Woow echt GE-WEL-DIG !! Herken mezelf er ook in ben namelijk ook hoog blond Heb dan wel geen mini-rokjes en Gucci zonnebrillen maar zeker wel de acties Ga zo door, ik ga het volgen
Het word steeds gezelliger bij het HOUTvuur , er komen steeds meer feestgangers en het houtvuur knettert hoog. "Onee, politie" zegt iemand, en inderdaad, daar komt een politie auto aanrijden. "Fuçk" zegt de strandwacht jongen. "Zo," zegt de politieman die uit de auto stapt. "vuur is niet toegestaan op het strand he..?" Suus en ik kijken elkaar aan en zijn het gelijk eens. HIer moet iets blonds aan te pas komen. Ik sta op, en rek me uit. "Maar meneer, het is zo gezellig en... wilt u ook wat drinken?" zeg ik glimlachend. "Of mag dat ook niet onder werktijd?" zegt Suus. "Nee" lacht de politie man en zijn houding verandert. "Wat een zonde.....he suus?" knipoog ik naar Suus, zodat ik weet dat hij het ziet. "....Echt wel..." knipoogt ze terug. "Nou ik laat het hierbij", zegt de man en knipoogt naar me. "maar als er zo collega's van me komen denk ik niet dat die het ook laten zitten".