Het gaat mij hier trouwens iets te hard. En als mensen allemaal drie/vier bewerkingen maken is het speciale er ook een beetje af.. Of ligt dat nu aan mij ?
Hangt er vanaf Als iemand iets met z'n commentaar kan doen en daardoor een verbeterde versie kan leveren vind ik het geen probleem. Dan is er een stijgende lijn te zien (als het goed is) en heb je ook echt wat geleerd. Meerdere bewerkingen die totaal los van elkaar staan zijn eigenlijk minder gewenst, maarja, hoe hou je dit in de gaten?
Ik begrijp je probleem, maar vind het lastig om er een echt antwoord of oplossing voor te geven
@ Meliaforever: zou je een beetje ontopic willen blijven
ik heb mijne ook af daar bij de kont is al verbeterd maar ik heb hem verkeerd opgeslagen dus kan ik hem niet meer terug vinden.. dus jullie moeten het met deze doen
Jeuj *cheer* Er is weer een nieuwe foto, maar het is zondag en nu al 8 blz ? Je foto doet het goed Nynkk! Ik ga denk ik nu ook met de foto aan de slag. Er zijn al hele mooie gemaakt, maar ik vind er nog niet echt een uitblinker tussen zitten.
@ sister7003; Hij is inderdaad heel erg bewerkt en dat valt nogal op. Mede door het ‘roze’ water. @ elanor; Hij is nogal simpel. Je had van mij dat muziek filter wel wat doorzichtiger mogen doen en er hadden nog wel wat meer ‘frutsels’ bij gemogen. En niet uploaden bij mijn album. Die vreet kwaliteit. Je kunt beter bij www.imageshack.us uplaoden. @ Wineds; Ik vind hem toch wel leuk hoor Leuker dan je vorige in ieder geval. Ik ben beter van je gewend maar ik vind hem niet slecht. @ pAardenMeiid; Niet echt netjes uitgeknipt. Verder vind ik het lettertype van de naam niet zo mooi. Maar hij is wel grappig.
@ Kiim__x : Té simpel. Je hebt er alleen maar een paard brushes gebruikt en klaar. De tweede had leuker geweest als er sterren wisselend knipperde en niet allemaal tegelijk Misschien een idee om er een andere achtergrond achter te doen?
Ik ben 2 dagen niet online geweest en jullie zitten op pagina 8 Nou hier al mijn commentaar vanaf pagina 1 ben er niet zo goed in
@ melisje999: beetje grauw.. @ robin_love: Een beetje saai, je had iets beter moeten uitknippen. @ robin_love: een beetje wit.. geworden waardoor je 't paard wat slechter ziet @ Fairytail: Leuk, maar je ziet t paard ietwat slecht. @ paOlien: Ik vind dat je iets leukers met de achtergrond had kunnen doen, voorderest, wel goeduitgeknipt @ elanor:Leuk! @ Fairytail: Ik weet 't niet.. @ calimerofoxy: Ik vind ook dat je die stukjes van nynke der een btje hebt afgehakt.. @ Namiira_hvj: inderdaad simpel @ Nynkk: Ik ben eerlijk gezegd beter van je gewent @ love_wiepke: Hij is donker, iets té donker. @ soubieke: Ik vind 't wel leuk @ Amor_Amor: Wel apart.. @ Suzanne_k: Het heeft wel iets maar het heeft net niet hét.. @ CarmN: Ja, ik vind hem leuk. @ Boyke_Candy: leuk @ sonjadonka4: Ik vind hem niet zo eerlijk gezegd, gewoon met dat paarse, ik weet niet @ Abalaydi: Leuk. @ loveSaros: Nouja, vind het niet zo met die hoeven zo boven in.. @ Eve_lien: Ik vind hem wel leuk zo @ Wineds: Haha zonder achtergrond, apart nog nooit gezien eigenlijk, maar wel saai @ linseytjee: Een beetje slecht uitgeknipt @ Nicky_Ray: Gaaf met die sneeuw zo! leuk gedaan! @ Kaia: Ik vind hem wel wat hebben @ liezzie: Een beetje slecht uitgeknipt.. verder btje saai wel leuk lettertype @ dierenlover: Wel leuk zo met dat witte er om heen. @ mandy101: Ik weet het niet sorry.. @ Aukjee_: ik vind hem wel leuk hr @ girltju94: het paard is een beetje té licht geworden. @ daffie91: btje saai.. @ bliksem: Een btje grijs idd.. @ dierenlover: Leuk! @ pipanda: Vind de achtergrond iets té vaag en vind dat het lettertype wel een andere kleur had mogen hebben. @ Talisa: ik vind hem wel leuk, alleen heb ik het zelf niet zo op vleugeltjes enz. maarja dat is eigen keus @ Jessiejl0ve: Geen commentaar @ melisje999:Niet echt speciaal ofzo.. @ Armanii: Een beetje simpel.. @ DebbjJ: Niet zo'n mooie achtergrond vind ik.. ook vind ik dat je hem een btje slecht hebt uitgeknipt @ sronnie: Hetzelfde als wat nynkk al zei. @ Suzanne_k: Ik vind ém wel leuk hr @ Nynkk: Leuk! @ sister7003: Ik vind de kleuren niet zo mooi.. @ calimerofoxy: Wel apart.. @ Wineds: Leuker als je eerste versie.. @ pAardenMeiid: Niet zo netjes geknipt.. @ Kiim__x: Wel leuk hr.. @ pAardenMeiid: Pixelig
Pfff eindelijk klaar, op 't eind had ik niet zo veel zin meer wat vast ook wel te merken is, mijn bewerking komt ook nog wel maar niet nu