alleen met nog allerlei filters erover heen en wat tekst voor nu ziet hij er best goed uit maar kan pas echt wat zeggen wanneer hij af is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
alleen met nog allerlei filters erover heen en wat tekst voor nu ziet hij er best goed uit maar kan pas echt wat zeggen wanneer hij af is
cp112 schreef:
@Dieuwke1989. deze vind ik wel wat hebben, alleen jammer dat alle details zo wegvallen
Ik wou iets heel anders maken dan iedereen hier bij elkaar en volgens mij is dat goed gelukt. Om er toch nog een beetje detail in te brengen heb ik trouwens wel de kaaklijn overgetrokken.

die vind ik echt super leuk!

maar ik vind het persoonlijk mooier als er een stukje voorhand van het paard af was geweest dus nek en hoofd en niet dat je zijn achterbeen kunt zien.. maar verder ziet het er leuk uit!
.
beter zo?
en zeker ook bedankt Eve_lien! en al de rest. 
Ik vind eigelijk dat de letters het heel erg lelijk maken, en als ze er dan perse bij moeten vind ik ze te lichtgroen.. Het zou mooier zijn geweest als je die een paar tinten donkerder had gemaakt
. En jammer dat het onderste deel van de jurk van de elf onder de rand valt.. Dieuwke1989 schreef:Ik vind die van Dierenlover errug geslaagd =) . Kleurgebruik erg mooi bij elkaargezochtIk vind eigelijk dat de letters het heel erg lelijk maken, en als ze er dan perse bij moeten vind ik ze te lichtgroen.. Het zou mooier zijn geweest als je die een paar tinten donkerder had gemaakt
. En jammer dat het onderste deel van de jurk van de elf onder de rand valt..

! Ik vind teksten op bewerkingen zowieso eigelijk niet mooi.. Behalve als het een heel, heel erg mooie tekst is. Er zijn alleen zo weinig mooie teksten