Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miss_nadine schreef:Waarschijnlijk is dit vraag nummer #100Maar ik ben op zoek naar een spiegelreflexcamera voor een leuk prijsje.
Ik fotografeer nu met een systeem camera maar die begint aardig aan zijn eind te raken.
Gezien mijn budget zullen de keuzes beperkt zijn. Ik heb maximaal 500 euro te besteden.
Een tweedehands camera is ook geen probleem dus ik kan eventueel ook op marktplaats rond kijken.
IloveNikitaa schreef:hoihoi
Ik ben nogsteeds aan het zoeken voor een camera
Ik twijfel nu tussen Canon eos 550D en de Nikon D5100, die nikon is in de meeste opzichten 'beter' maar de canon ligt meer in het budget, aangezien ik mn camera mis
Iemand advies, waarom ik welke moet kiezen?
IloveNikitaa schreef:Haha, canon vind ik het snelst, en simpelst in te stellen enzo, tjaaa
Agossie schreef:Hmmm... Ik moet dan inderdaad PSE11 gaan aanschaffen.
In de 7D zit Firmware 2.0.0 geloof ik...
Agossie schreef:Oh, dat zou heel goed kunnen! Ik wist helemaal niet wat de laatste versie was. Ik zal nog eens goed kijken. Volgens de meneer in dewinkel was het de laatste versie in deze camera...
*kijkt in menu van camera*
Agossie schreef:Ik heb inderdaad 2.0.0, dus het zou heel goed kunnen dat mijn camera voor die datum is geproduceerd.
Maar ik ga morgen de doos maar weer eens goed doorzoeken of er misschien een upgrade in zit, hoewel ik me niet herinner.
En anders vind ik het wel best. Ik ben helemaal happy met de camera en ga lekker schieten!