Ik droomde over allerlei dingen. Over Jenny die met joost zoende, over Ben die tegen me praatte, over de rottweilerpup.
Om half elf werd ik wakker. Met moeite ging ik recht opzitten, en Bello sliep naast me. Ik keek om me heen, en was blij dat ik weer wakker was. Wat had ik rot geslapen zeg. Ik pakte m'n telefoon, en zag dat ik weer een sms had. Van Jenny. "Waar sloeg dat smsje op? Ooh, en ik moest van Joost zeggen, dat ie blij was dat ie me heeft leren kennen."
Ik had echt zin om haar te bellen, en haar uit te schelden, maar dat zou geen effect hebben.
Ik ging mn bed uit, en liep naar de badkamer. Het was daar heerlijk koel. Ik keek in de spiegel, en zag m'n gezicht. Ook goeie morgen... Dacht ik bij me zelf. Ik zette de douche aan, en kleede me uit. Onder het douchen, dacht ik aan Ben. Hij is zo.... Hoe kon ik het omschrijven? Zo... Apart?
Ik waste m'n haren, en was al snel klaar. De handdoeken waren heerlijk warm, en ik droogde me af. "Pat?"" Hoorde ik iemand me roepen. "Patty? Kom eens!"
Ik kleede me snel om, en liep met m'n haarborstel in mn haren naar beneden. "Wat is er?" Vroeg ik. In de woonkamer zat mn moeder, met een bos hele mooie rode rozen. "Dit is net voor jou bezorgd" Zei m'n moeder.
De rode rozen waren perfect, de rode kleur was echt onwijs mooi. Ik nam de bos rozen aan, en zocht naar het kaartje dat ik uiteindelijk vond. Ik haalde een kaartje uit het envelopje en las"Dag schoonheid, om half twaalf bij t park?"
Laatst bijgewerkt door EngeltjeS op 31-08-05 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt