Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

: Slecht
: Matig
: Goed
: Super goed
: Perfect
: het gedichtje spreekt mij niet erg aan. Je hebt het heel leuk en origineel bedacht, dat vind ik wel een groot pluspunt
Verder vind ik het hier en daar niet helemaal lekker lopen en ik denk dat dat komt door het woordje wezens dat er steeds weer in voorkomt. Verder hou ik verpersoonlijk wel van hier en daar is een hoofdletter, punt, komma of iets dergelijks
maar dat is persoonlijk
: Het is een kort en krachtig gedichtje, toch spreekt het me niet helemaal aan. Dat komt ook omdat ik meer hou van een wat ruimere uitwerking. Door wat meer omschrijving. Dit is heel kort en resoluut, het heeft soms een hele diepe kracht, maar deze raakt mij niet echt.
:Ook hier mis ik die iets verdere omschrijving. Die diepte van de gevoelens van de persoon of ding, beest of wat dan ook. Ik weet niet goed wat ik van dat laatste zinnetje moet denken ‘en jij kijkt toe’. Verder is het echt geen verkeerd gedicht ofzo, maar niet echt mijn smaak.
: Vind dit een erg goed gedichtje. Het loopt lekker door en je blijft nergens hangen. Verder moest ik er even over nadenken om helemaal te snappen wat je ermee verteld. Dus de diepere betekenis die erin schuilt te vinden. Vind hem super bedacht. Nog wel een puntje en dat is dat ik het jammer vind dat je steeds met een hoofdletter begint. Ook wanneer een zin gewoon doorloopt doe je dat, beetje zonde. Verder mis ik een beetje een titel, daar ben ik zelf nogal voorstander van.
: Vind het begin van je gedicht heel sterk, daarna vind ik het een beetje afzakken, maar toch heb je hem weer netjes en sterk afgesloten. Verder vind ik het jammer dat de lengte van de regels zo ongelijk zijn, daardoor veranderd het ritme met het lezen. Niet dat het niet doorleest, maar je gaat echt in een ander ritme verder.
: Je bent niet de enige die deze mooier vind, want dat ben ik zeker met je eens. Het gedichtje leest lekker door en is net lang genoeg, zonder het langdradig te maken
wat toch snel gebeurt, wanneer je steeds hetzelfde principe zegt in iedere strofe. Ik had alleen de aller laatste regel ‘Wat ik jou heb aangedaan...’ weggelaten. Hij is namelijk naar mijn zin een beetje onlogisch. Want als jij iemand vergeeft is jou wat aangedaan en niet andersom
Verder mis ik de titel een beetje 
: Wow! Vind dit een erg mooi gedicht absoluut. De derde strofe vind ik een kleine beetje afzwakken, maar dat pak je daarna weer lekker op. Heel mooi gedaan
Verder mis ik alleen een titel 
: Gaat een tinteling door me heen en dat is omdat ik er persoonlijk mee te maken hebt
Dit is ook een heel persoonlijk geschreven gedichtje
maa mijn pony is namelijk tijdje geleden verkocht, is natuurlijk wat anders, maar heb het er nogal moeilijk mee en kan me dit super goed voorstellen. Maar even over het gedicht
dat moet ook nog he
Vind het een leuk gedichtje, alleen jammer dat alles blijft rijmen, daardoor wordt het een beetje verplichte rijm
hou ik niet zo heel erg van. Verder vind ik het jammer dat je geen gebruik maakt van strofe’s
: Bij dit gedichtje doe je het weer precies hetzelfde
eerst is hij super krachtig, zwakt hij even af en komt daarna die kracht weer terug bij de afsluiting
vind hem erg mooi gelukt
verder gebruik ik je in de tweede zin het woordje waterval. Op zich is dat niet zo erg, daarmee laat je een duidelijk verband zien met de foto, maar vond hem er niet zo heel erg lekker bij passen 
: Beoordeel deze gedichten gewoon samen
omdat je toch een beetje hetzelfde over de gedichtjes als commentaar krijgt waarschijnlijk
Het gedichtje spreekt mij niet helemaal aan
vind het begin wel mooi, maar de samenhang tussen beide strofe’s vind ik niet zo. Ze passen niet helemaal lekker voor mijn gevoel. Verder klopt volgens mij het engels niet helemaal, maar weet ook niet goed wat er niet klopt, want mijn engels is namelijk niet zo briljant
: Vind dit een erg mooi gedichtje, spreekt me ook zeker aan. Het leest lekker door en vind de opmaak op deze manier ook erg leuk
Vind de tweede strofe een tikkeltje twijfelachtig door de zin ‘alles gelogen blijkt te zijn’ ik weet niet. Hij past wel, maar in eerste instantie leek het even van niet.
: Hij spreekt me niet zo heel erg aan. Ik moet erg nadenken over het engels, wat er in eerste instantie niet helemaal vloeiend in leek te lopen. Verder vind ik het jammer dat de zinnen zo ongelijk zijn, geeft een beetje slordige opmaak. Verder kan ik er niet zo heel veel over zeggen, want engels is niet mijn beste taal
dus weet niet of je dingen beter, mooier had kunnen maken of dat er grammatica fout in zou staan
daar ben ik gewoon niet goed genoeg in. 
Mariss
ben altijd bereid om over zulk soort dingen te praten.

ooooh dankjewel voor je beoordeling..
Jaduuh schreef:Bedankt voor je commentaar en Taber gefeliciteerd!

het was een heel mooi gedicht