Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 13:26

Nynkk; Hij is erg leuk, vooral dat lettertype.
CestMii; TOff! die halsters zijn leuk, alleen de tekst is een beetje onduidelijk...

Loontje_

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 13:31

Ja die kreeg ik niet beter
Komt door de achtergrond
Er staat : Love is in the air. haha

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 13:34

Ik vind het wel mooi cestmii maar ik had voor een andere achtergrond gekozen. veder wel mooi gedaan vooral dat halster, kun je mij misschien pben hoe je dat hebt gedaan?

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 13:43

mij ook ??

Pasamba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:18

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd na
Misschien kun je het gewoon hier neer zetten, dan hoef je ook niet zo veel te pben

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:50

Misschien kunnen jullie de rest van de foto's ook wel beoordelen

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:59

Geweldig plan

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 17:08

BLADZIJDE 7
Suzanne_k: Leuk dat randje zo! Mooie achtergrond ook. Nordy is netjes uitgeknipt, en het halster is ook goed gelukt! Jammer alleen van de tekst
Nynkk: Hij is best mooi, mooie achtergrond! Jammer van het uitgekauwde lettertype..
[***]: 1 Hij is leuk geworden! De weerspiegeling is ook netjes gelukt! 2 Woeha, Roze Deze is iets te wazig naar mijn idee
Nynkk: Ook hier jammer van het lettertype! Nordy is wel netjes uitgeknipt en de vleugels zijn een leuk idee, jammer dat het beeld alleen niet klopt
CestMii: Jaaa heftig! Druk die achtergrond zo, die zou ik zelf iets rustiger gehouden hebben :d Gaaf weer de glittertjes!!

[***] schreef:
Yellowfish; De tekst is heel erg mooi!, goed gevonden, verder is de bewerking ook mooi.

Bedankt

[***] schreef:
Yellowfish; (eng oog trouwens, zo rood..) maar heel leuk bewerkt, met die vleugels, origineel

Haha, eng oog, nja, ik vond hem juist wel mysterieus zo, dat was eigenlijk een beetje de bedoeling

Pipanda schreef:
Yellowfish;erg mooi gedaan ,nu ook nog een mooi lijstje en hij is af.

Bedankt & Ik hou niet van lijstjes

Pipanda schreef:
Yellowfish;leuke achtergrond en mooi letters alleen de vleugel lijken op de een of andere manier niet goed te passen,alsof ze boven op zijn rug/nek uitkomen inplaats van uit zijn schouders.

Het klopt inderdaad dat de vleugels niet helemaal kloppen! Ik kreeg ze niet goed genoeg gedraait..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 17:14

hahha, wel mooi het oog , maar ziet er zo eng uit (zat in het donker achter bokt dus tsja..) hahaha

En bedankt hij oogt wat wazig die roze.. maar vond het wel grappig .. en eerst ekeer dat ik met die weerspiegeling aan de gang ging

NoaFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 17:49

Mijn bewerking:

Afbeelding

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:57

De sterretjes doe je met het fliter ´´visman´´.
Er is hier vast wel op bokt ergens een discussie over hoe je filters moet
instaleren toch?

Edit: Die drukke achtergrond vond ik juist leuk!

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 20:41

Ja, eindelijk heb ik ook weer eens een bewerking:
Afbeelding
Ik zal me vandaag en anders morgens eens over het commentaar buigen

Appelflapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:49

Leuk die knoopjes en die tekst

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 21:12

KNOOPJES, ben gek op knoopjes, hahaha heel erg leuk gedaan

Larnaca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 07:56

Ik wouw nog even zeggen:

- Thanks voor al het commentaar, Ik kan er heel veel mee
- Commentaar doe ik vanavond
- Mijn Favo's Op het momet zijn die van Lypido en Sander_

xx Lotte

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 08:20

Ik heb eveen algemeen commentaar (als dat ook mag)

-Knip netje suit, als je de foto niet mooi uitgeknipt hebt is de hele bewerking gelijk minder mooi
-Een drukke achtergrond is leuk, maar leidt af van het onderwerp
-Gebruik verschillende filters en instellingen door elkaar, gebruik niet een simpel filtertje en klaar dat is te simpel
-Kies een mooi lettertype, anders is het zo zonde van je bewerking
-Een (engels)gedichtje is wel leuk, maar als je niet zo goed bent in Engels en spelfouten maakt is het eigenlijk ook zonde, beter geen gedichtje (of gewooon een Nederlandse) dan één met spelfouten
-Verdeel alles mooi over de hele bewerking, dus niet het paard in een hoek en dan de naam daar vlak naast, maar nee het paard rechtsonderin de naam linksboven, zoiets
-Stem de kleuren op elkaar af, af en toe komen er bewerkingen voorbij met Groen blauw en geel heel fel bij elkaar enzo, maar daar moet je een beetje mee uit kijken, nu was deze keer het thema kleur, dus dat begrijp ik wel, maar te veel van het goede is ook weer niet goed
-Het is niet mooi als de voorgron (in dit geval het paard) waziger is dan de achtergrond, houd hier rekening mee als je een niet zo scherpe foto bewerkt, j ekunt dan gewoon de achtergrond wat vervagen

Dingen die ik persoonlijk altijd erg mooi vind:
Zwarte achtergrond, met een donkere filter erover heen
en dan de foto er in kleur weer op
en dan maar verder bewkren

Nou ja iig een compliment aan iedereen, want ik heb nog niet echt een niet mooie bewerking gezien

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:30

Mijn commentaar:

Pag.1
sesieltjuhh3: Lekker vrolijk en kleurrijk, beetje jammer dat de ballonnen niet zo netjes uitgeknipt zijn
Appelflapje: Hier en daar niet netjes uitgeknipt, wel erg leuk met Nordy's oog
Boemba: Ik ben helemaal verliefd op zijn manen, geweldig!
Otje_Merlot: Vind het erg jammer dat van die bomen(?) die vallen té veel op, wel netjes uitgeknipt
pipanda: De kleuren zijn echt heel erg mooi, ik krijg een warm en vrolijk gevoel bij de foto
elout: Erg netjes het halster weggewerkt, en erg leuk idee, En je engels was goed hoor
Shalimar: De twee hoofden bovenaan vind ik niet netjes uitgeknipt en ik vind hem nogal simpel, maar wel een erg leuk idee
paardemeisje: Erg leuk, beetje jammer dat z'n neusje een beetje wegvalt, verder snap ik de tekst niet, ik zie nergens zon of iets wat er op lijkt

pag.2
paOlien: Netjes uitgeknipt, leuke kleuren, weinig commentaar
Stravero: Heel erg leuk idee, goed uitgevoerd en erg leuk gedaan
Stravero: Deze vind ik wat minder, misschien had je beter het hoofd weg kunnen laten of het wat meer doorzichtiger maken
Philadelphia: Jammer dat zijn kont en rug maar 1 kleur is, van mij mocht er nog wel een kleurtje door heen
Melletjuhh: Leuk dat groene randje bij z'n halster, manen zijn niet zo netjes uitgeknipt dat is wel een beetje jammer, en het gedichtje is leuk, maar je zou het beter weg kunnen laten of een andere lettertype en dan wat kleiner
Shalimar: Mjah, jammer van de witte rand, verder is het wel een leuk idee
Boemba: Kan zo een Paaskaart worden! heel leuk

pag.3
paOlien: Lijkt nogal op je vorige en hij blijft mooi
girltju94: Nordy zweeft in het niets, dit vind ik erg jammer, of je zou hem onderaan moeten plaatsen of iets voor hem zetten zodat het niet lijkt dat hij zweeft, en hij is niet zo netjes uitgeknipt
GiorGio_Ndme: Erg leuk en kleurig!
orri: Ik ben echt verliefd op deze bewerking geweldig!
orri: Ik moest eerst goed kijken voordat ik Nordy zag heel erg leuk bedacht
Suus_linell: Heel mooi en orgineel, misschien had je het halstertouw nog weg kunnen werken want deze heeft een andere kleur dan het halster
GiorGio_Ndme: De tekst vind ik te overheersend, de tekst zou iets kleiner mogen en Nordy iets duidelijker, leuk idee!
R0wan: Je kunt zien dat je er maar even mee bezig bent geweest, nogal simpel dus

pag.4
Otje_Merlot: Lekker kleurrijk, leuk gedaan met het halster, en leuker zonder de mist
Otje_Merlot: Deze vind ik iets minder, hij is niet zo netjes uitgeknipt bij z'n manen en oren
Smokey_luv: Simpel maar leuk, jammer dat zijn kont niet netjes is uitgeknipt en die vage vlek bij zijn halster
Lipydo: Mooi! erg mystrieus, heel mooi
Yellowfish: De achtergrond is echt prachtig, past precies bij Nordy, heel mooi!
loveSaros: Imageshack.us vreet niet zo veel kwaliteit, dus je zal waarschijnlijk hem zelf zo wazig hebben gemaakt, de blauwe tekst vind ik er niet zo bij passen en de lettertype ook niet echt

pag.5
Sander_: Jammer dat Nordy een beetje wegvalt, anders was hij echt heel mooi
gekkeils: Halster is erg leuk, verder vind ik hem nogal simpel
Pasamba: Jammer van de witte stukjes bij zn oren en manen en de hap in zn hoofd(vlak onder zijn oog) verder erg leuk

pag.6
gekkeils: De meest linkse is niet zo netjes, en verder is ie zo simpel, beetje knippen en plakken en dat was het wel
elanor: heel mooi, maar misschien had je het halstertouw beter weg kunnen werken
Kasmir: Niet netjes uitgeknipt, achtergrond wel leuk maar door dat valt de tekst weg dat is erg jammer
haffie_lover: De achtergrond had je misschien beter wegkunnen werken, en misschien een andere lettertype deze vind ik niet zo
sesieltjuhh3: Idd uitknippen kan wat beter, wel erg leuk en orgineel idee
Nevony: Jammer dat ie zo klein is, kan hem daardoor niet echt beoordelen

pag.7
pipanda: Ik vind hem haast eng erg apart idee, leuk uitgevoerd!
switchx: Jammer dat je de tekst haast niet kunt lezen(ik iig niet) verder leuk gedaan
switchx: De vage vlek bij Nordy's oog vind ik erg storen, het lijkt nu net of hij blind is oid
Yellowfish: Alweer geweldig
Suzanne_k: Héél kleurrijk en heel leuk gedaan
Nynkk: Jammer dat de tekst uit het vlak valt en hij is niet zo netjes uitgeknipt
[***]: Wel leuk, maar ik vind hem niet zo kloppen er staat namelijk 'Not' en zover ik zie is het wel zijn spiegelbeeld
[***]: Een beetje simpel maar wel leuk
Nynkk: Deze vind ik echt heel lief, heel leuk gedaan
CestMii: Orgineel idee zeg, erg leuk gedaan, de achtergrond zou van mij wel iets rustiger mogen

pag.8
NoaFleur: Deze vind ik echt heel gaaf! de linkse lijkt op één of andere manier geschilderd ofzo, heel gaaf gedaan!
Wineds: Erg leuk die knoopjes, netjes uitgeknipt

P3gasusj3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 17:42

Nou hier is mijn kleur bewerking en om te begrijpen hoe deze tekening eigelijk perfect in het thema past een korte uitleg:

Ik begon totaal inspiratieloos aan de foto, waar uit eindelijk de tekst 'kleur bekennen, but what is my color?' op kwam te staan en dat deed me denken aan een liedje: Ebony & Ivory, dit liedje gaat over de ebenhouten en ivorentoetsen op een piano die in harmonie met elkaar samen gaan, waarom kunnen toetsen dat wel en zwarte en witte mensen niet? Met andere woorden wat maakt kleur nou eigelijk uit?!

Dus vandaar deze bewerking in het thema kleur... (met muziekachtergrond)

Afbeelding

Dan had ik nog één opmerking:
De enige bewerking die mij écht aansprak was die van Sander_, doordat het paard rechts boven vervaagd was kwam zijn oog goed uit dat er een beetje triest, misschien bang, uit zag wat goed bij de tekst paste (maar da's mijn mening

De rest van de bewerkingen waren ook wel mooi (met enkele uitschieters) maar ze spraken me niet aan..

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:19

hier mijnes ben er best trots op:o
Afbeelding

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:26

mickey1 jammer dat die vlekjes al 2 keer gebruikt zijn ...

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:32

vlekjes??? (heb neit zoo goed rond gekekn:o)

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:34

Ik vind hem zelf wel lollig

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:42

P3gasusj3: ik snapte hem eerst niet echt, maar toen ik je uitleg erbij las wel. Echt heel erg mooi gedaan. En ik ben het trouwens met het liedje eens.. Waarom verschil..

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:04

@ mickey1

je hebt die ballonen van mij (geloof ik) niet dat dat erg is hoor
verder is ie wel mooi

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:05

nee haha gewoon van google