[verh] (geen titel nog, maar wel goed verhaal!)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EvelijnS

Re: [verh] (geen titel nog, maar wel goed verhaal!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 14:27

Ik vind Joost stom!
En Ben vind ik leuk.
Méééééér!

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 14:27

Dat is een heel onverwachte wending!
Beetje mysterieus. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 14:36

@ mischa, dat is de bedoeling ook mysterieus even wat heel anders dan marja enzo, k heb het weer goed te pakken
nieuw stuk, straks

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 14:50

Oeh ben benieuwd hoe dit verder gaat. Er zit zeker weten nog wat achter Ben!

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 15:21

spannend

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 15:38

hoop dat hij voro kwart voer 4 erop staat want dan moet ik gaan werken

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 15:41

oke ga ik nu type

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 15:45

Ik droomde over allerlei dingen. Over Jenny die met joost zoende, over Ben die tegen me praatte, over de rottweilerpup.

Om half elf werd ik wakker. Met moeite ging ik recht opzitten, en Bello sliep naast me. Ik keek om me heen, en was blij dat ik weer wakker was. Wat had ik rot geslapen zeg. Ik pakte m'n telefoon, en zag dat ik weer een sms had. Van Jenny. "Waar sloeg dat smsje op? Ooh, en ik moest van Joost zeggen, dat ie blij was dat ie me heeft leren kennen."
Ik had echt zin om haar te bellen, en haar uit te schelden, maar dat zou geen effect hebben.

Ik ging mn bed uit, en liep naar de badkamer. Het was daar heerlijk koel. Ik keek in de spiegel, en zag m'n gezicht. Ook goeie morgen... Dacht ik bij me zelf. Ik zette de douche aan, en kleede me uit. Onder het douchen, dacht ik aan Ben. Hij is zo.... Hoe kon ik het omschrijven? Zo... Apart?
Ik waste m'n haren, en was al snel klaar. De handdoeken waren heerlijk warm, en ik droogde me af. "Pat?"" Hoorde ik iemand me roepen. "Patty? Kom eens!"
Ik kleede me snel om, en liep met m'n haarborstel in mn haren naar beneden. "Wat is er?" Vroeg ik. In de woonkamer zat mn moeder, met een bos hele mooie rode rozen. "Dit is net voor jou bezorgd" Zei m'n moeder.
De rode rozen waren perfect, de rode kleur was echt onwijs mooi. Ik nam de bos rozen aan, en zocht naar het kaartje dat ik uiteindelijk vond. Ik haalde een kaartje uit het envelopje en las"Dag schoonheid, om half twaalf bij t park?"
Laatst bijgewerkt door EngeltjeS op 31-08-05 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 15:51

oeioeioei.. ben egt heeeeell erg benieuwd hoe het verder gaat !!.. (( hoop dat ik niet te irri ben haha maarjaa ))

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 15:52

nee hoor helemaal niet irri lees maar gauw verder, ik schrijf verder
xxiezz

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 15:53

haha is goed!.. gelukkig maar .. ze moet wel bij ben blijven .. vind ben wel schattig.. vraag me alleen af wat hij wou zeggen !

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 15:59

M'n hart klopte ineens iets harder, en ik voelde al een paar vlinders in m'n buik. "Hebben we een aanbidder?" Vroeg m'n moeder nieuwschierig.
Ik begon te blozen en liep met de rozen naar mn kamer. Daar zette ik ze in een vaas, en keek er de heletijd naar. Ik wist bijna wel zeker dat deze bloemen van Ben kwamen.
Ik kamde m'n haren, en maakte me op. Een lekker luchtje mocht niet ontbreken. Ik spoot mn mexx light luchtje op, en deed nog een beetje meer mascara op.

Ineens ging m'n telefoon af. Onbekend nummer...
"Met Patty." Zei ik kortaf. Aan de andere kant hoorde ik gelach, en honden blaffen. Daarna werd er opgehangen.
Raar...

Ik keek op de klok, en het was al vijf over half twaalf. Daarom werd ik gebeld... Ik ben te laat!
Bello liep achter me aan, toen ik haar riem pakte. "Ik ga bello uitlaten!" Schreeuwde ik naar mn moeder. En gooide de deur dicht. "Ga maar meisje!" Zei k tegen de teckel.
Ik was zo benieuwd wie me belde en van de rozen...

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 16:01

oeee.. zal ben denk ik niet zijn .. maar ik hoop Het wel .!!!

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 16:07

Mheeeeeer!!!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 16:07

*stiekem is urdal_lover zelf verliefd op ben *

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 16:12

Bello rende voor me uit, naar het park. Ik liep zo ontspannen mogelijk naar het park. En nerveus dat ik was! Niet normaal meer. Ineens hoorde ik Bello blaffen, en ze rende onwijs hard naar me toe. Achter m'n benen verschol ze zich. Ze was bang, maar waarvoor?

Ik pakte haar op, en hield haar in m'n armen. Bijna bij het park, het leek erg rustig, raar, want op dit tijdstip hoorde het druk te zijn. Maarja ik dacht er niet lang over, dacht alleen aan de gene van de rozen.

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 16:13

Leuk stukje ( alweer.. ) nu langere stukjes.. ( mijn nichtje leest ook mee.. en zit hier nu dus ook elkekeer: NNEEEE nog niet klaaaar..

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 16:16

whaha
lang stuk, ,maar wel laatste voor vandaag!!!!
xxxiezz

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 16:21

haha bedankt.. Jaa eigenlijk ben ik stiekem verliefd op hem .. hoe oud issie .. whaha

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 16:22

en ik bedoelde.. alvast bedankt voor het lange stuk .. en van mij hoef je trouwens niet te stoppen hoor (A)

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 16:28

jij kan echt goed schrijven

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 16:34

geweldige stukjes ,:)ik wil weten wat er in het park is gebeurt;),meer meer.

lizalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 16:36

Super , meer , meer , meer

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 16:38

Mijn handen begonnen te zweten, en bello keek angstig voor zich uit. "Rustig maar lieverd." Zei ik tegen haar. Ik liep het park in, en liet bello weer los. "Nou ga maar! Ik ben hier."

Ik keek om me heen, maar zag niemand. Ineens ging mn telefoon af. Een smsje.
"Volg de bomen, met een rood lindje" Stond er in, afzender anoniem....
Bomen met een rood lintje... Hm... Ik keek naar allebomen om me heen, maarzag geen rode lintjes. Bello rende de bosjes in, en er schoot een kat uit. Bello rende er achter aan, en blaffen!

Ik was even afgeleid, toen mn telefoon weer af ging. "Wacht ik kom wel naar jou!" Stond er in een smsje. Ik besloot op een bankje te gaan zitten wachten. Ik keek naar Bello, die de kat in een boom joeg.
Het weer was vreemd. Grijze Wolken, de zon scheen, en een fris windje blies om me heen. Daar zat ik dan, in m'n eentje. Niemand kwam er aan. Ik zuchtte eens flink, en dacht aan de persoon van de rozen. "Of het is Ben, of Joost." Dacht ik in me zelf.
Er fietsten mensen langs het park, in regen jassen. Het zag er wel leuk uit, vijf volwassenen, en drie kindertjes. Ik sloot m'n ogen, en dacht aan de zoen van Ben gister. Zijn warme lippen op de mijne...
Ik dwaalde weg in de herinneringen.

"Heej Pat" Hoorde k ineens naast me. Een hand om mn schouder, gaf een warm gevoel. ik opende m'n ogen, en keek naar de persoon naast me.
"Joost?" Zei ik ineens, toen ik Joost zag zitten. Joost knikte, en zoende me van uit het niets. Ik duwde hem weg, en keek hem verward aan. "Waarom ineens die rozen? en die smsjes?" Vroeg ik hem. Bello kwam naar me toe gerend met een rood lintje in haar bek. Joost keek me aan, en opende z'n mond. "Ik ben verliefd op je, en wou je zo verrassen..."
Ik schrok van z'n reactie. "Jij maakt mij blij, en ik was gister nog al een klootzak... Sorry..." Zei die daarna. "Jenny die...."
Ik liet hem niet uitspreken, en stond op. "Jenny wat heeft die er mee te maken? Ach... ik hoef het niet te weten. Ik vind je lief, en leuk maar ben niet verliefd op je."
Joost keek me aan. "En die zoenen dan? Betekende dat niets dan?" Vroeg ie.
Ik zuchtte. "je hebt ook met jenny gezoend, betekend dat niets dan? Ja wel dus! Je bent een type player, en ik ben niet verliefd op je. Maar houd er niet van, als ...." Ik keek door het park heen, en zag iemand lopen, die mijn kant op keek. Een rilling weer door m'n lichaam, maakte me rustig.
"Joost, sorry, maar het gaat niks worden tussen ons, denk ik." Zei ik twijfelachtig. Ik keek weer naar de persoon in het park, en herkende diegene volgens mij.
"Daar loopt jenny..." Stamelde ik. Ik werd er stil van, en keek Joost aan. "Ze zei dat ik dit moest doen, en durfde niet in m'n eentje..." Zei joost.
Ik keek hem vuil aan, en voor ik het wist, had ik hem een klap gegeven. "L*L!" Schreeuwde ik. Bello dook ineen, en liep het park bijna uit.

"Bello, hier naast!" Zei ik streng. Bello kwam naar me toe, en ik klikte haar vast.
"Sorry Joost, maar ik vond je niet meer dan aardig en een vriend." Was het laatste wat ik zei, ik liep weg.

Joost zei ineens iets. maar was niet tegen mij bedoeld. "Mislukt..." Hoorde ik hem zeggen in z'n telefoon..
Ik liep terug, en pakte z'n telefoon af. "Nou Jenny! Het is je gelukt! Tr*T!" Ik gaf de telefoon terug, en rende weg. Ver weg van het park. Naar huis ging ik ook niet, maar waar ik wel heen ging... ik had geen idee.
Na twintig minuten ging ik verder lopen en ging mn telefoon af. Ik pakte hem, en nam op. "Jaah?" Zei ik chago. "Heej met Mij!" hoorde ik Ben zeggen.
"ik heb alles gehoord van joost." Zei die tegen me. "Is het goed als ik je kom ophalen? Dat praat wat makkelijker."
Ik andwoorde ja, en we spraken af, bij de disco. Bello was moe, en liep niet makkelijk mee.
Maar ik had geen zin om haar vast te houden. We liepen samen iets langzamer, en hoorde ineens een auto achter me toeteren. Ik keek achter om, en.....

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 16:44

oeee.. je gaat toch nu niet stoppen hea.. !.. dat mag niet van mij .. haha maar nog steeds erg spannend hoor !