier gevonden als de foto meer van boven was genomen, dat er iets meer van het hoofd te zien is. Maar toch vind ik hem erg leuk!
Jolandaa_ Super leuk! Meer kan ik er niet over zeggen.
kani_ejj Ondanks dat ik echt heeeeelemaal niks met zulke honden heb, vind ik het een erg mooie foto. Jammer dat de ogen zo donker zijn maar ik vind hem super.
Kelszz_ Ik vind het geen hoogstandje maar wel een leuke foto!
_Kiki_ Super leuk! Ik vind alleen de ogen iets te mat ofzo. Ze springen er wel uit maar je kan er niet echt in wegzakken zegmaar.
kimberley23 Super. Wat een schattige foto. Ook erg mooi qua scherpte en kleuren.
laurajoy15 Wauw, ik denk dat ik deze over het hoofd heb gezien. Erg mooi! Heel apart met die kleuren! Top.
Lipydo Jeemig wat mooi! Die blik, houding, scherpte, echt super!
Lizaa01 Ik moest echt een keer extra kijken om te zien hoe je dit nou hebt gedaan. Top! Erg leuk idee.
manonnevot Ik vind het echt een schatje! Knap hoe je zo een foto maakt bij schemer!
MarijeR Wat ontzettend lief! Echt een hele leuke foto. Ook kwalitatief vind ik hem erg sterk!
Marjoow Jeetje wat een vacht heeft die! Echt een ontzettend leuke foto! Ondanks dat ie wat compact is (manenkam, rug, benen) vind ik het niet storend!
Mb_foto Wauw, deze is echt ontzettend gaaf! Super mooi gedaan. Maar ik las dat je de kleurstof erin druppelt. Hoe kan het dan dat je die niet ziet vallen? Heb je dit bewerkt of heb je daar een truckje voor?
MichieldeM Bij mij is ie inimini, kan er zo niks over zeggen, sorry!
Suuszels Leuk koppie! Jammer dat z’n oren wat wazig zijn.
TammyVN Erg leuk! Grappig wat je krijgt als je eigenlijk maar gewoon wat schiet. Deze is toch aardig geslaagd.
tesseke Wat een apart hondje! Wel een leuke compositie! Leuk gedaan.
Tinky12 Hmm. Wat een aparte foto. Ik weet niet wat het is maar hij heeft wel wat! Ik vind het wel jammer dat de middelste ‘strook’ zo ontzettend donker is.
XiiaaooNaa Jammer dat je net een stukje been nog ziet. Maar wel een erg leuke foto!
xLoki Wauwwauwwauw! Super mooi! Erg knap hoe je dit hebt gedaan.
Ymor Mooi dat je zo’n beeldje hebt van je pony. De keuze van de kaarsjes en het weinige ligt is natuurlijk persoonlijk maar ik vind het wel wat!
Yvonne_V Geheimzinnig sfeertje heeft deze foto! Wel een leuke. Er had van mij wat meer contrast in mogen zitten.
Ik mag nog wel goed gaan oefenen want ik merk dat ik eigenlijk alleen maar, wauw mooi en leuk zeg
Bedankt voor alle commentaar! Ik ga denk ik voor week 5 weer feedback geven, maar eerst zelf een foto maken
chip
Geplaatst: 30-01-14 12:09
thnx weer voor de feedback
Jolandaa_
Geplaatst: 30-01-14 12:19
Iedereen nog bedankt voor de feedback. Top
Verder ga ik flink oefenen, heb een nieuwe lens gekocht 50 mm 1.8 Dus flink oefenen nu
Asselruiter
Geplaatst: 30-01-14 12:36
Vervolg feedback week 5:
Calice: Wat schattig Een mooie foto! En leuk in zwart/wit! Beetje jammer van de hand rechts..
MB_foto: Hihi, zo leuk die vleugeltjes. De foto spreekt mij eerlijk gezegd niet zo aan. Ik vind het jammer dat de hond net wegkijkt en dat het model een nogal aparte gezichtsuitdrukking heeft. Ook stoort de achtergrond mij wat. Maar het idee is wel leuk
EngeltjeS: helemaal mijn ding deze foto! Mooi met die herfstkleuren, de zon en de sneeuw
Chip: je foto spreekt me niet echt aan. De hond staat er wel heel donker op. Misschien iets meer uitsnijden en de hond wat lichter maken