Jeetje mina, wat gaat dit topic hard 
Het is allemaal een beetje onduideiljk geworden, en iedereen wil graag zo snel mogelijk een foto kiezen, maar met een groep moet je gewoon geduld hebben vind ik.
Ik heb inmiddels ook een pbtje terug gehad van Hypofocus, we mogen één foto uitzoeken, die zij ons dan in groot formaat aan wil leveren. Het is alleen NIET de bedoeling dat we nu allemaal foto’s van haar site hier neer gaan planten. De foto’s zijn namelijk niet zomaar te kopiëren, en mogen niet zo overal neergeplant worden. Graag jullie respect daarvoor.
We kunnen wél een soort poll aanmaken zoals IcePrincess al zei, of een soort bestandje waarin je aan kunt geven welke foto jij mooi vind van de site van Hypofocus. En dan doormiddel van een beschrijving van de foto en de plaats (dus bijvoorbeeld: de vos met blonde manen, onderste rij, 3e kolom). Dan weet iedereen welke je bedoelt, en kunnen we zo makkelijker kiezen.
Ik wil ook graag een deadline die niet te kort is, minimaal 1 tot 1,5 maand. Ik ga een schilderij maken, dus dat neemt erg veel tijd in beslag (die toch al schaars is bij mij
). Ook wil ik maar 1 foto doen, gewoon omdat het gruwelijk veel tijd en geld kost. Dan heb ik uiteraard het liefst een speciale foto, die ik ook in mijn portfolio kan gebruiken.
We moeten Hypofocus dus erg dankbaar zijn denk ik, vooral omdat ze een foto op groot formaat beschikbaar wil stellen. Maar nogmaals, géén foto’s naar hier kopiëren aub!!!