[FOTO] Verzameltopic voor Fotografen! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:05

Marit schreef:
Bellatrix schreef:
Zijn er hier misschien fotografen geïnteresseerd in een gezellig boktmeeting? Zie mijn onderschrift...
Er is veel leuks om te fotograferen, oa een roofvogelshow. :D

Misschien ik wel! Ligt er een beetje aan wanneer/wat/waar :D

Zie mijn onderschrift... :)

Marit

Re: [FOTO] Verzameltopic voor Fotografen! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 12:35

Waar is iedereeeeeen? :):)

Afbeelding

hinkewal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 12:39

@Marit erg mooe foto! Alleen rechts bovenin (die tak?) stoort mij een beetje :)

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 16:48

Hoi,

Heb vandaag een foto bewerkt maar ben bang dat ik iets TE enthousiast bezig ben geweest. :P
Maar eigenlijk vind ik hem ook wel weer mooi. :P
Dus ik laat de pro's mn foto beoordelen, (daarmee bedoel ik jullie. :P)
Ik heb ook even een logotje gemaakt, omdat ik ook weleens wilde weten hoe dat eruit zou zien. :)
Maar de naam ben ik nog niet over uit.

Afbeelding

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:53

Myou; De compositie van de foto spreekt me niet erg aan. Het oog zit een beetje op een vreemde plaats, waardoor hij niet zo lekker wegkijkt. Verder vind ik het oog erg donker, maar de bles en manen zijn overbelicht.

Marit; Hij oogt hier niet helemaal scherp. Jammer, anders zou het een hele gave foto zijn geweest!

Afbeelding

Afbeelding

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 14:33

Saskiaa_ ik heb vandaag even de foto vergeleken op verschillende computers hier in huis en op elke andere computer heb ik een totaal andere foto kwa belichting en kleur. Dus ik ga de foto proberen aan te passen zodat ie toch krachtig is maar iets neutraler zodat op iedere computer een realistische foto wordt weergegeven. :)

Foto's hierboven zien er goed scherp uit, alleen is de kleur een beetje grauw maar je had het weer natuurlijk niet mee...

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:28

Pagina 69
Channiej: Nette foto, alleen jammer van het hoofdstel! Maar daar kan jij waarschijnlijk weinig aan doen..
Bellatrix: Ik vind het een hele gave foto :j Wat een apart hoofdstel trouwens haha.
Nora175: Ik vind de foto wat flets, misschien wat lichter maken en wat meer contrast er doorheen?
Geerte: Ik vind de foto wel iets te donker.
Marit: Hele fijne foto om naar te kijken, maar had hem misschien liever horizontaal gezien, maar dat is smaak.
Sodeletuut: Nette foto's, beetje jammer dat het meisje op de eerste foto zo zuur kijkt :P
Loontje: Vind hem niet zo, niet mijn smaak.

Pagina 70
Loontje: Nette foto van het oog, heel sprekend!
Renee: Deze foto vind ik fijner kijken als die andere die je eerder had geplaatst, van de Tinker.
Fair: Wat een schattig katje <3 Jammer van de oren inderdaad.

Pagina 71
Marit: Lijkt hier ook niet helemaal scherp op de oogjes, wel op het borstje, maar zie hem liever scherp op de oogjes.
Myou: Vind het oog te donker, spreekt niet goed zo.
Saskia: Nette foto's van het schaap :)

---

Afbeelding

Afbeelding

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 19:57

myou schreef:
Saskiaa_ ik heb vandaag even de foto vergeleken op verschillende computers hier in huis en op elke andere computer heb ik een totaal andere foto kwa belichting en kleur. Dus ik ga de foto proberen aan te passen zodat ie toch krachtig is maar iets neutraler zodat op iedere computer een realistische foto wordt weergegeven. :)

Foto's hierboven zien er goed scherp uit, alleen is de kleur een beetje grauw maar je had het weer natuurlijk niet mee...

Je foto kan nooit op 'iedere computer' goed weergegeven worden. Dat ligt namelijk niet aan jou foto, maar aan het beeldscherm waarop de foto bekeken wordt. Als dat niet goed afgesteld, kan het een heel ander beeld geven. En ik vermoed ook dat jou beeldscherm niet helemaal goed staan afgesteld, want mijn foto's zijn namelijk niet flets. Als ik ze op mijn laptop bekijk zijn ze wel fletser dan op mijn goeie beeldscherm. Kan me dus ook indenken dat ze op jou beeldscherm nog fletser zijn. Echter zijn ze dat in werkelijkheid niet. :)

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 22:47

Fair: Inderdaad jammer van de oortjes, maar wat een leuke kat zeg!! :)
Marit: Nieuwsgierig vogeltje! heb het gevoel dat de oogjes net niet scherp zijn maar wel een erg leuke foto.
myou: Ja ik vind het wel mooi! Ik twijfel of je de littekens weg zou moeten werken maar ik denk het niet, het geeft wel iets speciaals!
Saskiaa_: Leeeeuk :j vooral die eerste met het groene gras wazig op de voorgrond
Jorinda__: Heerlijke scherpe platen. Bij de eerste even een stukje onderkant weghalen, de poten van de hond kijken heel raar nu. Paardenfoto is top.

Gisterenmiddag een idee uitgewerkt met dit meisje. Hier alvast een voorproefje! :D

Afbeelding

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:12

Mooie meid en mooie kleuren

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:42

**Attention**

Sorry ik weet dat het hier eigenlijk niet hoort te staan, maar toch hoop ik dat iemand mij kan helpen en een pb wilt sturen...

Ik heb gister perongeluk mijn SD-kaartje gewist (300 foto's), ipv ze naar een map te slepen heb ik ze perongeluk gedeleted...
(Hoe) kan ik die foto's nog terug krijgen??? Aub een een pb sturen... _/-\o_ _/-\o_

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:43

Staan ze niet gewoon nog in de prullenbak?

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:05

Nee, aangezien ze nog niet op de computer stonden, maar op mijn sd kaartje.. Ik had alles geselecteerd om naar de computer te slepen, en toen perongeluk op delete gedrukt.. Ik wou met pijltje op "Nee" klikken, en dan enter, maar pijltje pakte hem niet, en klikte te snel op enter :s

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:11

Mmm meestal worden ze dan meestal naar de prullenbak verplaatst tot die geleegd wordt.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:12

Kan je niet meer ongedaan doen?

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:12

Nee staan ze niet in.

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:13

Nee, maar ze hebben nooit op de computer gestaan.. Dus vandaar dat ze ook niet in prullenbak staan... En ongedaan maken heeft ook geen zin.. Ben nu met een programma bezig "Recuva".. Hoop dat het lukt..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:14

je kan "verwijderen ongedaan maken" doen ;)
Ik heb het net zelf met een kaart van mij uitgeprobeerd

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:15

Ja maar als je het kaartje in de pc stopt en dan verwijderd komen ze 9 van de 10 x in de prullenbak omdat je ze via de pc verwijdert ;) jij bent dan wss net die ene waarbij dat niet gebeurd is

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:16

nee, ze komen nie in de prullebak terecht :n

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:21

Nee, ze zijn echt niet in de prullenbak terug gekomen.. Maar ben nu met Rucuva bezig.. en als het goed is is hij ze terug aan het zetten.. Heb ze gevonden (ergens op de SD kaart nog) en daar is hij ze nu vanaf aanhet halen en op de computer aan het zetten.. dus hoop dat het lukt..

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:27

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:32

lifaya schreef:
nee, ze komen nie in de prullebak terecht :n

Bij mij wel ;)

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 15:43

Bij mij komen ze ook niet in de prullenbak terecht.. Ik heb een ander vraagje, mijn sd kaartje is dat stukje afgebroken die je kan schuiven om het kaartje op slot te zetten. Nu kan ik dus niks met dat kaartje want hij staat nu dus op slot, iemand enig idee of je dit nog kan oplossen? Beetje onduidelijk, maar ik hoop dat jullie het snappen! :p

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:59

Misschien een idee om een "Help! Ik heb problemen met mijn geheugenkaartje"-topic te openen :')?