Wie maken er hier ook scrapbooken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Applelove

Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 10:15

Ik ben niet aan het scrappen maar het lijkt mij wel heel leuk om te gaan doen. Wat voor spullen heb je allemaal nodig en waar vind je zo'n boek?

MISTRAL94

Re: Wie maken er hier ook scrapbooken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 10:42

Guinevere schreef:
Gebruikt er hier iemand een
Sizzix
machine? Ik wil hem graag voor mijn verjaardag en ben benieuwd hoe hij bevalt. Het lijkt mij ideaal!

Of anders iemand die een circle (scissors) systeem van EK of Fiskars gebruikt? Lijkt me erg handig voor foto's, maar ze zien er niet zo gebruiksvriendelijk uit.

Sizzix: Lijkt mij ook wel wat maar ik vind hem zo prijzig!
Fiskars heb ik ook als je het kan is het handig maar ik heb al aardig wat van dat zuurvrije papier versneden doordat je dan uitschiet
Ik zie het ook wel zitten om een partij scrapbookspul te kopen bij je

Carolien007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 10:59

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 11:04

Applelove: Je hebt vind ik vrij veel nodig om een leuk scrapbook te maken. Toen ik net begon kon ik (vond ik) maar niet beginnen omdat ik maar geen spul had waar ik iets van kon maken. Een scrapbookalbum kun je in ieder geval bij hobbywinkels krijgen.
Ik heb bij de Action toen een aantal gekocht dit zijn gewoon simpele albums maar je kan de voorkant zelf nog wel wat opvrolijken. Bij ons hebben ze bij de Action momenteel niks liggen maar dat komt vast wel weer! Ik heb bij Piensatelier gister weer een hoop achtergrond vellen besteld. En ook via marktplaats zit een gebruiker die leuke spulletjes voor weinig aanbied! Er zijn geen regels ze geven alleen adviezen maar alles is dus goed. En als je begint leg eerst alles neer zoals je het hebben wil. Ben je dan tevreden ga je daarna inplakken. Als je eerst inplakt en je wilt het daarna wijzigen daar zal het niet mooier van worden. Verder gebruik ik als het boek open ligt 2 dezelfde achtergrondvellen omdat een scrapbook van zichzelf toch al wel druk is en om daar een beetje rust in te houden gebruik ik dus 2 dezelfde achtergrond vellen. Maar dat hoeft dus niet

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 12:53

OHH ik heb net eindelijk die reclame van Tell Sell gezien en het ziet er echt heel goed uit !!!
Ik zopu dat wel willen hebben, is toch ook niet zo duur in vergelijking met als je alles loskoopt ?

Ilse1979

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 15:24

Marielle, dat klopt, maar ik heb hier nog geen bevestiging gezien dat de kwaliteit ook denderend is...

Manon_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 15:28

Ik heb het niet ofzo maar het lijkt me erg leuk met al die dingetjes
Zag het ook op tv een keer kan dat ?

Ilse1979

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 15:37

Ja klopt hoor! TellSell. Wel erg leuk om naar te kijken en, als de kwaliteit echt zo goed is als ze beweren, is het een erg goeie en zeer uitgebreide set!

Carolien007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 15:38

Ik heb net wat van die ijzeren frames op d emarktplaats besteld, waren nu ook erg goedkoop, 1,80 per stuk. Ik had ze eerder voor 2.50 of meer te koop zien staan. Heb van elk soort dus ook maar gelijk gehaal d:D.

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 16:35

Is er hier niemand toevellig die weet hoe de kwaliteit is?
Ik heb net al nog beginnende scrapoek maakster Bij de blokker wat spulletjes gekocht, wat stickers, een papiervormer, en van die scharen met kartelrantjes. En jawel mijn allereerste scrapboek Ik wil vanavond meteen aan de gang

Ilse1979

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 17:10

Marielle, vergeet vooral geen foto's te maken van je kunsten

plutolover

Re: Wie maken er hier ook scrapbooken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 18:42

heey

ik ben ook nog beginnende scrapper.Maar vind het zo duur allemaal. haha.. Dus kan nog niet echt beginnen

Applelove

Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 18:47

Bedankt MISTRAL94

jacqueline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 19:29

Sizzix ken ik niet, ik heb er wel artikelen van ...die bestel ik via Ebay, er is een vrouw die heel veel te koop aanbied (is ook een manier om je mallen en aparaat terug te verdienen).
Een vriendin van mij heeft sinds 2 weken een Zipemate....dat is echt een geweldig ding (kost wel veel maar je kan er echt heeeeeel veel mee).

@Marielle succes, maar echt het werkt verslavend hoor en is echt neit zo leuk voor je portemonnee wahahaha

Manon_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 19:37

Is het echt duur dan al die spullen enso ?

jacqueline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 19:43

Manon_S schreef:
Is het echt duur dan al die spullen enso ?

Op zich kan je het zo duur maken als je zelf wilt maar het is echt heel verslavend en alle frutsels kosten rond een euro en meer maar al die frutsels bij elkaar maakt het duur, want je wilt tekens weer iets nieuws erbij hihihi
Juist al die hebbedingen zijn zoooo leuk
Een lintje hier, een verfje daar, een leuk vel papier en ga maar zo door.......
Toen ik begon met scrappen schrok ik echt heel erg wat een vel papier koste....vanaf 0.65 cent gaat dat en de duurste die ik heb gezien is 1.65 (voor 1 vel papier )
Maar het is wel een aanrader hoor

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 21:18

Ilse1979

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 21:21

Dat is een leuk beginnetje Marielle
Ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken!

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 21:43

Succes tip: bij de intertoys, eurosuprise, bart smit en vast veel meer winkels kun je een armbandje kopen, daarbij zitten dingetjes met een letter uitgedrukt. Die kun je om het bandje schuiven. Het kost bji ons in Hoorn: goedkoopste: 1,19 duurste 1,45.. er zitten letters, figuurtjes o.a. hartjes bloemtjes enz. bij en getallen.
Voor dit prijsje is het leuk om te kopen en de letters te gebruiken bij het scrappen, ik kon geen platje op internet vinden dus ik hoop dat jullie het snappen

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 21:48

OHH Das inderdaad een hele leuk tip
Ik ga morgen even langs

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 22:01

ja, gelijk heb je, het is goedkoop en een leuk, mooi effect

jacqueline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 22:51

mariellexxx schreef:
Hmmz.. ik ga zo *als het luk * bokt uitzetten en heel relaxed even een klein beginnetje maken. Hier een foto van de zooi die ik heb gekocht vandaag :

http://i21.photobucket.com/albums/b297/ ... 010007.jpg

Even een linke anders is de foto te groot

Erg leuke spulletjes, veel succes en we willen idd graag foto's zien van je eerste Layout

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 22:54

Zo ik heb net even heel snel 2 pagina's begin gemaakt in mijn allereerste scrapboek. Ze zijn nogal simpel, maarja dit zijn de allereerste. Ik heb ook echt te weinig spulletjes, en ik wil veel meer achtergronden. Zelf ben ik over de eerste meer tevreden dan over de tweede. De foto's zijn van stal 'T Reelaer, waar ik dus op Ajona reed

http://i21.photobucket.com/albums/b297/ ... 010002.jpg

http://i21.photobucket.com/albums/b297/ ... apboek.jpg

Ohja er staat dat ik het snel gedaan heb .. maar ik kon gewoon niet wachten om het morgen of van de week te doen

Ilse1979

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 23:10

Het begin is er... het virus breekt nu uit hoor... nu ben je besmet geraakt en laat het je nooit meer los!

Come to think of it: lijkt wel een beetje op het paardenvirus

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 23:14

Maarem ... vind je het ook wat ?
Ik wil iig nog meer spulletjes kopen... alleen heb nu al bijna geen geld meer omdat er ineens van alles bijkwam :S
Dus even geduldig wachten haha