Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Guinevere schreef:Gebruikt er hier iemand een
Sizzix machine? Ik wil hem graag voor mijn verjaardag en ben benieuwd hoe hij bevalt. Het lijkt mij ideaal!
Of anders iemand die een circle (scissors) systeem van EK of Fiskars gebruikt? Lijkt me erg handig voor foto's, maar ze zien er niet zo gebruiksvriendelijk uit.

Bij de blokker wat spulletjes gekocht, wat stickers, een papiervormer, en van die scharen met kartelrantjes. En jawel mijn allereerste scrapboek
Ik wil vanavond meteen aan de gang

Manon_S schreef:Is het echt duur dan al die spullen enso ?
)
* bokt uitzetten en heel relaxed even een klein beginnetje maken. Hier een foto van de zooi die ik heb gekocht vandaag :

tip: bij de intertoys, eurosuprise, bart smit en vast veel meer winkels kun je een armbandje kopen, daarbij zitten dingetjes met een letter uitgedrukt. Die kun je om het bandje schuiven. Het kost bji ons in Hoorn: goedkoopste: 1,19 duurste 1,45.. er zitten letters, figuurtjes o.a. hartjes bloemtjes enz. bij en getallen.

mariellexxx schreef:Hmmz.. ik ga zo *als het luk* bokt uitzetten en heel relaxed even een klein beginnetje maken. Hier een foto van de zooi die ik heb gekocht vandaag :
http://i21.photobucket.com/albums/b297/ ... 010007.jpg
Even een linke anders is de foto te groot