[VER] Puber *Geen goede titel nog*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

romytjuh

Re: [Verhaal] Puber *Geen goede titel nog*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 18:50

oeh spannie spannie kommaar op met meer...ontbijtje iis met lange ij kweet je kunt er niks aan doen maar voor int vervolg;)

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 18:59

Genee schreef:
Erg goed verhaal! Blijven schrijven, binnekort effe in een documentje zetten, ik wil best voor je een kleine spellingscontrole doen Dan kan hij zo regelrecht naar een uitgever

Jammer dat geen één uitgeverij boeken van minderjarige mensen laat uigeven.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 19:07

Leuk al die reactie´s!
Ik heb al een tijdje terug een uitgever gemaild en die zei dat het altijd de moeite is om hem op te sturen. leeftijd maakt niet uit. Je hebt tegenwoordig ook van die jongeren boeken. Ik weet niet of een van jullie die kent?
Verder heb ik nog een vraagje voor iedereen hier.
Zou een van jullie misschien een tekening kunnen maken, voor als voorkant.
Misschien een tekening van Sanne en Mona, verzin zelf maar wat. Ook het uiterlijk mag je helemaal zelf verzinnen. Wel wil ik graag als titel erbij: Gevaar.
Het kan zijn dat die nog verandert. Natuurlijk komt jou naam er dan bij te staan dat het jou tekening is!
Heel erg bedankt alvast

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 19:12

Sorry, ben geen ster in tekenen.
Mag ik vragen welke uitgeverij dat is? Want bij de meeste uitgeverijen maakt leeftijd wel uit namelijk...

romytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 19:15

Ik kan niet goed tekenen anders had ik het voor je gedaan...maar gevaar lijkt me niet zo'n goede titel hiervoor ik weet ook niet wat anders hoor wel pakkend maar niet zo passend

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 19:24

Ik weet niet meer precies welke uitgever het was dat zou ik na moeten zoeken.
Ik weet de titel ook nog niet goed. Als iemand ook nog een goed idee voor een titel heeft kom maar op!

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 21:22

Heey! Uhm... Ligt aan mn dag of ik kan tekenen Als je even een paar ideeën geeft kan ik wat proberen natuurlijk??

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 21:36

ik.ken.nog.een.topic.en.daar.zegt.iemand.dat.die.vriendin.ofzoiets.ook.een.uitgeverij.heeft.gevonden.maar.die.is.ook.minderjarig.ofzo

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 21:37

whah.weet.niet.of.je.ut,.snapt.wat.is.bedoel........(a)

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 21:48

Saartje_kip schreef:
Heey! Uhm... Ligt aan mn dag of ik kan tekenen Als je even een paar ideeën geeft kan ik wat proberen natuurlijk??

Je mag je fantasie helemaal laten gaan
Ideen umz.. Mona en Sarah,
Een zwarte auto
Een mes
Etc.

@ Suusapluus, ja ik weet wat je bedoeld

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 10:31

niemand meer die zo lief is om voor mij een tekening te maken?

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 11:17

ik zou wel willen maar ik dus van geen meter tekenen dus.. niets voor mij

joriien_foxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 14:53

Ik zou het ook wel willen.. Maar k kan ook niet goed tekenen..

Karnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:51

Heel mooi verhaal! ik ga het volgen!

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 18:15

Karnaval schreef:
Heel mooi verhaal! ik ga het volgen!

ik ook zeker
vind het een leuk verhaal en die auto

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 18:52

oeeeeh het wordt steeds spannender ik vind het echt een gaaf verhaal.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 19:07

‘Zo dames, wat is er allemaal aan de hand?’ vraagt hun mentor. ‘Dankzij Sanne is Monique nu geschorst!’ begint Tara als eerst. ‘ik moet je teleurstellen Tara, maar Monique is niet van school gestuurd door Sanne.’ Verteld hun mentor. Sanne is zo verstandig om haar mond dicht te houden. ‘Maar meester, waarom dan wel?’ vraagt Tara. ‘Omdat ze dingen over Mona zei die niet terecht waren. Sanne is niet naar mij toe gekomen. Ik heb het van Mnr. Santstra gehoord.’ Legt de mentor uit. Tara weet niet meer wat ze moet zeggen en houdt ook haar mond. ‘Sanne wil jij nog wat zeggen?’ vraagt hun mentor. ‘Nee meneer’ antwoord Sanne braaf. ‘Oké, ik wil dat jullie sorry tegen elkaar zeggen en jullie komen alle twee, twee dagen terug.’ Zegt hun mentor. ‘Sorry’ zegt Tara als eerst, het komt er alleen niet uit alsof ze het meent. ‘Sorry’ zegt Sanne op dezelfde toon. Zodra ze buiten staan barst de hel weer los. ‘Ik pak je nog wel kreng na school tijd!’ vloekt Tara. ‘Van mij mag je, ik vrees alleen dat je hardt wordt uitgelachen.’ Zegt Sanne bijdehand. Boos loopt Tara weg. Sanne moet lachen. ‘Domme doos’ fluistert ze.

Mona baalt. Ze mag morgen pas weer naar school toe. Ze verveeld zich dood thuis. Haar moeder is weer aan het werk. Ondertussen heeft ze al zo’n 20 films gekeken.
Met een zucht ploft ze op de bank neer. Ze besluit maar om verder te gaan lezen in Harry Potter. Ze heeft hem bijna uit. Gelukkig staat er nog een deel waar ze in kan beginnen!
Om 4 uur stopt ze met lezen. Sanne kan elk moment komen. Ze had beloofd om uit school naar Mona toe te komen. Om 10 over 4 gaat de bel en Mona doet open. Sanne loopt met een big smile naar binnen toe. ‘Je raadt nooit wie me heeft bedreigd!’ lacht ze. ‘Nou, vertel het eens!’ zegt Mona. ‘Tara!’ lacht Sanne. Mona moet ook lachen. ‘Waarom dan?’ vraagt Mona aan Sanne. ‘Nou, ze denkt dat het mijn schuld is dat Monique is geschorst. We hebben flinke ruzie op het schoolplein gehad. Daarna moesten we bij de mentor komen. Hij vertelde haar alleen dat ik niks heb gezegd maar de leraar Nederlands. En dat klopt ook. Nu wil ze me in elkaar gaan slaan.’ Verteld ze lachend. Mona lacht net zo hard mee. Tara is alles behalve sterkt. Zelfs een slak heeft nog kans om het van haar te winnen! ‘Zullen we even naar boven toe gaan?’ vraagt Mona. ‘Ja is goed’ antwoord Sanne.
Boven kijken ze een film. Sanne had een hele spannende film mee genomen: Man On Fire. Samen hebben ze zitten janken, lachen en trillen! ‘Blijf je anders hier eten?’ vraagt Mona aan Sanne. ‘Ja is goed, me moeder is toch niet thuis. Ze heeft een of andere vergadering.’ Antwoord Sanne.
Mona belt haar moeder op. Haar moeder vindt het goed.
Beneden dekken ze de tafel alvast. Ze gaan pannenkoeken eten. Natuurlijk moeten ze die eerst nog zelf maken. Sanne en Mona proberen het alvast, maar echt ver komen ze niet. De meeste halen het nog niet eens om omhoog te komen. De gene die omhoog komen landen allemaal op de grond. De katten vinden het wel best een genieten heerlijk van de pannenkoeken. Een pannenkoek lukt. Samen eten ze die op. ‘Eigenlijk zijn ze nog best lekker’ lacht Mona. Sanne knikt instemmend en neemt nog een grote hap. Als ze hun pannenkoek op hebben komt Mona’s moeder binnen. Die moet lachen om hun verhaal en besluit ze maar gelijk les te geven in het koken van pannenkoeken.
Mona heeft in tijden niet meer zo veel lol gehad.
Als ze klaar zijn met eten gaan de twee meiden nog even naar boven toe. Mona kijkt of ze mail heeft, twee van David die ze gelijk wist en een van een onbekende.
Hallo Mona.
Jammer dat ik je spreek. Het was eigenlijk mijn bedoeling om je dood te krijgen. Jammer genoeg is dat niet gelukt. Het lukt me nog wel. Geloof me.

Liefs je weet wel wie, waar je heel veel van houdt!
Mona verstijfd. David. Schiet er door haar heen. Ineens herinnerd ze zich alles weer wat er die avond is gebeurd. Een lange man, zwart haar. David. Mona wil het niet geloven. Sanne vindt dat haar vriendin wel erg raar doet en leest de mail ook. Ook Sanne verstijfd. Haar gevoel klopte toch. David wouw haar dood hebben! Ze heeft er nog even aan getwijfeld maar nu weet ze het zeker! ‘Die klootzak’ mompelt ze in zichzelf. Bij Mona lopen de tranen over haar gezicht. Ze dacht dat hij van haar hield! Niet dus.
Onder aan het raam van Mona staat een zwarte auto met een lange man erin, die geniet van het gevloek wat van boven komt.
Laatst bijgewerkt door Nikki__ op 22-09-05 20:05, in het totaal 2 keer bewerkt

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 19:14

o o o .. erg spannend! .. ga zoo door !

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 21:00

wow! je schrijft super! mooi verhaal, top! ga zo door, kan niet wachten tot het volgende stuk!!

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:45

Spannend

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 17:33

spannend stukje ,ben benieuwd wie die man nu werkelijk is.

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 17:47

gerlienke schreef:
spannend stukje ,ben benieuwd wie die man nu werkelijk is.

wil nog een stuk
echt een heel leuk verhaal

Sabine_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 18:21

MOREEEE !!

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 23:20

MEEEEEEER
Leuk stuk hoor

Karnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 08:46

Mooi stukje weer ! Maar gaan ze niet naar de politie, ze hebben gewoon bewijs dat hij het is:P haha,

Waarneer meeR?