Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 20

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:25

Bedankt iedereen voor het commentaar Ik ga zelf niet meer verder voor het commentaar, da's altijd ZO veel werk... goed ik ga nu nog even HPSsen :p

Doei!

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:31

@ melialover: Mijn creatie hahaha.. had ik uitgelegd op photofiltre topic

Meliaforever

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 08:55

ArGieVai schreef:
@ melialover: Mijn creatie hahaha.. had ik uitgelegd op photofiltre topic

Jaaa

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 14:58

Ik krijg zin om de volgende opdracht te gaan maken

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 15:33

Ik heb juist zin om nog een bewerking van deze te maken, leuke foto vind ik het Maarja ik heb er nu toch al 2 gemaakt...

Hoe wordt er eigenlijk geloot? Namen op papiertjes in een hoed en dan grabbelen?

Orola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 16:14

Ik denk dat ze de mooiste uitkiezen. Maar met grabbelen is het wel wat eerlijker; als je niet mooi kan bewerken dan heb je toch kans.

Debb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 16:15

Amigotjuhh schreef:

Hoe wordt er eigenlijk geloot? Namen op papiertjes in een hoed en dan grabbelen?

Hihi. Dat wil ik ook wel weten

Orola Nee ze loten echt toch? kiezen toch niet de mooiste?

Orola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 16:43

Weet ik niet, maar ik denk het.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:19

Er wordt geloot, iedereen krijgt zo een kans

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 18:33

Idd ze loten, het zou anders niet eerlijk zijn om de mooiste te kiezen want iedereen heeft een andere smaak

_Lady_lover_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 19:45

Ik heb net ook wat geprobeerd.

Afbeelding

Ik ben er zelf wel een beetje tevreden over

Eefske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 20:03

Edda schreef:
Idd ze loten, het zou anders niet eerlijk zijn om de mooiste te kiezen want iedereen heeft een andere smaak

Ik zou het het eerlijkst vinden als iedereen z'n stem uit mocht brengen, en dan de beste die wint. Dan is het ook nog een beetje een 'wedstrijd' Maar grabbelen is leuker voor degenen die (nog) niet echt goed zijn.

xx eva

_Lady_lover_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 20:07

Eefske schreef:
Edda schreef:

Ik zou het het eerlijkst vinden als iedereen z'n stem uit mocht brengen, en dan de beste die wint. Dan is het ook nog een beetje een 'wedstrijd' Maar grabbelen is leuker voor degenen die (nog) niet echt goed zijn.

xx eva

Daar ben ik het eigelijk ook mee eens en zoals je zegt is dit dan eigelijk wel eerlijker ,want zo krijgt iedereen een kans.

daandriaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 20:21

Eefske schreef:

xx eva

Mee eenss Dan heb ik ook mog kans

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 20:35

Nee, ik ben het daar niet mee eens. De mooiste wint toch nog , ook al stem je. Gewoon bij loten houden, dan heeft iedereen een kans.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 20:36

Nee dat hebben ze express gedaan, anders gaan mensen schaduwaccounts aanmaken om op die manier op zichzelf te stemmen..

Eefske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 20:47

paOlien schreef:
Nee dat hebben ze express gedaan, anders gaan mensen schaduwaccounts aanmaken om op die manier op zichzelf te stemmen..

Ja, dat is wel heel jammer.. Dat mensen op zo'n manier willen winnen. Ik doe dit gewoon voor m'n plezier, dus ik snap niet dat mensen zoiets zouden willen doen. Maar we gaan nu wel heerlijk off-topic

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 20

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 20:54

Nou, hehe, met veel moeite heb ik toch nog een vrije bewerking weten te maken...die andere is dus toch maar mijn thema...ik zei van niet maar doe toch maar wel... Ik ben een beetje dom vandaag...

Afijn....voila!!!!

Afbeelding

Hij is precies aan de maat...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 20:56

Oh, en ik vind loten wel de eerlijkste manier...als mensen maar niet 2x aan de beurt komen voordat iemand anders is geweest. (uitzondering is Wineds omdat zij het topic gestart had dus zij heeft er wel recht op!) Ik moet eerlijk zeggen dat het me wel opvalt dat de meeste (dus niet allemaal) die al een keer gewonnen hebben wel hele mooie bewerkingen maken....is wel een beetje toevallig... Maar ik bedoel er nix mee hoor...ik geloof jullie wel...'t valt me alleen op...

_Lady_lover_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 21:09

Oja daar had ik niet bij na gedacht wel oneerlijk om op zo'n manier te winnen, en nu je over een schaduw account begint, dan met een wedstrijd krijg je het zelfde als bij de beste avater, vriendjespolitiek, stem op mij enzo

Noraly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 21:12

Afbeelding geef je mening

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 21:15

@Noraly_: Ik vind hem wel leuk geworden! Alleen kan ik de tekst niet zo goed lezen...dat is jammer...Ik vind de strepen leuk gedaan maar ik had zelf voor een andere kleur dan groen gekozen als kader..maar dat is gewoon persoonlijk. Ik vind hem leuk!

Iriis_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:42

heb ook wat geprobeerd

Afbeelding

Afbeelding

Super simpel, maar ik heb der geen progamma voor

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 23:54

zo he even een paar dagen druk bezig geweest en wat een drukte hier zijn al weer een hoop bewerkingen,
heb helaas deze week weinig tijd gehad om te beoordelen dus dat sla ik deze week even over, heb deze week ook nog een verjaardag te regelen maar ik moet zeggen er zitten weer mooie bewerkingen tussen
wat me wel opviel bij pasamba miste ik de foto die bewerkt moest worden en het heet toch Allemaal dezelfde foto bewerken al pluk je desnoods heel het profiel leeg wij vinden wel dat de foto die uitgekozen is er in verwerkt moet worden en anders kan je hem eventueel pben naar de eigenaar van de foto die is er uiterraard heel blij mee
over het loten daar is ook een hele discusie over we houden het gewoon bij loten dat is het eerlijkst voor iedereen zo maakt iedereen evenveel kans, want anders zou iemand die niemand kent op bokt ( haha zoals ik, ik ken alleen pipanda hier) nooit een kans krijgen en iedereen moet de mogelijkheid krijgen om zijn foto te mogen plaatsen
en inderdaad alle bewerkers gaan op een papiertje en word er geloot het is niet zo dat als iemand twee bewerkingen maakt en een ander een dat zijn naam er twee keer in gaat
nou ik hoop dat we wat duidelijk heid hebben gebracht

pff wat een verhaal zeg vind wel leuk dat er veel nieuwe bewerkers bij zijn en zo zie je maar dat je een hoop verschillende bewerkingen heb op een foto

groetjes boemba

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 00:10

en gelukkig maar dat er geloot word want anders kwam ik vast nooit aan de beurt of ik zou jullie al allemaal moeten omkopen om een errug baggere bewerking te maken (dan kunnen jullie bij mij in de leer)
want op de een of andere manier zijn mijn bewerkingen altijd....
nou ja we houden het maar een beetje eerlijk haha