Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lontje schreef:@ Ellende: ..... stilte..... zo veel?!!
@ Smeetjoew: hihi hij is niet te koop, althans nog niet. Ik weet niet wat ik in de toekomst doe maar voorlopig hangt hij lekker in de woonkamer. Het is tenslotte mijn eigen stoere Sammy hi hi (errug inspirerende pony
).
De andere tekeningen/schilderijen... tja ik moet er even over nadenken. Vind ze heel erg mooi maar kan er op dit moment even niks zinnigs over zeggen. Ik kom er nog op terug.
@ mylittlejoy: vraagje die ene is dat een digitale tekening? gemaakt op de computer bedoel je? Geen handwerk..?
@ JoSav: dat van die borg is ook een heel goed idee inderdaad. Vooral als je veel materiaalkosten hebt (verf, krijt e.d.) dan heb je in iedergeval wat van de kosten die je maakt eruit.
Tja taxeren is en blijft moeilijk, ik denk dat het een combi is van hoofd en hart. Ik kijk ook naar of een tekening klopt, de verhoudingen goed zijn, ik vind 'vrij' werk zeg maar ook heel moeilijk te taxeren en daar zal mijn hart meer spreken of ik het wel of niet mooi vind.
Citaat:Hafjesbokker: rond de 10 euro _zou_ je kunnen vragen, maar misschien is nog even gratis werken om te zorgen dat je tekeningen wat minder vierkant en wat levendiger overkomen ook een idee.
Lontje schreef:@ mylittlejoy: vraagje die ene is dat een digitale tekening? gemaakt op de computer bedoel je? Geen handwerk..?
mylittlejoy schreef:Lontje schreef:@ mylittlejoy: vraagje die ene is dat een digitale tekening? gemaakt op de computer bedoel je? Geen handwerk..?
Wel handwerk, maar op de PC.Het werkt in principe hetzelfde als gewoon op papier tekenen, alleen teken ik met een digitale pen en komt het op m'n scherm terecht.
Maar het is geen gemanipuleerde foto ofzo, gewoon met een leeg scherm beginnen en tekenen maar.
maaike93 schreef:Talisa: ik vind hem niet echt super hoor...hij heeft niet echt de uitstraling van het paard op de foto. Lijkt me overgins wel een moeilijke foto om van na te tekenen