Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pipanda

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 00:54

Zo de laatste beoordelingen deze week

Blz 6

Amigotjuhh;Een hele mooie achtergrond ,maar het paard past er naar mijn idee niet in aangezien er op de achtergrond hele lichte schaduwen zijn gebruikt en dan zo'n donker paard met diepe schaduwen dat klopt niet helemaal misschien als je de achtergrond meer contrast geeft of het paard wat fletser maakt dat het dan beter wordt.
miss_mo;Leuk idee maar niet zo goed uitgewerkt,paard is niet zo mooi geknipt.
XXjokieXX;Leuk idee maar de foto klopt niet helemaal omdat de foto van de achtergrond vrij laag is genomen en je toch op de fotograven neerkijkt lijken het allemaal lilliputers.Het paard past er wel in maar zou veel groter op de foto moeten komen.
Kasmir:Leuk idee ik zou de tekst wel of in het nederlands of in het engels doen maar niet van allebei een beetje.
xxjamiexx;Goed geknipt.

Blz 7

Smeetjoew;erg simpel en jammer dat zijn oren wegvallen ,misschien wat outerglow doen dan is dat minder.
Miichellee; netjes gedaan maar nog vrij simpel met de foto zelf is weinig gedaan ,jammer.
Edda;mooie kleuren ,paard past goed in de achtergrond. ik had denk wel het halster weggehaald of een donkere kleurgegeven want dat witte halster trekt nu wel heel erg de aandacht.
Switch;Leuk idee maar die pijl past er niet bij (hij is erg onnatuurlijk en niet nodig)en jammer dat zijn neus een beetje wazig is geworden.

Nog even over het thema,wat mij op is gevallen dat er wel erg veel mensen bij famous denken aan mensen roem en niet aan black beauty,goa, impassionata, paarden races en dergelijke .Ik dacht zelf er komen een heleboel van dat soort bewerkingen maar ik heb eigenlijk alleen anky en kranten met paarden roem gezien.Oh ja en 1 nieuwe film heb ik voorbij zien komen.Dus ik vindt wel dat wineds gelijk heeft dit thema had een heleboel mogelijkheden.

Groetjes Pipanda

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 00:59

Ben deze week niet egt bezig geweest hier. Volgende keer doe ik weer volop mee!
Ben zeer benieuwd naar de foto en het thema!

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 08:36

Ik wil de nieuwe foto! Wachten duurt lang...

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 10:51

zulke reactie zoals wanneer komt nieuwe foto enz enz enz schiet niet op je ziet vanzelf wel waneer de nieuwe foto komt uur meer of minder maakt toch niet uit , maar elke keer moet wineds er wat van zeggen dus nu doe ik het eens een keer

Shivatjuh01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 11:08

Ze bedoelt het niet stom ofzo hoor!
Ze bedoelt gewoon dat ze alweer zin heeft om
een nieuwe te bewerken! En ik heb daar trouwens
ook wel zin in, ik snap wat zei bedoelt.
Ik snap ook wel dat het niet leuk is als iedereen dat zegt.
Maar ze zeurt niet ze heeft dr gewoon zin in....

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 11:26

nee snap ik ook wel is ook niet persoonlijk bedoelt maar voor iedereen geld het anders krijg je dadelijk twee pagina`s met waneer komt nieuwe foto, heb er zin in en bla bla bla ) kijk ik heb er ook zin in maar daar ga ik een ander niet mee lastig vallen vind het leuk om foto`s te bewerken maar vandaag of morgen geeft wineds de pijp aan maarten en dan is deze pagina er niet meer `t is wat jullie willen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 12:37

idd Boemba, en als je zin hebt om een foto te bewerken, ga je toch naar het centrale bewerkingsaanvraag topic?

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 14:10