[Verhaal] Sweet Sixteen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: [Verhaal] Sweet Sixteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 12:43

Ik hoop het ook Lachen

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:19

Hoop het ook!
Verveel me namelijk Gaaaap en jij kan me vast wel entertainen met je verhaal Clown Tong uitsteken

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:21

Jeetje, keigoed verhaal man!!
*neemt een abbo*

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 13:42

Nou hoop dat het een beetje aan de verwachtingen voldoet!! Schilder me aub niet iedere keer af op typfouten! typ nogal snel!

Irma is lichtelijk van haar stuk gebracht maar danst door met Tiffany. “Zou het dan echt?” vraagt ze. “Het zou zomaar kunnen.” Antwoordt Tiffany. Bart en Thomas dansen erg close en het is niet erg gebruikelijk dat jongens dat doen. Nou is Bart natuurlijk homo dus misschien dat het daaraan ligt.

Even later staat Irma weer aan de hangtafel en Bart kom bij haar staan. “Wat denk jij?” vraagt Irma aan Bart. “Ik weet gelijk waar je het over hebt. Hij lijkt inderdaad wel enigszins geïnteresseerd.” Moet Bart toegeven. “Vind je hem leuk?” vraagt Irma voorzichtig. “Hij mag er wel wezen, en hij heeft zeker mijn aandacht. Hoop niet dat je het erg vind.” Antwoord Bart. “Nee joh, als hij dan toch op jongens valt gun ik hem jou van harte.” Zegt ze met een lach. “We zullen zien.” Zegt Bart “ik weet het nog niet zeker.”

“De ketting staat je schitterend.” Zegt Thomas ineens in Irma haar oor. Irma schrikt er even van. “Ow dank je. Lief van je. Ben er ook echt heel blij mee.” “Die Bart he,” gaat Thomas verder “heeft hij een vriendin?” Irma lacht even, lijkt erop dat ze gelijk gaat krijgen. “Nee.” Antwoord Irma “Is het wat voor jou?” vraagt ze gelijk. “Wie weet..” antwoordt Thomas. Irma heeft het gevoel dat ze wel door de grond kan zakken. Ze vindt Thomas al zo lang leuk. Maar aan de andere kant valt nu alles op zijn plaats. “Je valt op jongens dus?” vraagt ze ineens een stuk minder verlegen. “Euhm ja, dat denk ik wel.” Antwoordt Thomas “schokt dat je?” vraagt hij. “Euhm, niet echt, maar voel me ontzettend dom nu.” Zegt Irma eerlijk. “waarom?” vraagt Thomas “Ik vond je leuk, en hoopte dat het iets kon worden.” “Nou geloof me,” zegt Thomas “als ik op dames viel, dan was jij zeker een goede kanshebber. Ik vind je een topwijf!” Irma lacht. “Dat maakt het dan toch wel weer een beetje goed. Maare.. Ik geloof dat Bart jou ook wel ziet zitten, dus ga ervoor zou ik zeggen.”

Irma doet een stap opzij waardoor er niemand meer tussen Bart en Thomas in staat. Tiffany komt bij haar staan en slaat een arm om haar schouder. “Dus toch?” vraagt ze.. Irma knikt. “Maar het is wel goed zo, hij vond me een topwijf en als hij op dames viel maakte ik een goede kans.” Zegt Irma met een knipoog. “Ben blij dat ik jou heb.” Zegt ze tegen Tiffany. Samen lopen ze weer naar de dansvloer, er is erg goeie muziek op en Irma heeft de smaak van het dansen te pakken! De avond vliegt voorbij. Ineens staat Tiffany stil en knikt dat Irma naar de poort moet kijken. Daar zitten Bart en Thomas samen op het bankje. Ze houden elkaars hand vast en zitten erg gezellig te kletsen samen. “Wat lief!” zegt Irma. “Toch wel gek dat ik me er helemaal niet rot om voel, terwijl thomas de reden was dat ik zo vreselijk veel zin had in het feest.” “Er zijn meer dingen in het leven dan alleen Thomas.” Zegt Tiffany met een knipoog. “je hebt nu ook de smaak van het uitgaan te pakken!” “Je hebt gelijk, dat is me erg goed bevallen! Zullen we morgen weer? Nu ben ik officieel zestien.” Lacht Irma. “Ik vind het prima! Het is me zeer goed bevallen vorige week!” antwoordt Tiffany. “maar blijf je dan nu wel echt slapen? Dan kan ik ook drinken.” Plaagt Tiffany haar.

Langzaam wordt de tuin weer steeds leger. Het is ook al bijna twee uur. Als het half drie is zijn alleen Thomas, Bart en Tiffany er nog. Tiffany en Irma zitten tegenover Bart en Thomas op een zelfde bankje. Irma heeft haar benen bij Tiffany op schoot liggen. Ze kletsen wat met zijn allen. En Irma en Tiffany komen er zo achter dat Bart en Thomas het willen gaan proberen samen. Thomas mag dan wel op jongens vallen, maar hij heeft nog nooit een relatie gehad met een jongen. Bovendien weten zijn ouders niet van zijn geaardheid. Ze praten nog een tijdje over manieren om het zijn ouders te vertellen.

Om drie uur vertrekken de jongens samen en spreken af om morgen te komen helpen met opruimen.
Irma en Tiffany zijn moe en gaan naar bed. “Wat kan het toch raar lopen.”zegt Irma als ze boven zijn. Irma betrapt zich erop dat ze haar ogen niet van Tiffany af kan houden als ze zich aan het omkleden is. Wat apart, dat heeft ze nog nooit gehad. “Ja, het is wel een aparte situatie.” Zegt Tiffany.
Ze gaan in bed liggen. Tiffany wenst Irma welterusten en valt bijna gelijk in slaap. Irma kan niet slapen, het gevoel dat ze net had toen Tiffany zich stond om te kleden was wel erg vreemd. Het gevoel dat ze krijgt als ze een leuke jongen ziet. Ze snapt helemaal niks meer van zichzelf. Ze doet haar nachtlampje aan en pakt haar dagboek.

Lief Dagboek,

Het feest was geweldig. Tiffany heeft super geholpen met alles klaarzetten. En ik heb hele mooie cadeaus gehad! Een scooter van mijn ouders en van Tiff een helm en een goed slot!

Helaas bleek mijn droom waar! K kan het niet goed geloven, maar Thomas valt echt op jongens. Hij heeft vanavond de hele tijd bij Bart gezeten en ze zijn samen vertrokken. Maar ik vind het wel leuk voor ze, en gek genoeg voel ik me er niet rot over.

Maar nu het vreemde, wat ik even voor mezelf op een rijtje moet zetten. Tiffany slaapt hier, zoals zo vaak. Ze was zich net aan het omkleden en ik kom ogen niet van haar afhouden. Haar mooie licht getinte huid, en haar super strakke buik. Ik heb het idee dat ik me tot haar aangetrokken voelde.
Het was echt een heel onbekend, maar toch herkenbaar gevoel.

Ik ga nu toch maar proberen te slapen. Benieuwd of dit gevoel nog terug komt.

Liefs,

Irma.

Na ongeveer een half uur valt Irma in slaap. Weer heeft ze een aparte droom. Ze droomt dat ze met Tiffany samen op vakantie is. Ze lopen hand in hand over het strand en Tiffany geeft Irma een kus op haar mond met de woorden “Ik ben blij dat we nu samen gelukkig kunnen zijn.” Irma geeft Tiffany een zoen als antwoord. Het is een lange gepassioneerde zoen.

Irma schrikt wakker. Ze voelt zich vreemd. Ze kijkt naar Tiffany, die slaapt gelukkig. Zou deze droom ook iets betekenen? Zou ze meer voor Tiffany voelen dan vriendschap? Na een tijdje valt Irma weer in slaap. Als ze wakker wordt zit Tiffany naast haar in bed tv te kijken. Irma weet niet goed wat ze moet doen nu degene waar ze altijd alles tegen verteld eigenlijk de persoon is waar ze dit niet aan kan vertellen. Ze besluit het gewoon even een tijdje aan te kijken.

“Goede morgen schoonheid!” zegt Tiffany met een lach die even stralend is als altijd. Irma weet dat Tiffany dit altijd zegt, maar nu voelt ze dat ze rood wordt. “Goede morgen,” zegt ze zacht “lekker geslapen?” “Ja als een os!” zegt Tiffany met een lach. “Zullen we zo je scooter eens gaan proberen voor Bart en Thomas komen?” vraagt Tiffany. “Ow ja, Bart en Thomas. Ik blijf het toch een beetje raar vinden.” Geeft Irma toe. “Maar het wordt inderdaad hoog tijd dat we die scooter testen, misschien doet ie het wel helemaal niet.” Zegt ze met een lach. Snel gaat ze uit bed en loopt de badkamer in. Ze gooit een plens water in haar gezicht en snapt niet wat ze allemaal voelt ineens. Ze stapt in de douche en laat het lauwe water lekker over zich heen stormen. Zo kan ze even goed wakker worden.

Vijf minuten later stapt ze fris en wel de kamer weer binnen. “jij bent” zegt ze vrolijk tegen Tiffany.
“Mooi.” Antwoordt ze. Ze staat op. Ze heeft een kort satijnen slaapjurkje aan met een kanten randje. Irma kijkt snel de andere kant op. Zodra Tiffany de kamer uit is pakt Irma haar dagboek weer.

Lief Dagboek,

Ik snap mezelf niet. Ik heb vannacht weer zo vreemd gedroomd. Ik liep met Tiff over het strand, Hand in hand. Ze gaf me een zoen en zei dat ze blij was dat we samen gelukkig konden zijn. Waarna ik haar een gepassioneerde zoen gaf.

Eerder deze week droomde ik dat Thomas op jongens zou vallen. Dat blijkt waar. Wat moet ik hier nu mee. Zou ik meer voor Tiff voelen als vriendschap?

Ze komt er weer aan dus ik stop. Ik denk pas tot morgen, want vanavond ga ik weer uit!

Liefs Irma.

Als Tiffany terug komt is ze gelukkig al aangekleed, ze heeft een mooie spijkerbroek aan, een heupmodel met een strak effen shirtje. Irma schud een keer met haar hoofd. Waar komen die gedachtes ineens vandaan, zo bekeek ze Tiffany eerst nooit. “Hey Duffe, zullen we naar beneden gaan?” maakt Tiffany haar wakker. Irma corrigeert zich en samen lopen ze naar benenden. “Wie het eerste bij de schuur is.” Roept Irma als ze onderaan de trap zijn. Samen rennen ze de huiskamer en de keuken door. Buiten trekt Tiffany Irma aan der arm, omdat ze niet bij kan houden. Hierdoor draait Irma een rondje en staan ze ineens oog in oog. Heel dicht bij elkaar.

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:47

Oei spannend Haha!

maris_coldey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:47

ik vind je nieuwe stuk heel goed!! en je typ fouten niet erg Tong uitsteken Knipoog

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:48

Leuk stuk Ja

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:51

OEEHH SPANNENDD Kwijl

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:53

Leuk leuk! En heb geen spelfouten ontdekt Knipoog

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:56

Myrtje_ schreef:

Ik ook niet! Tong uitsteken

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:01

cool mir!!!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 14:05

gerOniimOw schreef:
Myrtje_ schreef:

Ik ook niet! Tong uitsteken

haha gelukkig Knipoog

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:06

Was weer vet !!!! Haha!

Civic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:08

whoehoeee spannend haha

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:10

Oee spannend mir Haha!

Michelle_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:25

Leuk verhaal! *neemt een abbo!! Haha! OK dan!

maris_coldey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:29

jaa idd heel spannend ik heb alleen 1 vraagje wat is er gebeurt met tim ? (de buurjongen van irma) die zou toch ook op het feest komen ??

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 15:32

goed stuk!
ben benieuwd Haha!

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 15:33

Ik kan maar één ding zeggen:
We want more Vork

marlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 15:42

Spannend en leuk stuk
ga zo door

Michelle_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:13

ja! ik miste tim ook al bij het feestje! maargoed kom maar op met het volgende stuk!! Tong uitsteken

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:22

homo-invasie! Tong uitsteken
ik ben tim vergeten hahaha, het leest zo gemakkelijk weg allemaal Lachen

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 16:22

Michelle_R schreef:
ja! ik miste tim ook al bij het feestje! maargoed kom maar op met het volgende stuk!! Tong uitsteken

Hihi, jullie zijn de enige die het opvalt.. maar later meer daarover Knipoog

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:27

maris_coldey schreef:
jaa idd heel spannend ik heb alleen 1 vraagje wat is er gebeurt met tim ? (de buurjongen van irma) die zou toch ook op het feest komen ??

Ja die miste ik ook al Ja
*hoopt stiekem dat Irma en Tim wat krijgen Nagelbijten / Gniffelen *

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:29

Tim is gewoon ontvoerd maar niemand heeft dat gemerkt