Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 11 (thema-ronde 3)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lampjerulez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 15:00

Dit is mijn eerste poging maar wat vinden jullie (ik ga zo even de hele topic beoordelen) hoe kheb niks te doen

Afbeelding
Ik ga nog even kijken of ik hem minder vervaagd kan krijgen

xLSZ

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 11 (thema-ronde 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:02

Yellowfish schreef:
xLSZ: Gaaaf, echt mooi! Leuk die groene gloed erover zo, prachtig lettertype ook!

Bedankt
Yellowfish schreef:
xLSZ: Ik vind je tweede minder dan je eerste bewerking, dit omdat ik deze net iets te druk vind. Wel een heel mooi bijpassend lettertype weer, en de groene waas is ook super!

Bedankt!
Yellowfish schreef:
De mooisten vond ik die van;
xLSZ (eerste), Sander_, l0rdJ, IcePrincess, Orri en Lipydo.

Oei, zó leuk!

Vind het leuk dat je commentaar geeft,
kan ik er volgende keer aan werken dat ik
de plaatjes niet te druk maak

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:08

Verschillende Adjusments
En brushen en gradients
Opgeslagen als: PNG
Afbeelding

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:23

lampjerulez: Best leuk gedaan, jammer dat het zo wazig is geworden. Ook wat aan de kleine kant.
Silver12: Mooie gloed zit erover zeg! Het straalt wel een bepaalde kou uit, weet niet wat dat is. Zal wel door het blauwe komen.

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:31

Pagina 5
Supah_Sky : Erg leuk voral die piercing maakt het helemaal af Ik vind de eerste versie (kheb op de link geklikt) eigenlijk nog mooier
GiorGio_Ndme: Heel orgineel en heel mooi over laten lopen leuke tekst erbij En ik vind die roos in het midden juist wel heel leuk.
Appelflapje: erg mooi en leuke beschrijving leuk dat je alleen de ogen heb gebruikt en dan toch zoiets weet te maken.
Arans leuk dat gebruik van het negatief zelf ook een poging in gedaan idd de ogen zijn helaas mislukt verder ben je best creatief geweest met de programma s die je hebt paint zo te zien? of photofilter..
IordJ:ik vind het wel een leuk idee de wangen zijn wat overdreven (misschien was dat de kwaliteit) en de tekst kader is ook leuk
Clairtje: Beetje saai er is eigenlijk alleen foto omgedraaid + tekst erbij wel leuke lettertype
IcePrincess: WOoow ik wou dat ik zulk haar had echt heeel mooi

pagina 6
soubieke : Je zegt het zelf al iets te roze ttekst is idd heeel goed
Austria: Woow ik wil die parfum hebben
eknein : Woow moi gedaan die lippen jammer dat de rest wat gewoontjes is gebleven. (ondanks de kleuren)
sesieltjuhh3 : Woow je heb in elk geval goed uitgeleefd jammer dat het wat donker is geworden.
Sabien_Horsi : Leuk dat raster er door heen
Shalimar : Beetje geinspireerd door Austria zeker maar hij is wel leuk geworden.

Pagina 7

Abalaydi : Woow hoe heb je dat haar zo gekregen echt onwijs tof. zou je pm willen sturen hoe je dat gedaan heb?
orri : Dit is echt heeel orgineel heel mooi. En heel leuk vervaagd.
RhealLover : Een ice queen is het zeker voor de rest beetje saaiig
maar voor de eerste paar keer ben je al verder dan mij
Lipydo : Hele mooie goud tinten echt gothic achtig hou ik wel van.
[***] : Vet goed voor de eerste keer beter dan die van mij
Philadelphia: Echt heel goed met kleuren gewerkt als je de kleuren veranderd doe het dan geod. Nou dat heb jij in elk geval gedaan en mooie bloem en tekst erbij heel gezellig en warm sweertje.
Eve_lien : Wel onwijs mooi met dat haar alleen het gezicht te veel ingezoomed daar word het dik van.
Boemba : Woow leuk helaas dat je alleen beetje gemixt heb
Yellowfish: Woow lekker gothic dat is echt vet gaaf zou je dat ook met een foto van mij kunnen doen

Pagina 8

lampjerulez: Ik dus uhm tsjha wat vinden jullie voor de eerste keer? ik vind hem te vervaagd en te klein zodat het niet meer goed overloopt noujha weten we dat ook weer
Silver12 : Gaaf silver tintje er aan gegeven echt heel leuk

Voor mij staat op 1 : Austria

Austria

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 18:16

Bedankt aan iedereen voor het commentaar

Gezichten retoucheren (realistisch) is een van mijn favorieten.

Nog wat commentaar:
Orri: super super mooie bewerking. Enkel de lippen vind ik niet zo mooi
RhealLover: heel mooi lettertype. De blauwe lijntjes in het haar storen wel vind ik.
Lipydo: zeker een van de mooiste bewerkingen hier. Het lintje nog weg, maar dat was al gezegd denk ik en de mond misschien iets minder ver laten uitlopen
Eve_lien: dat haar is zo mooi bewerkt en dan is het verder erg slordig afgewerkt (het linker oog en die vlek op het voorhoofd), echt spijtig.
Yellowfish: origineel, mooi uitgewerkt

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 18:24

ik heb photo filtre. maar eerst was het ook een heel adre foto. en toen ging ik ikijken hoe het er uit zag met negaitev erover heen. en dat was wel euk. dus heb het maar zo gehouden..

Poenarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 18:31

Lipydo schreef:
Ik begin ff vanaf blz 7 hoor

Abalaydi: Ik vind het een gaaf idee, maar hij is iets minder uitgevoerd. Het gezicht is veel te wazig als je kijkt naar de haren. iets meer in verhouding doen, dus de haren ook waziger of het gezichts scherp houden. De achtergrond is pixelig dus je kan de blur-tool gebruiken om het iets vloeiender te maken. De groene make-up is mooi

orri: Het haar vind ik leuk gedaan, maar het gezicht vind ik iets te wazig weer. D'r wenkbrauwen zijn mooi gedaan en die parels passen er mooi bij (ik denk dat het ook mooier is als je de randen van het gezicht ook niet vervaagd, maar scherp houdt)

RhealLover: Ziet er opzich wel mooi uit, maar ergens wel simpel. Het is al vaak tegengekomen zoiets. Het uitlopende make-up is mooi, maar je kan het ook vloeiender over laten lopen naar minder make-up zeg maar. De lichtere blauwe haren beter met de haren mee gaan, want nu lijkt het alsof er 2 lichtblauwe strepen over de lens zitten Je kan de foto ook wat aansprekelijker maken om de levels te veranderen, of het contrast. Het is nou een beetje grauw kwa kleur. Lettertype en ogen zijn super!

Het gaat niet om perfectie, maar om een eigen stijl.
In principe kan iedereen zich hier dus een winnaar noemen.
Bedankt voor je commentaar.
Ik kan niks doen aan het zachte of gepixelde, aangezien mijn beeld niet klopt.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 18:41

@iedereen die mijn foto heeft becommentaart (is dat een woord??)
Dank jullie wel! hihihi, ik liep maar te klooien en dacht nou ja.. waarom niet erop zetten kan niet wachten tot de volgende ronde.. of mag je nog een bewerking maken? 2 toch?? (correct me if i'm wrong..)
kuss

Austria

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 18:57

Abalaydi schreef:
Het gaat niet om perfectie, maar om een eigen stijl.
In principe kan iedereen zich hier dus een winnaar noemen.
Bedankt voor je commentaar.
Ik kan niks doen aan het zachte of gepixelde, aangezien mijn beeld niet klopt.[/quote]

hier ben ik het zeker niet mee eens
Het gaat om het geheel (enfin, volgens mij toch)

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 18:58

Ben ik het helemaal mee eens

Verder; het zou leuk zijn als meer mensen ook andere mensen tips geven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:22

@Philadelphia; Dat lijntje om de ogen is wel jammer, Misschien had je van de rand dat oranje er ook nog bij kunnen verwerken verder een hele leuke fotobewerking

@Eve_lien; Ontzettend mooi! Alleen het lijkt alsof ze een heel klein voorhoofdje heeft..
@GiorGio_Ndme; Heel erg leuk misschien had je dat groene van de rand en de teksten wel kunnen verwerken in je foto..
@Boemba; Woow!Echt mooi, die haren vooral! Geen commentaar hihi
@Yellowfish; Die beten in haar nek lijken vet echt, Jammer dat haar ogen toch niet zo heel duidelijk zijn.. had wel meer rood in gekund denk ik..
@lampjerulez; Ik vind hem wel tof, dat negatieve is best wel cool.
@Silver12; Heel mooi, die overloop van blauw naar roodachtig is heel leuk gevonden

zoveel verstand heb ik er niet van hoor, maar dit viel me op

2de foto van mij komt er ook aan

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:31

Nou hier is die
zelf commentaar;
Links heb ik een beetje in het hoofd gekliederd met de verbindingen.. haha.. foutje..
Verder wat ik heb gedaan, nou 2 foto's bij elkaar gezet, de ene vervaagd als soort van "goede kant, dus de witte kant"
en de andere als "slechte kant, dus de donkere kant", nou ja.. ook heb ik met de haren geklooit
Veel plezier! met bekijken? haha

Afbeelding

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:51

Lampjerulez schreef:
Yellowfish: Woow lekker gothic dat is echt vet gaaf

Bedankt!

Austria schreef:

Yellowfish:
origineel, mooi uitgewerkt

Bedankt! Je zei over jezelf dat gezichten realistisch retoucheren en favoriet van je is, nou, ik moet zeggen, het is te zien! Je bent er echt geweldig goed in!

[***] schreef:
@Yellowfish; Die beten in haar nek lijken vet echt, Jammer dat haar ogen toch niet zo heel duidelijk zijn.. had wel meer rood in gekund denk ik..

Bedankt! Ik heb inderdaad geprobeerd de beten zo echt mogenlijk te laten lijken, vond het zelf ook wel aardig gelukt. Ikzelf vond haar ogen wel mooi, ik heb natuurlijk wel het een en ander geprobeerd qua rood (feller, donkerder, totaal zwarte ogen, totaal geen kleur (enkel 'wit' dus) maar uiteindelijk vond ik dit toch het beste!

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:52

[***]: Best leuk bewerkt, vooral de overgang van licht naar donker vind ik leuk! Het leukste van de hele bewerking vind ik nog de achterliggende gedachte, die duidelijk word door de tekst!

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:55

Echt goed bewerken kan ik niet, mja zonder echt inspiratie ben ik aan de slag gegaan en daar kwam dit uit. Het is niet superbijzonder, maar vond het wel een grappig resultaat

Afbeelding

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:58

Droomster: Best leuk gedaan, vooral de ogen zijn opvallend! Mooi dat kleurtje zo. Jammer dat de haren wat grof zijn op deze manier, dat was denk ik leuker geweest op een andere manier. Mooie achtergrond!

Het zou leuk zijn als je ook wat anderen beoordeelt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:02

Yellowfish schreef:
[***] schreef:
(wat ik schreef.. jouw reactie.. haha)

Bedankt! Ik heb inderdaad geprobeerd de beten zo echt mogenlijk te laten lijken, vond het zelf ook wel aardig gelukt. Ikzelf vond haar ogen wel mooi, ik heb natuurlijk wel het een en ander geprobeerd qua rood (feller, donkerder, totaal zwarte ogen, totaal geen kleur (enkel 'wit' dus) maar uiteindelijk vond ik dit toch het beste!

Jaa, opzich past dat donkere met een beetje rood wel goed bij de foto... als geheel maar meer rood had me wel spannender geleken

Yellowfish schreef:
[***]: Best leuk bewerkt, vooral de overgang van licht naar donker vind ik leuk! Het leukste van de hele bewerking vind ik nog de achterliggende gedachte, die duidelijk word door de tekst!

Dank je wel!! ik had echt moeite met die zin erbij.. hahaha..

@Droomster; Heel erg leuk (past wel een beetje bij je boktnaam hah)
maar de einde van de haren ogen nogal nep verder heel leuk
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-04-06 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:05

Thnx voor het commentaar. Het haar is idd wat grof zo, maar ik wist niet hoe ik het anders moest doen.

Ik zal z.s.m. ook commentaar op de anderen geven. Ik moet namelijk zo weg naar een verjaardag

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 21:14

bedankt voor jullie commetaar
ik heb veel plaatjes gezien ze worden heeeel mooi ik snap niet hoe sommige da voor elkaar krijgen haha
dus veel suc6 als ik de tijd een keer heb heb ik nu niet wil ik beoordelen maar dat kan nu nog niet. maar ja ga zo door iedereen hele ooie foto;s

Bokkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 21:16

@ [***] : Niet echt aansprekend!! maar wel leuk gedaan

@ droomster: die ogen!! hoe heb je dat gedaan? Prachtig!

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 22:19

iedereen bedankt voor het commentaar ik ga morgen iedereen beacntwoorden en commentaar geven!

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 23:50

pag 5,

Sabien_Horsie;ze is mooi verzilvert,ziet er wel vrij simpel uit.
SHalimar;erg kleurrijk jammer dat de foto zo wazig is en waar het gekleurt is niet ,dat kontrast vindt ik te groot.
Supah_sky;Ik zou niet durfen zo different te zijn auw dat doet pijn zo'n piercing.hahahahahahahaha, wel leuk bedacht.
Ramira;Omdat dit niet mijn style is zou ik niet weten wat te verbeteren.Ik kan alleen zeggen probeer op de verhoudingen te letten.
GiorGio_Ndme;Mooi gedaan
Appelflapje;zekker een leuk idee allen wat slordig uitgewerkt,De oogschaduw is te hoekig uitgeknipt( iets wijder knippen en dan met een gummetje(10%) proberen een mooi verloop te maken. Bij de haren ook
arans;hij is zeker orgineel maar zo niet goed te beoordelen.
lOrdJ;Leuk gedaan de haren zijn ook mooi.Ze ziet er alleen door de rode koontjes een beetje koortsig uit.
Clairtjuh;Ogen hebben mooi nieuwe lensen en er zijn mooie letters gebruikt verder zie ik eigenlijk niet dat er wat is verandert.

pag 6

Soubieke;Alles mooi in een kleur daar hou ik van de ogen komen alleen wel een beetje nep over.
Eknein;ziet er leuk uit ,alleen het wit is iets te wit .
sesieltjuhh3;een hele mooie roos gebruikt jammer dat het meisje zo vaag is .
Sabien_Horsie;Jammer van het raster verder wel netjes
Shalimar;een beetje het idee van austria .De uitwerking is wel wat minder als bij austria maar hij is zeker een stuk mooier dan je 1e het gezichtje spreekt mij wel aan alleen jammer van het kinnetje daar lijkt nu een hoek aan te zitten.Tip als je inplaats van het flesje iets anders had neergezet een beeldje of zo en even tueel in de andere hoek dan had hij niet zo op die van Austria geleken en meer als je eigen idee.

pag 7

abelaydi;mooi een hele nieuwe coupe, jammer dat haar wangen iets te wazig zijn. In de achtergrond zijn erg grote pixels te zien,die kan je makkelijk vervagen zodat het meer een vlak wordt.Over de gebruikte kleuren zeg ik niks want dat is nou net je eigen smaak
orri; leuk gedaan zo,mooi bie blauwe kleur doorgevoerd en de huid mooi zacht daar hou ik van.
RhaelLover;hier ook die mooie blauwe kleur maar op de lippen zou ik het niet doen, proberen iets beter over te laten lopen bij de ogen en in de haren, die 2 strepen lopen niet precies met de haren mee.Mooie letters.
Lypido;mooi gedaan met mooie letters De glans in het goud vindt ik wel wat hebben maar op het blauw geeft het een zweterig effect,bij de lippen had ik die gouden waas naar recht weggelaten.
Mizs_benny;grappig gedaan met de haren ,het rechter oog is helaas wel wat wazig geworden.
Philadelphia;vrij simpele bewerking het lijntje onder de ogen is erg grof gedaan,je kan het wat zachter maken door dat lijntje op een nieuwe laag te maken en dan de laag doorzichtig te maken net zo dat het er kwa licht sterkte er beter bij past.
Eve_lien;mooi kapsel,en leuk in de breedte gewerkt inplaats van in de lengte.lippen zijn mooi gedaan ogen zijn wel bijpassend maar iets te grof uitgevoert.
GiorGio_Ndme;netjes gedaan maar je vorige vind ik mooier.
Boemba;leuk gedaan alleen die linker wang is niet strak,liplijntje is wel leuk.
Yellowfish;echt gaaf gedaan (zij rijdt zeker op het paard van poema van het vorige topic )Geen tips,gewoon super.

pag 8

lampjerulez; vrij klein en het kontrast tussen gewoon en negatief is niet mijn ding maar smakken verschillen he
silver 12;Het laten verlopen van de kleuren is heel leuk gedaan alleen is het vrij vlak geworden op de een of andere manier, alleen naast het linker oog zit nog wat kontrast.
Miss_benny;Leuk idee met en grappig effect,alleen jammer dat er aan de" slechte" kant een streep loopt dat komt denk ik door de foto van de goede kant .dat kan je weg krijgen door met een zacht gummetje (10% of meer of minder moet je zelf uitproberen) over die rand te gummen net zo lang tot het mooi over loopt.
Droomster:echt een mooi idee zo met die achtergrond wel iets te grof uitgewerkt.

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 07:34

Pipanda schreef:
Yellowfish;echt gaaf gedaan (zij rijdt zeker op het paard van poema van het vorige topic )Geen tips,gewoon super.

Thanks !!

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 13:43

Heuj, het topic is eindelijk sticky, mooi