BLADZIJDE 7
Suzanne_k: Leuk dat randje zo! Mooie achtergrond ook. Nordy is netjes uitgeknipt, en het halster is ook goed gelukt! Jammer alleen van de tekst 
Nynkk: Hij is best mooi, mooie achtergrond! Jammer van het uitgekauwde lettertype..
[***]: 1 Hij is leuk geworden! De weerspiegeling is ook netjes gelukt! 2 Woeha, Roze
Deze is iets te wazig naar mijn idee 
Nynkk: Ook hier jammer van het lettertype! Nordy is wel netjes uitgeknipt en de vleugels zijn een leuk idee, jammer dat het beeld alleen niet klopt 
CestMii: Jaaa heftig! Druk die achtergrond zo, die zou ik zelf iets rustiger gehouden hebben :d Gaaf weer de glittertjes!!
[***] schreef:Yellowfish; De tekst is heel erg mooi!, goed gevonden, verder is de bewerking ook mooi.
Bedankt 
[***] schreef:Yellowfish; (eng oog trouwens, zo rood..) maar heel leuk bewerkt, met die vleugels, origineel
Haha, eng oog, nja, ik vond hem juist wel mysterieus zo, dat was eigenlijk een beetje de bedoeling
Pipanda schreef:Yellowfish;erg mooi gedaan ,nu ook nog een mooi lijstje en hij is af.
Bedankt
& Ik hou niet van lijstjes 
Pipanda schreef:Yellowfish;leuke achtergrond en mooi letters alleen de vleugel lijken op de een of andere manier niet goed te passen,alsof ze boven op zijn rug/nek uitkomen inplaats van uit zijn schouders.
Het klopt inderdaad dat de vleugels niet helemaal kloppen! Ik kreeg ze niet goed genoeg gedraait..