Ik ga nog even kijken of ik hem minder vervaagd kan krijgen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yellowfish schreef:xLSZ: Gaaaf, echt mooi! Leuk die groene gloed erover zo, prachtig lettertype ook!
Yellowfish schreef:xLSZ: Ik vind je tweede minder dan je eerste bewerking, dit omdat ik deze net iets te druk vind. Wel een heel mooi bijpassend lettertype weer, en de groene waas is ook super!
Yellowfish schreef:De mooisten vond ik die van;
xLSZ (eerste), Sander_, l0rdJ, IcePrincess, Orri en Lipydo.
Lipydo schreef:Ik begin ff vanaf blz 7 hoor
Abalaydi: Ik vind het een gaaf idee, maar hij is iets minder uitgevoerd. Het gezicht is veel te wazig als je kijkt naar de haren. iets meer in verhouding doen, dus de haren ook waziger of het gezichts scherp houden. De achtergrond is pixelig dus je kan de blur-tool gebruiken om het iets vloeiender te maken. De groene make-up is mooi
orri: Het haar vind ik leuk gedaan, maar het gezicht vind ik iets te wazig weer. D'r wenkbrauwen zijn mooi gedaan en die parels passen er mooi bij(ik denk dat het ook mooier is als je de randen van het gezicht ook niet vervaagd, maar scherp houdt)
RhealLover: Ziet er opzich wel mooi uit, maar ergens wel simpel. Het is al vaak tegengekomen zoiets. Het uitlopende make-up is mooi, maar je kan het ook vloeiender over laten lopen naar minder make-up zeg maar. De lichtere blauwe haren beter met de haren mee gaan, want nu lijkt het alsof er 2 lichtblauwe strepen over de lens zittenJe kan de foto ook wat aansprekelijker maken om de levels te veranderen, of het contrast. Het is nou een beetje grauw kwa kleur. Lettertype en ogen zijn super!
Lampjerulez schreef:Yellowfish: Woow lekker gothic dat is echt vet gaaf
Austria schreef:
Yellowfish: origineel, mooi uitgewerkt
[***] schreef:@Yellowfish; Die beten in haar nek lijken vet echt, Jammer dat haar ogen toch niet zo heel duidelijk zijn.. had wel meer rood in gekund denk ik..
Yellowfish schreef:[***] schreef:
(wat ik schreef.. jouw reactie.. haha)
Bedankt! Ik heb inderdaad geprobeerd de beten zo echt mogenlijk te laten lijken, vond het zelf ook wel aardig gelukt. Ikzelf vond haar ogen wel mooi, ik heb natuurlijk wel het een en ander geprobeerd qua rood (feller, donkerder, totaal zwarte ogen, totaal geen kleur (enkel 'wit' dus) maar uiteindelijk vond ik dit toch het beste!
Yellowfish schreef:[***]: Best leuk bewerkt, vooral de overgang van licht naar donker vind ik leuk! Het leukste van de hele bewerking vind ik nog de achterliggende gedachte, die duidelijk word door de tekst!
Pipanda schreef:Yellowfish;echt gaaf gedaan (zij rijdt zeker op het paard van poema van het vorige topic )Geen tips,gewoon super.