Wat komen er trouwens mooie foto's voorbij, echt goede kwaliteit over het algemeen, geweldig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chantycom schreef:viewtopic.php?f=53&t=817013&hilit=&p=28668018#p28668018
hier staan ook nog leuke foto's van mn pony in, dus voor de gene die interesse hebben ga gerust je gang
Plaudar schreef:Inderdaad goede kwaliteit van de meeste foto's.
anneliesdj schreef:Plaudar schreef:Inderdaad goede kwaliteit van de meeste foto's.
Veel foto's zijn niet scherp of hebben schaduw over de ogen/oren, dat noem ik geen goede kwaliteit...
smeetjoew schreef:Een beetje tekenaar kan al met een zeer slechte foto overweg... Er moeten júist schaduwen in zitten en tja soms zit ie op een vervelende plek en dan - ik tenminste wel - denk die schaduw partij weg.![]()
Hetzelfde is een prachtig paard fotograferen... Als fotograaf moet het ook een uitdaging het mindere paard ook uiterst mooi op de foto te zetten. Dát is juist de uitdaging.
anneliesdj schreef:[naam] schreef:Inderdaad goede kwaliteit van de meeste foto's.
Veel foto's zijn niet scherp of hebben schaduw over de ogen/oren, dat noem ik geen goede kwaliteit...
Fnanne schreef:De foto hierboven zou ik persoonlijk weer wél gebruiken. Op zwart karton met de Derwents.
Zo zie je maar: het leuke aan dit topic is dat iedereen zijn eigen voorkeuren en wensen heeft. Dat geldt voor de mensen die foto's posten én voor de tekenaars
smeetjoew schreef:Hilde_q:
Staan ze samen op 1 foto? Of moeten er 2 gemaakt worden? Van ieder een?
smeetjoew schreef:=
Is dit een opdracht, of trok de foto je aan?
Als het 2e het geval is, ben ik stik jaloers.Haha. Ze boft dan echt!
Plaudar schreef:Misschien trekt een foto je niet zo om te tekenen, maar daarom maakt het de foto nog niet slecht.
smeetjoew schreef:Als ik die oren niet helemaal zie - eigenlijk zijn alle oren van dezelfde vorm - dan licht ik de foto wat op of ik kijk naar een andere foto van hetzelfde paard.
Vind de foto van Darwin ook júist een hele leuke foto.
Hilde_q schreef:Heeft er iemand interesse in een haf of een tinker ?Fotos via pb wil het namelijk als verassing doen voor een vriendin van mij. (zit ook op bokt) Pony word verkocht. Tegen haar wil in
Alvast bedankt !
Fotos zijn (mijn menig) van goede kwaliteit en met een rpof. fototoestel gemaakt